2018-02-07, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill

Q har ju sagt att "pres daily b" så detta är självklart inte förvånande.

Denna tråd kommer gå till historien haha!

Det kommer bli en elefantkyrkogård av "debunker"-konton här snart som fortsätter stånga sig blodig trots att de står inför konstaterat faktum. Det stora misstaget är självklart att de inte gjorde sin läxa och kollade upp vad det handlade om utan istället behandlade detta som vilken vansinnig konspiration som helst. Detta är varken Flat Earth eller Kennedymordet.

Finns ett antal övriga källor som, i stora drag, påstår samma saker som Q. Jag har inte hunnit dubbelkolla någon mer än Paine men om ni är intresserad kan ni kolla upp R-kandidat Dilley, Thomas Paine på Twitter och Sara Carter och Sean Hannity. Draw and strike och Imperator Rex(osäker på namn) finns också mfl.

Du har helt rätt, det som händer nu är historiskt. Nu dyker information upp överallt och i rasande takt. Allt pekar åt samma håll, det är gott mot ont och det goda ser ut att vinna.

Man behöver inte ens bry sig om trollkontona här mer, som den nye erbarmligt korkade danjäl som får Snaken att framstå som ett kognitivt geni i jämförelse.

Både konservativ media samt alt media i USA, samt en mängd tunga representanter pratar nu öppet om sedition och treason och anklagar Obama öppet.

När ska Sessions agera? Är folket redo?

Trump hetsade på twitter, och jag lovar att han njuter nu för han vet ju såklart.
Citera
2018-02-07, 20:27
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Insider informationen som "de troende" brukar hänvisa till att Q ska ha rör väl snarare nån form av direktkontakt med Trump? Men om du anser att det är "insider information" att känna till när någon i Österrike köpt 500 hektar land så hade de väl det - själv hade jag kallat det "läsa innantill" eftersom det fanns en offentlig pressrelease.

Fast om Q inte har insiderinformation har han endera läst det på Prinzhorns hemsida, eller i någon av tre nyhetsnotiser som publicerades i Österrikiska mediesajter eftersom det var de enda platser där man, utan insiderinformation, digitalt, kunnat läsa om affären innan Q skrev. Det är inget bevis som står på helt egna ben men tillsammans med allt övrigt målas en rätt så rimlig bild över vad som pågår utanför offentlighetens ljus. För det är det Q handlar om och ingen vansinnig UFO-teori om allt möjligt trots att vissa debattörer, på båda sidor ska tilläggas, hävdar det. Q presenterar bara en övergripande bild där några namngivna av de som haft mäktiga positioner i samhället har varit korrupta i flera betydelser. Detta är alltså den mest "raffinerade" konspirationsteorin som nått dagens ljus enligt en pundare som stack in huvudet här i morse. Vilken total avsaknad av fantasi är inte det! Uppseendeväckande historielöst då otaliga stater genom tiderna korrumperats i ännu värre grad än det Q anklagar våra antagonister att de varit. Den logiska slutpunkten i hans resonemang är dessutom att flat earth-teorin är troligare! I bruset efter memot har Q aldrig varit trovärdigare.

Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
När ska Schiff ha läckt information?

Jag är osäker på detaljerna men jag vet att han anklagats för att läcka konfidentiell information från HIC. Q, Trump, Trump Jr och Nunes har alla anklagat honom, Q påstår tom att han erhållit 7,8mil för besväret.
Citera
2018-02-07, 20:31
Medlem
Citat:
Fast om Q inte har insiderinformation har han endera läst det på Prinzhorns hemsida, eller i någon av tre nyhetsnotiser som publicerades i Österrikiska mediesajter eftersom det var de enda platser där man, utan insiderinformation, digitalt, kunnat läsa om affären innan Q skrev. Det är inget bevis som står på helt egna ben men tillsammans med allt övrigt målas en rätt så rimlig bild över vad som pågår utanför offentlighetens ljus. För det är det Q handlar om och ingen vansinnig UFO-teori om allt möjligt trots att vissa debattörer, på båda sidor ska tilläggas, hävdar det. Q presenterar bara en övergripande bild där några namngivna av de som haft mäktiga positioner i samhället har varit korrupta i flera betydelser. Detta är alltså den mest "raffinerade" konspirationsteorin som nått dagens ljus enligt en pundare som stack in huvudet här i morse. Vilken total avsaknad av fantasi är inte det! Uppseendeväckande historielöst då otaliga stater genom tiderna korrumperats i ännu värre grad än det Q anklagar våra antagonister att de varit. Den logiska slutpunkten i hans resonemang är dessutom att flat earth-teorin är troligare! I bruset efter memot har Q aldrig varit trovärdigare.

