2018-12-01, 09:29
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Det finns fortfarande inget som motbevisar Q:s narrativ, snarare tvärtom, U1 och CF är på nyheterna igen och Pence retweetar Q-patch. Där i finns det nog en styrka som gör att detta kan överleva oändliga bakslag och dippar.

Hur går det att motbevisa "Q:s narrativ"?
Kan du ge exempel på ett par saker som, enligt dig, skulle bevisa att Q är en bluff?

Som jag ser det är själva grejen med upplägget att det aldrig kan motbevisas. Är något sakligt fel så är det en del av "planen".
Citera
2018-12-01, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Kan du ge exempel på ett par saker som, enligt dig, skulle bevisa att Q är en bluff?

Som jag ser det är själva grejen med upplägget att det aldrig kan motbevisas. Är något sakligt fel så är det en del av "planen".

Alltså hur hjärntvättad kan man vara? Hitta bevis som motsäger? Det måste väl först finnas i alla fall en hint som pekar mot (för) det man tror på?
Citera
2018-12-01, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Promises kept: 14
Promises broken: 16

Launched: 15
Stuck: 8
Compromise: 7

Eller håller du inte med?
https://www.washingtonpost.com/graphics/politics/trump-promise-tracker/?utm_term=.a510a395b0e6

Jag vill gärna tacka dig och hamstern. Jag har följt detta länge, säkert har jag dragit iväg något inlägg av ren frustration i fyllan, men i alla fall, tack för att ni vuxna och sansade själar finns. Visst, det kan vara roligt att skratta åt det andra eländet, men till syvende og sidst så är det ni och en och annan som får tråden att inte bara bli löje. tack återigen!
Citera
2018-12-01, 10:31
Medlem
Citat:
Promises kept: 14
Promises broken: 16

Launched: 15
Stuck: 8
Compromise: 7

Eller håller du inte med?
https://www.washingtonpost.com/graphics/politics/trump-promise-tracker/?utm_term=.a510a395b0e6

Jag kan inte hålla med. Trump är vald på fyra år. Han borde åtminstone ha fyra år på sig att uppfylla vallöften. WP har ju satt slutdatum i början av perioden på många löften, märkligt.
Jag har redan skrivit om muren som kan bli svårt att finansiera på fyra år, och Mexico kommer inte betala för muren. Obamacare är kvar (individual mandate borttaget).
Skattereformen genomförd för företag och privatpersoner, borde varit kompromiss eftersom bolagsskatten sänktes till 21% (Trump lovade 15% före valet). Skattefria konton (care savings account) för yngre och äldre har jag inte hört att han uttalat, visa gärna officiell källa på det från hans kampanjtal.
Citera
2018-12-01, 10:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Jag kan inte hålla med. Trump är vald på fyra år. Han borde åtminstone ha fyra år på sig att uppfylla vallöften. WP har ju satt slutdatum i början av perioden på många löften, märkligt.
Trump lovade att uppfylla dessa löften under sin 100 första dagar som president:
What follows is my 100-day action plan to Make America Great Again.

Citat:
Jag har redan skrivit om muren som kan bli svårt att finansiera på fyra år, och Mexico kommer inte betala för muren. Obamacare är kvar (individual mandate borttaget).
Skattereformen genomförd för företag och privatpersoner, borde varit kompromiss eftersom bolagsskatten sänktes till 21% (Trump lovade 15% före valet). Skattefria konton (care savings account) för yngre och äldre har jag inte hört att han uttalat, visa gärna officiell källa på det från hans kampanjtal.

1. Middle Class Tax Relief And Simplification Act.
2. End The Offshoring Act
3. American Energy & Infrastructure Act.
4. School Choice And Education Opportunity Act.
5. Repeal and Replace Obamacare Act.

6. Affordable Childcare and Eldercare Act. Allows Americans to deduct childcare and elder care from their taxes, incentivizes employers to provide on-site childcare services, and creates tax-free Dependent Care Savings Accounts for both young and elderly dependents, with matching contributions for low-income families.

7. End Illegal Immigration Act Fully-funds the construction of a wall on our southern border with the full understanding that the country Mexico will be reimbursing the United States for the full cost 8. Restoring Community Safety Act.
9. Restoring National Security Act.
10. Clean up Corruption in Washington Act.

