2018-03-21, 21:50
Medlem
Lilabanans avatar
Det här är bara ett knep som CIA och Mossad använder sig utav för att förhindra tänkande "alt-righters" från att se elefanten i rummet

Det gör mig riktigt förbannad och ledsen att folk som anser sig vakna faller för det här såhär länge. Jag trodde på den här rörelsen i början. Nu när inga toppolitiker har ställts inför rätta, eller att The Federal Reserve exponerats för vad det är, en privat bank ägd av Rothschild familjen, när inget av detta har hänt över ett år efter att Trump blev president så måste man fatta att man blir trollad.

Snälla, mina kära medmänniskor, sök er information själva!!!!!! Svälj inte allt som låter bra, för att sen glömmas bort när nästa "grej" ska hända....

Jag skrev ett rätt utförligt inlägg en sida bak i tråden som jag uppmanar folk att läsa. Men bombardemanget utav spekulations-poster kommer alltid efter relevanta och faktabaserade inlägg här... Flashback är nog sionisternas favorit forum i Sverige, de lär garva åt alla här. Samt att alla här tror sig vara anonyma, det är ni inte.

Alla som läser den här tråden bör vara medvetna om att pengar styr politiker, och inte tvärtom. Tänk nu efter riktigt noga vad allt det här med Q, Trump osv egentligen är.
Citera
2018-03-21, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Glöm inte att Trump är uppbackad av militären, om man nu ska tro på allt som sägs.

Knäpper dom Trump så rycker militären in direkt, annars hade ''Deep State'' dödat honom redan.

Låter rätt troligt enligt mig.

Vem nu denna ''Q'' är så vet han mer än vad vi flesta vet, han visste tydligen att det skulle sprängas i förtid.. hur?

Han / Hon prickar ganska många rätt för att bara vara ett troll tycker jag.. men kanske har tur. Återstår att se

Jag ställer mig också i din hörna. Förvisso vet vi inte om Q är på riktigt eller om Trump verkligen avser rensa upp Deep State. Lite ödmjuk inför det faktum att amerikanska folket, framför allt de vita skötsamma samhällsbyggarna, valde att mot alla odds och propaganda rösta på Trump framför Clinton och McCain osv. Man valde Trump för att han lovade att rensa upp i träsket.

Det Q gör är att upplysa folket om Deep State. Skulle Q vara ett troll och Trump köpt så känns det som om de spelar ett väldigt högt spel. USA har mycket ras-spänningar i landet och den judiska makten är mycket mer påtaglig där än här som jag förstått det.

Inte ens USA president har sådan makt att han på några månader kan krossa alla strukturer som funnits i hundratals år. Mer eller mindre hela kongressen och senaten är korrumperad. Han utmanar mäktiga CIA, FBI och SS. Senast någon försökte krossa CIA för över 50 år sedan så mördades vederbörande i Dallas.

Jag väljer fortfarande att hoppas att Trump är äkta och att han kommer lyckas städa upp i vansinnet.
Citera
2018-03-21, 22:10
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Jag ställer mig också i din hörna. Förvisso vet vi inte om Q är på riktigt eller om Trump verkligen avser rensa upp Deep State. Lite ödmjuk inför det faktum att amerikanska folket, framför allt de vita skötsamma samhällsbyggarna, valde att mot alla odds och propaganda rösta på Trump framför Clinton och McCain osv. Man valde Trump för att han lovade att rensa upp i träsket.

Det Q gör är att upplysa folket om Deep State. Skulle Q vara ett troll och Trump köpt så känns det som om de spelar ett väldigt högt spel. USA har mycket ras-spänningar i landet och den judiska makten är mycket mer påtaglig där än här som jag förstått det.

Inte ens USA president har sådan makt att han på några månader kan krossa alla strukturer som funnits i hundratals år. Mer eller mindre hela kongressen och senaten är korrumperad. Han utmanar mäktiga CIA, FBI och SS. Senast någon försökte krossa CIA för över 50 år sedan så mördades vederbörande i Dallas.

Jag väljer fortfarande att hoppas att Trump är äkta och att han kommer lyckas städa upp i vansinnet.

Deep state är en PK term för neocons (sionister och sionist-judar) låt er inte luras.
Jag bidrar med en video om vem som äger USA. https://youtu.be/3A3vm4MazNs
På samma kanal så finns en video om hur dagens kontrollerade opposition jobbar. Videon är i restricted mode och kan inte delas, men sök på "who screwed with western civilization? Lauren Southern EXPOSED"

Sanningen kommer svida när paletten väl faller ner för er som tror på Q och allt det här. Q är en typ av kontrollerad opposition.

Men tro mig, när ni själva kan komma fram till hur enkelt svaret på allt detta är så kommer ni känna er befriade.
Senast redigerad av Lilabanan 2018-03-21 kl. 22:15.
Citera
2018-03-21, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Deep state är en PK term för neocons (sionister och sionist-judar) låt er inte luras.
Jag bidrar med en video om vem som äger USA. https://youtu.be/3A3vm4MazNs
På samma kanal så finns en video om hur dagens kontrollerade opposition jobbar. Videon är i restricted mode och kan inte delas, men sök på "who screwed with western civilization? Lauren Southern EXPOSED"

Sanningen kommer svida när paletten väl faller ner för er som tror på Q och allt det här. Q är en typ av kontrollerad opposition.

Men tro mig, när ni själva kan komma fram till hur enkelt svaret på allt detta är så kommer ni känna er befriade.

Vilken minut börjar Lauren Southern? Inledningen värsta Expo-smörjan.
Citera
2018-03-21, 22:29
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HedgeZero
Vilken minut börjar Lauren Southern? Inledningen värsta Expo-smörjan.

Första 10 minuterna är mest en demonstrering på hur deras retorik fungerar. Skit i Lauren, hon exponeras bland andra i klippet, ha tålamod. Q är ett klockrent exempel på modern kontrollerad opposition.
Senast redigerad av Lilabanan 2018-03-21 kl. 23:28.
Citera
2018-03-22, 12:11
Medlem
22 mars verkar vara ett särskilt datum för skull and bones. 2016 var det bryssel bombningarna, 2017 var det terrorist attacken i london. Om det sker något idag så kommer jag få en ordentlig reality check. Jag hoppas att det verkligen inte händer något idag med respekt för människoliv.

https://twitter.com/punkassaudrey/status/976570619100766208

Nu verkar allt fler medier uppmärksamma q och att det börjar bli ett större fenomen. Comedy central försöker göra narr utav det hela

https://www.youtube.com/watch?v=kSAxcQ5VL5c

En annan vaken följare uppmärksammar att på comedy central inslaget ändrar namn på Q's " karta ".
https://twitter.com/DestroyIllusion/status/976442645307273216

Q's kommentar angående detta

https://twitter.com/B754344255/status/976337426544148480
Senast redigerad av sthlms-undre 2018-03-22 kl. 12:40.
Citera
2018-03-22, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Första 10 minuterna är mest en demonstrering på hur deras retorik fungerar. Skit i Lauren, hon exponeras bland andra i klippet, ha tålamod. Q är ett klockrent exempel på modern kontrollerad opposition.

Aktiehandlare och Ap fonden borde börja följa Q.
Q

Mar 09 2018 06:20:45
Q
!UW.yye1fxo
599627
>>599614
100%
Regulated.
Some platforms will collapse under own weight of illegal activities.

Mar 09 2018 06:24:20
Q
!UW.yye1fxo
599642
>>599627
Track inside sales/divestitures.
They know.
Watch the sell-off/liquidity events.
Q
Citera
2018-03-22, 12:57
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sthlms-undre
22 mars verkar vara ett särskilt datum för skull and bones. 2016 var det bryssel bombningarna, 2017 var det terrorist attacken i london. Om det sker något idag så kommer jag få en ordentlig reality check. Jag hoppas att det verkligen inte händer något idag med respekt för människoliv.

https://twitter.com/punkassaudrey/status/976570619100766208

All år som det inte hänt något signifikativt den 22/3 då? Finns ju en herrans massa år förutom 2017 & 2016.

Och alla terroristdåd (eller false flagg för er som inte tror på terroristdåd) som inte skett den 22/3? Vilket är det stora flertalet.

Sambandet är mycket svagt här.
Citera
2018-03-22, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
All år som det inte hänt något signifikativt den 22/3 då? Finns ju en herrans massa år förutom 2017 & 2016.

Och alla terroristdåd (eller false flagg för er som inte tror på terroristdåd) som inte skett den 22/3? Vilket är det stora flertalet.

Sambandet är mycket svagt här.

Bra poäng där, sambandet är svagt och jag hoppas att min post var felaktig. Som argument kan jag tillägga att det är kanske nu som dom lägger i en högre växel till skillnad från tidigare år, men jag spekulerar bara.
Citera
2018-03-22, 15:31
Medlem
BushwickBills avatar
Här pricka Q rätt:

https://twitter.com/NameRedacted7/status/976584904304668673

TRUST SESSION
TRUST WRAY
TRUST FLYNN

#2(McCabe) åkte onekligen dit reeeeeejält. Det har Q dillat om sen tidigt och när ingen trodde Session skulle göra något åt McCabe sparkade han honom dagen innan pension, under utredning och Strzok mfl behandlas också i tråden.
Citera
2018-03-22, 18:15
Medlem
volvo 240s avatar
Har Q sagt något om förrädren John McCain? Denne farlige gubbe måste ju ut ur senaten. Han saboterar ju allt han kan.
Citera
2018-03-22, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Har Q sagt något om förrädren John McCain? Denne farlige gubbe måste ju ut ur senaten. Han saboterar ju allt han kan.

We dont say his NAME.
aka SONGBIRD/WETSTARTER,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in