Jag är osäker på detaljerna men jag vet att han anklagats för att läcka konfidentiell information från HIC. Q, Trump, Trump Jr och Nunes har alla anklagat honom, Q påstår tom att han erhållit 7,8mil för besväret.

Schiff lämnade förhöret med Trump jr för att gå på dass och passade då på att läcka till sina mediakontakter vad som sades.

Väldigt förbjudet.
Senast redigerad av TVZ 2018-02-07 kl. 20:34.
Citera
2018-02-07, 20:38
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Schiff lämnade förhöret med Trump jr för att gå på dass och läckte vad som sades istället för att skita.

Tackar!

JA fortsätter vara trogen Q:s narrativ och konstaterar idag att Isakoff, vars Yahoo-artikel var den som användes i FISA-ansökningen, jobbade åt DNC enligt Wikidumpar:

https://mobile.twitter.com/JulianAssange/status/961302570437312512

För Piss-Olle som skrev ett inlägg och sen stack härifrån med röda kinder och 11cm vilt dinglande mellan benen är det kanske läge att förtydliga att stormen är här nu.
Citera
2018-02-07, 20:45
Medlem
BushwickBills avatar
Är Carter Page en bricka i FBI:s spel eller en Deep State-agent?

"CARTER PAGE is DEEP STATE
Worked for Clinton transition team in 1992-93 and fellow at CFR
Carter Page previously worked with the Clinton Administration transition team in 1992-1993 while serving as a Research Fellow on the House Armed Services Committee (HASC) on Capitol Hill. During his Fellowship, HASC Chairman Les Aspin was selected by President Clinton as the Secretary of Defense in December 1992. From May 1993 – December 1994, Carter went on to serve as the Arms Control Action Officer for Counterproliferation Policy in the Nuclear Affairs and International Negotiations Branch of the Navy Staff in the Pentagon.
A Spy within A Spy within A Spy"

Källa: http://bgia.bard.edu/speakerseries/archive/?year=2008

Jag förstår inte varför han skulle gormat om det som stod i memot i över året innan de släpptes dock? Anade han oråd och försökte hitta en väg ut? Vem fan blir först FBI-informatör för att sen direkt avlyssnas i en helt annan miljö. Det stinker lika mycket skit om honom som sipprar ut lilla Danjääääääls hjärna.
Senast redigerad av BushwickBill 2018-02-07 kl. 20:48.
Citera
2018-02-07, 21:08
Medlem
Citat:
Är Carter Page en bricka i FBI:s spel eller en Deep State-agent?

"CARTER PAGE is DEEP STATE
Worked for Clinton transition team in 1992-93 and fellow at CFR
Carter Page previously worked with the Clinton Administration transition team in 1992-1993 while serving as a Research Fellow on the House Armed Services Committee (HASC) on Capitol Hill. During his Fellowship, HASC Chairman Les Aspin was selected by President Clinton as the Secretary of Defense in December 1992. From May 1993 – December 1994, Carter went on to serve as the Arms Control Action Officer for Counterproliferation Policy in the Nuclear Affairs and International Negotiations Branch of the Navy Staff in the Pentagon.
A Spy within A Spy within A Spy"

Källa: http://bgia.bard.edu/speakerseries/archive/?year=2008

Jag förstår inte varför han skulle gormat om det som stod i memot i över året innan de släpptes dock? Anade han oråd och försökte hitta en väg ut? Vem fan blir först FBI-informatör för att sen direkt avlyssnas i en helt annan miljö. Det stinker lika mycket skit om honom som sipprar ut lilla Danjääääääls hjärna.

Han måste ha anat oråd och börjat förstå att han blivit utnyttjad av FBI för att skaffa FISA.