On November 8th, Americans will be voting for this 100-day plan to restore prosperity to our economy, security to our communities, and honesty to our government.

This is my pledge to you.
https://web.archive.org/web/20161101093508/https://www.donaldjtrump.com/press-releases/donald-j.-trump-delivers-groundbreaking-contract-for-the-american-vote1

Du hittar den även här, på sid 2 av kontraktet: https://assets.donaldjtrump.com/_landings/contract/O-TRU-102316-Contractv02.pdf
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-12-01 kl. 10:49.
Citera
2018-12-01, 11:04
Medlem
Citat:
Trump lovade att uppfylla dessa löften under sin 100 första dagar som president:
What follows is my 100-day action plan to Make America Great Again.

1. Middle Class Tax Relief And Simplification Act.
2. End The Offshoring Act
3. American Energy & Infrastructure Act.
4. School Choice And Education Opportunity Act.
5. Repeal and Replace Obamacare Act.

6. Affordable Childcare and Eldercare Act. Allows Americans to deduct childcare and elder care from their taxes, incentivizes employers to provide on-site childcare services, and creates tax-free Dependent Care Savings Accounts for both young and elderly dependents, with matching contributions for low-income families.

7. End Illegal Immigration Act Fully-funds the construction of a wall on our southern border with the full understanding that the country Mexico will be reimbursing the United States for the full cost 8. Restoring Community Safety Act.
9. Restoring National Security Act.
10. Clean up Corruption in Washington Act.

On November 8th, Americans will be voting for this 100-day plan to restore prosperity to our economy, security to our communities, and honesty to our government.

This is my pledge to you.
https://web.archive.org/web/20161101093508/https://www.donaldjtrump.com/press-releases/donald-j.-trump-delivers-groundbreaking-contract-for-the-american-vote1

Du hittar den även här, på sid 2 av kontraktet: https://assets.donaldjtrump.com/_landings/contract/O-TRU-102316-Contractv02.pdf

Visst, det lovades inom de 100 första dagarna. Det låter väl optimistiskt. Han måste ha kongressen med sig. Det Trump genomfört hitintills är imponerande, tycker jag.
Citera
2018-12-01, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Ytterligare en gåta från Q att lösa, post #2503:

Gåtan löst:

Citat:
Nov 30 2018
Anons geo_located [last pic]: Chongqing, China.
Hyatt Regency.
Players: 8
Watch the news.
Q
Citera
2018-12-01, 12:08
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT

Spygate inte blir något, CF inte blir något, U1 inte blir något etc.
Citera
2018-12-01, 12:16
Medlem
Q post:

Citat:
Nov 30 2018

Anonymous No.4093224
Nov 30 2018
Mueller removed via DECLAS

>>4093224
Mueller will face charges re: U1
He's working to save himself.
Q

Intressant fortsättning följer om Robert Mueller & U1..
Citera
2018-12-01, 12:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

När vet man att ”det inte blir något”?

Q kan väl i alla fall inte ens i sina beundrares ögon anses vara särskilt specifik avseende tider? I alla fall inte sen de första påståendena om förestående arrestering av hrc etc?
Citera
2018-12-01, 12:26
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Men enligt Q och vissa av följarna här på forumet så är delar av det Q säger medvetet falskt så även dessa saker kan i praktiken inte heller användas som bevis för att Q inte existetrar.

Q är ett paradox, sker saker till ett ungefär som Q har sagt så är det bevis för äktheten, sker det inte som Q har sagt så är även det ett bevis för hur äkta Q är.

Det går liksom inte att vare sig bevis eller motbevisa Q för Q är sanning och lögn samtidigt enligt Q själv, så hur ska man kunna motbevisa Q trots att vi har en massa påståenden som har lett till absolut ingenting ovanpå hur man försöker att klistra på exakt alla konspirationsteorier på Q för att stärka den egna agendan?
Citera
2018-12-01, 13:06
Medlem
Det här inlägget av Q är signifikant just eftersom han tidigare för mer än ett år sedan skrev i klartext att hon skulle bli arresterad. Hur kan hon fortfarande ha kontroll?

(hint, Q hade fel)

Citat:
>>4093335
Why do the CLINTON’S remain in CONTROL of many still in POWER?
>>>BLACKMAIL
The Clinton family is working overtime.
PANIC IN DC.
Nothing can stop what is coming.
Nothing.
Q
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem