2018-03-16, 09:15
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Hur kan du tolka inlägget så? Det vet definitivt hur deras sajter fungerar
Hur skulle man kunna tolka det annorlunda? Du skrev ju: Som jag ser det håller de stora inom sociala medier på att göra harakiri. De fattar inte hur "lätt" folk flyttar till annan plattform.
Citera
2018-03-16, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hur skulle man kunna tolka det annorlunda? Du skrev ju: Som jag ser det håller de stora inom sociala medier på att göra harakiri. De fattar inte hur "lätt" folk flyttar till annan plattform.

De stora inom sociala medier, de har aldrig funnits där för att tjäna pengar på en marknad. De finns där för att kontrollera folket vilket jag tror få missat.

Det här tilltaget är så desperat att de verkar ha "tappat det". Man inser kanske att spelet är kört
Citera
2018-03-16, 09:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
De stora inom sociala medier, de har aldrig funnits där för att tjäna pengar på en marknad. De finns där för att kontrollera folket vilket jag tror få missat.

Det här tilltaget är så desperat att de verkar ha "tappat det". Man inser kanske att spelet är kört

Hur menar du att det motsäger det jag skrev?
Citera
2018-03-16, 10:00
Medlem
Citat:
Trump säger mycket, man skall inte tolka honom bokstavligt. Jag tror nog börserna kommer gå ner lite överallt snart. När sedelpressarna tappar fart finns inte så många andra vägar och börsen är egentligen inte där man hittar trumps väljare. Jag tror mest han använt börsen för att visa demokraterna att han är bättre än obama
Hur menar du att det ska tolkas då? Förvånansvärt att du ger honom frikort att ljuga.
Citera
2018-03-16, 10:04
Medlem
Citat:
Hur menar du att det motsäger det jag skrev?

De förstår mycket väl syftet med plattformarna och hur de är tänkt att fungera. När sajterna slutar fungera som de tänkt, folk förstår syftet och använder dem för något helt annat. Då rensar de och där blir det genast mer problem att begripa, då är man inne på okänd mark och det har egentligen inget med själva plattformen att göra (deras produkt)
Citera
2018-03-16, 10:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
De förstår mycket väl syftet med plattformarna och hur de är tänkt att fungera. När sajterna slutar fungera som de tänkt, folk förstår syftet och använder dem för något helt annat. Då rensar de och där blir det genast mer problem att begripa, då är man inne på okänd mark och det har egentligen inget med själva plattformen att göra (deras produkt)

Jag föstår vad du skriver, jag förstår bara inte vad du menade med att de som ligger bakom plattformarna inte skulle förstå att folk (Q) kan byta plattform..
Citera
2018-03-16, 10:15
Medlem
Citat:
Jag föstår vad du skriver, jag förstår bara inte vad du menade med att de som ligger bakom plattformarna inte skulle förstå att folk (Q) kan byta plattform..

Om jag gissar så tror jag orsaken är att de tror att folk är mycket mer lättkontrollerade än vad de egentligen är. Man är van vid att kunna göra nästan vad som helst utan att folk blir misstänksamma. Jag tror till och med man kunnat använda det här som en lek, sett hur mycket det går att luras

Den situation som nu är har blivit så förändrad att man nu gör misstag efter misstag. Ta bara senaste om parkland skjutningen.

Man har dragit det alldeles för långt och de borde snegla bakåt många år, så många år att det uppstått revolution. Vilka psykologiska mekanismer har orsakat dem
Citera
2018-03-16, 10:30
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Q har postat nya inlägg igår. CIA-chefen Pompeo känner tydligen till allt som CIA har gjort hemma i USA och i utlandet. I regeringen kan Pompeo städa rent hemma i USA och resten av världen där CIA varit inblandade.

Q skriver
"March madness.
Public will know soon.
Q"

Alla som följt Bonniers dödsryckningar kan väl hålla med om att mars har varit en galen månad.
Ja, Bonnier har verkligen "uppfostrat" folket denna vecka. Så med tanke på vad Q släppte ungefär i samma veva kan man ju inte annat än bara fortsätta följa detta. Ska bli intressant att se vilka kanaler Q har tänkt att använda till referatet "public will know soon"

Citat:
Kenya - Tillerson såg till att Barack Obama nte kan använda sitt kenyanska medborgarskap för att fly. Känns gött.
Att de skrev att Kenya är större än någon individ kan ju som sagt inte tolkas på så många andra sätt med tanke på vad som händer. Man skulle vilja vara en fluga i Husseins hus nu.

Citat:
MB = Muslim Brotherhood

Nån som har span på MB i Sverige och utlandet?

https://qanonposts.com/
MSB menar att de har både koll och span.
https://samnytt.se/msb-muslimska-brodraskapet-forsoker-paverka-det-svenska-samhallet/
Citera
2018-03-16, 10:44
Medlem
Lugnochros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Jared Kushner och de Ultimare Peace Deal. Situtiationen i Palestina blir värre dag för dag.
De tömmer Jerusalem efter Trump beslutat att flytta Ambassaden.. (hela Trump Administrationen drivs såna där Ashkenazis. Verkligen bara..
JK blev ju nedflyttad av Trump. En teori kan vara att Kushner användes så länge som det var nödvändigt.
Vilka är Ashkenazis? Tycker mig se mestadels kristna protestanter. Men du får gärna ändra min åsikt där. Alla nya input är bra.
När det gäller ambassadflytten, så tror jag det finns väldigt många anledningar till att det hamnade på agendan. Vilka judar är emot den och vilka judar är för den? Ett av svaren kan vara att allmänheten ska veta att det finns stora skillnader inte bara religiöst utan även politiskt hos dem.
Citera
2018-03-16, 15:45
Medlem
Okay, Trump ska alltså göra statskupp med stöd av marinkåren, fängsla en massa personer och sedan stöpa om USA??

Nej, det köper jag inte.
Citera
2018-03-16, 20:47
Bannlyst
Du har inte funderat på varför denne enbart hintar på olika saker?
Citera
2018-03-16, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Du har inte funderat på varför denne enbart hintar på olika saker?

WE HAVE THE SUB.
HOSTAGE RELEASE.
1000 pieces.
Q

Ubåten som försvann utanför sydamerika ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in