Citat:
Ursprungligen postat av
Lilabanan
Hade hela den här rörelsen med Trump, Q, alt-right osv varit legit, så hade vi alla vetat vid det här laget att Mossad orkestrerad 9/11 och USA som är köpt av sionisterna Rothschilds gav vika och lät 3000 av deras egna dö för Israel.
The Federal Reserve hade hängts ut för vad de är. En privat bank. Som styr våra politikwr. För pengar är det som styr. Pengar leder till makt. Makt leder till kontroll.
Dessa psykopater gör allt för att kontrollera oss. Och kontrollera vad vi ska tycka och tänka. De vill skapa tjafs bland alla oss som förut trodde vi var på samma bana. NU splittras även vi. DIVIDE AND CONQUER
Jag är så trött på detta. Jag uppmanar alla som läser att söka videos om De 5 dansande israelerna som var de enda som arresterades på dagen 9/11. 9/11 var vår tids Pearl harbour.
Uppmanar även alla som läser att kolla upp Israels skoningslösa attack mot USS Liberty under 6-dagars kriget.
Jag uppmanar alla att sluta svälja det som låter bra. Sök er egen information och se informationen ifrån alla håll och lägg ihop pusselbitarna. Svaret är skrattretande enkelt. För er som har konto och kan se min signatur, där finns några bra videos. Men jag uppmanar er att söka själva.
Tack för mig.
Jag håller med, det är alldeles för mycket fokus från Q och hans inlägg på Shabbos Goys eller low hanging fruits såsom offentliga Judar, när han börjar nämna Judar/Zionister och "vem tjänade på WW1, Great Depression, WW2 och allt annat fördärv sedan ca 1880" eller Blood Libel, Usury och andra i princip anti-Judiska lagar som Kristna skapade för att motverka Judens natur.
Jag vet och förstår att väldigt många vita idag känner att något är fel, något onaturligt är i görningen s.a.s, den här Q verkar mer eller mindre sälja hopp om en bättre framtid, han är samma sorts aura som SD och andra mellanmjölk varianter.
Vid närmare analys av det som faktiskt har hänt som denna Q kan knytas till så är det fokus på personer som de flesta redan visste med stor sannolikhet var korrupta, inget nytt under solen.
Ett exempel som de flesta kan stryka under är, om median styrs av "deep state" borde inte då de som median vill ha bort på alla sätt och vis vara deras fiende? Då bör man först fråga sig, vilken/vilka är det median hatar mest av alla? Vilka propagerar median för att förbjuda, förlora jobb, familj och allt där emellan?
Det är inte någon anon som ger lite halvvarma nyheter dolda i lite koder och siffror, med någon referens till Bibeln för att krydda till det lite.