Han har som du säger gormat om det ett tag nu men blivit idiotförklarad, men han hade rätt hela tiden. Hade inte Trump vunnit hade han dock inte gormat så mkt.
Senast redigerad av TVZ 2018-02-07 kl. 21:14.
Citera
2018-02-07, 21:20
Medlem
BeatriceCencis avatar
Donald Trump kommenterade även på Twitter igår att han gästade "law enforcement round table", som nu har på agendan att vidta åtgärder mot att besegra MS-13. Klippet från samtalet är utlagt på YouTube och är en timma långt. MS-13 är den farligaste kriminella organisationen i USA och består av etniska Hispanics. Vad jag sett i diskussionerna kring Q så är MS-13 också Deep States militära gren som utför alla smutsjobb inklusive beställningsmord och attentat. Q har ju antytt att MS-13 låg bakom masskjutningen i Las Vegas i oktober. Är det en tillfällighet att Trump nu tar upp bekämpandet av MS-13?
Citera
2018-02-07, 21:36
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Donald Trump kommenterade även på Twitter igår att han gästade "law enforcement round table", som nu har på agendan att vidta åtgärder mot att besegra MS-13. Klippet från samtalet är utlagt på YouTube och är en timma långt. MS-13 är den farligaste kriminella organisationen i USA och består av etniska Hispanics. Vad jag sett i diskussionerna kring Q så är MS-13 också Deep States militära gren som utför alla smutsjobb inklusive beställningsmord och attentat. Q har ju antytt att MS-13 låg bakom masskjutningen i Las Vegas i oktober. Är det en tillfällighet att Trump nu tar upp bekämpandet av MS-13?

Glöm inte Seth Rich! Två MS-13 medlemmar hittades döda dagen efter mordet inte långt från brottsplatsen om min minnesbild är korrekt. Jag sitter på en lur så kan inte faktakolla. JA delar samma händelseförlopp om jag har rätt, även det overifierbart från min sida just nu.
Citera
2018-02-07, 22:07
Medlem
Citat:
Du har helt rätt, det som händer nu är historiskt. Nu dyker information upp överallt och i rasande takt. Allt pekar åt samma håll, det är gott mot ont och det goda ser ut att vinna.

Man behöver inte ens bry sig om trollkontona här mer, som den nye erbarmligt korkade danjäl som får Snaken att framstå som ett kognitivt geni i jämförelse.

Både konservativ media samt alt media i USA, samt en mängd tunga representanter pratar nu öppet om sedition och treason och anklagar Obama öppet.

När ska Sessions agera? Är folket redo?

Trump hetsade på twitter, och jag lovar att han njuter nu för han vet ju såklart.

Någonstans du rekommenderar att man kan läsa?
Citera
2018-02-07, 22:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Citat:
Schiff lämnade förhöret med Trump jr för att gå på dass och passade då på att läcka till sina mediakontakter vad som sades.

Väldigt förbjudet.

Ja då kan ju Trump och Q inte gärna ha pratat om samma sak - för inte ens ni tror väl att media skulle kunna hosta upp 7,8 miljoner för att få Schiff att skvallra..
Citera
2018-02-07, 22:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Fast om Q inte har insiderinformation har han endera läst det på Prinzhorns hemsida, eller i någon av tre nyhetsnotiser som publicerades i Österrikiska mediesajter eftersom det var de enda platser där man, utan insiderinformation, digitalt, kunnat läsa om affären innan Q skrev. Det är inget bevis som står på helt egna ben men tillsammans med allt övrigt målas en rätt så rimlig bild över vad som pågår utanför offentlighetens ljus.

Det handlar om ett enormt gods som har varit ute till försäljning, självklart blir det skvaller i mäklarkretsar, finanskretsar, advokatkretsar, kundkretsar... etc etc.. Såhär säger mäklaren som sålde godset själv:

“This type of transaction happens once in a century in a family like the Rothschilds,” he said. “We saw big interest from entrepreneurs from Germany, Switzerland and Austria.”

Så självklart har det pratats om detta i måpnga kretsar långt innan affären avslutades.

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-01-31/rothschilds-sell-austrian-hunting-estate-in-a-historic-deal
Citera
2018-02-07, 22:39
Medlem
BushwickBills inlägg m Yahoolänk försvann hastigt och lustigt. Iaf, Snake och andra har ju envist påstått att ingen läser ju Q och att det var jäkligt idiotiskt av "Q" att välja den metod och plats han/hon valt för att ställa sina bildande frågor, om skulle skulle vara äkta. Tydligen missbedömde de populariteten och spridningen det skapat.

"Today, #Qanon (meaning Q, anonymous), also known as #TheStorm, is the web's fastest-spreading and most pervasive right-wing conspiracy theory."

(min fetning)

MSM skriver till och med om det, och kallar det den mest spridda konspirationsteorin av de alla.

https://www.yahoo.com/news/apos-storm-apos-became-biggest-174024560.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in