2018-02-06, 21:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Århundradets mest idiotiska uttalande, dessutom på bristfällig svenska.

Tjänade du miljoner på detta då? Eller pratar du bara allmänt om att svängningar är det normala? Det är ju tidsaspekten som är intressant i svängningarna och den missar du helt.

Satt ni på fikapausen och kom fram till detta? Stackars sate.

Det är så många fel i ditt korta inlägg att det krävs en doktorsavhandling för att redogöra för alla.

Du kommer tvingas lära dig vad kognitiv dissonans betyder, den hårda vägen..

Sättet du spyr ur dig grundlöst skitsnack visar att du har en världsbild du kommer stt argumentera för att upprätthålla för dig själv in i döden just för att om du skulle inse att du har fel i något skulle det vara sista droppen och du skulle helt tappa greppet.
Att du är så insatt i kognitiv dissonans att du inte behövde googla det visar också att du själv förmodligen fått diagnosen vid en tidspunkt.

Börsen är naturkraft på lik linje med vädret och kan därför förutspås.
Ingen visste att det var just idag nej men i närmaste laget har de flesta insatta vetat länge.
Nej inget tjafs i fikarummet men som du förstår finns det många branscher som jobbar tätt inpå börsen och därför diskuteras den flitigt i arbetstiden.

Och att den råka komma i samma vecka som nåt memo i usaa spelar ingen roll då ni tomtar har nått nytt varje vecka ni måste arbeta in i er konspirerade världsbild för att motivera er grandiosa självbild där ni tror er veta mer eller vara smartare ån genomsnittet.
Krossar man den illusionen för er åker ni rätt in på psyket.
Hade börsen krackelerat nästa vecka hade ni snackat om hur det var pga nästa memo.
Citera
2018-02-06, 21:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Då erkänner du att han har insiderinformation? Det är ett framsteg mot din tidigare hållning.
Nog för att jag tror det ligger en hel del i Trump's rysskopplingar, men att han skulle skicka inside info till en rysk eller koreansk trollfabrik som skriver "ledtrådar" på nätet är nog inte en slutsats jag skulle dra nej..

Angående Schiff vet jag inte riktigt vad du finner märkligt. Att Trump skriver beskyllningar mot Schiff är knappast underligt - det är väl snarare underligt att det tog två månader efter Qs inlägg - snacka om öppet mål att droppa "ledtrådar" om någon som Trump varit ute efter hur länge som helst i samband med ryssutredning.. Senast i somras kallade han honom "sleazy" och biased...
Citera
2018-02-06, 21:33
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ta den tid du behöver, jag har en känsla av att den här tråden kommer vara kvar ett tag till...

Ja den kommer antagligen leva kvar tills det kommer en ny tråd där ni kan sitta och skriva samma nonsens ännu en gång. Nu senast var det samma tugg i pizzagate-tråden men den verkar ha självdött.

Och jag har konstaterat att fokus flyttat från "Q" och den närstående "stormen" till att i stället handla (om möjligt) ännu mera okonkret flum.

Från trådstarten - och således det vi bör diskutera:
Hans inlägg är i stort sett bara frågor som användarna själva får leta fram svaret på, men påstår att det inom kort ska ske en massiv uppresnings i de korruptas högborg Washington DC. Ryktas om att Podestas, Hillary Clinton, Soros, McCain m.m snart ryker.

Så när i tid anser du att "stormen" kommer och hur längre tycker du det är intressant att diskutera varför den uteblir?
Citera
2018-02-06, 21:38
Medlem
sonny crockets avatar
Proffsen: "Robothandel låg bakom börsfallet i USA"
https://www.di.se/nyheter/proffsen-robothandel-lag-bakom-borsfallet-i-usa/
Citera
2018-02-06, 22:15
Medlem
BushwickBills avatar
Vad gör du ens i den här tråden när du inte är intresserad? Du ser väl inte mig skriva i tråden om hur det är att leva med en micropenis?

Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Ja den kommer antagligen leva kvar tills det kommer en ny tråd där ni kan sitta och skriva samma nonsens ännu en gång. Nu senast var det samma tugg i pizzagate-tråden men den verkar ha självdött.

Jag har aldrig skrivit ett enda inlägg i Pizzagate-tråden och knappt i några andra konspirationstrådar heller så du öppnar upp med falsk premiss. Varför ljuger du? Eller pratar du kanske om saker du inte vet?

Citat:
Och jag har konstaterat att fokus flyttat från "Q" och den närstående "stormen" till att i stället handla (om möjligt) ännu mera okonkret flum.

Den slutsatsen drar endast en idiot som inte förstår vad han läser. I princip inte ett enda inlägg i denna tråd handlar om något som inte Q endera explicit skrivit om eller som anon grävt fram till följd av det. Leta fram några exempel så kan vi korsköra dom med Q-inlägg och 8ch-poster. Detta bör gå på några minuter, TICK TOCK!

Citat:
Från trådstarten - och således det vi bör diskutera:
Hans inlägg är i stort sett bara frågor som användarna själva får leta fram svaret på, men påstår att det inom kort ska ske en massiv uppresnings i de korruptas högborg Washington DC. Ryktas om att Podestas, Hillary Clinton, Soros, McCain m.m snart ryker.

Haha jag har aldrig varit med om att någon öppet behöver förtydliga för sig själv vad en tråd handlar om! Det finns INGEN annan som anser att vi diskuterar något annat din tisdagspundare.

Citat:
Så när i tid anser du att "stormen" kommer och hur längre tycker du det är intressant att diskutera varför den uteblir?

När i tiden kommer du ta din nästa piss och vill du att jag kontaktar läkare om den uteblir?
Citera
2018-02-06, 22:16
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonny crocket
Proffsen: "Robothandel låg bakom börsfallet i USA"
https://www.di.se/nyheter/proffsen-robothandel-lag-bakom-borsfallet-i-usa/

Och inte heller första gången något sådant hände, man hade misstanke om ett tidigare ras 2008, helt enkelt en fruktansvärd nackdel när folk använder sig av bottar för att köpa och sälja aktier och är något som även bör vara förbjudet.
Citera
2018-02-06, 22:26
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nog för att jag tror det ligger en hel del i Trump's rysskopplingar, men att han skulle skicka inside info till en rysk eller koreansk trollfabrik som skriver "ledtrådar" på nätet är nog inte en slutsats jag skulle dra nej..

Nja nu tappar du fokus, oavsett vem, eller vilka, Q är, medger du alltså att han/de har någon form av insiderinformation? Oavsett vart den kommer ifrån är det något som ingen förutom en Österrikare kan känna till om han endast har tillgång till publika kanaler.

Citat:
Angående Schiff vet jag inte riktigt vad du finner märkligt. Att Trump skriver beskyllningar mot Schiff är knappast underligt - det är väl snarare underligt att det tog två månader efter Qs inlägg - snacka om öppet mål att droppa "ledtrådar" om någon som Trump varit ute efter hur länge som helst i samband med ryssutredning.. Senast i somras kallade han honom "sleazy" och biased...

Det är skillnad att kalla någon "sleazy" och "biased" och att anklaga dom för att läcka konfidentiell information, tycker du inte?
Citera
2018-02-06, 22:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nja nu tappar du fokus, oavsett vem, eller vilka, Q är, medger du alltså att han/de har någon form av insiderinformation? Oavsett vart den kommer ifrån är det något som ingen förutom en Österrikare kan känna till om han endast har tillgång till publika kanaler.

Insider informationen som "de troende" brukar hänvisa till att Q ska ha rör väl snarare nån form av direktkontakt med Trump? Men om du anser att det är "insider information" att känna till när någon i Österrike köpt 500 hektar land så hade de väl det - själv hade jag kallat det "läsa innantill" eftersom det fanns en offentlig pressrelease.

Citat:
Det är skillnad att kalla någon "sleazy" och "biased" och att anklaga dom för att läcka konfidentiell information, tycker du inte?
När ska Schiff ha läckt information?
Citera
2018-02-06, 22:54
Medlem
BushwickBills avatar
Eftersom jag är för transparens och inte har något behov av att skydda något fjantigt ego så kommer här gladeligen ett erkännande att jag hade fel:

Citat:
APACHE

Från 8ch:
that's not the correct APACHE. Look at the context of all 3 mentions of APACHE by Q. It's not a scavenger hunt, anons. It doesn't mean to go find the word Apache on Google. It's being used as an acronym describing the FBI/DOJ/Memo & likely the players involved. Carter Page was a spy on the Trump campaign put there by the FBI. This is what he's trying to have us find and reveal. Not a freaking helicopter crash with no relevance to his 3 mentions.

Såhär i efterhand var det självklart förilat av mig att tro att det handlade om Rofschild och jag borde ha kommit ihåg de tidigare gångerna Q skrivit APACHE.

Det var den första fetade som slutar vid involved, den andra meningen som är fetad är helt vansinnig även om anon fått det lite fel, läs själv:

https://threadreaderapp.com/thread/960679415113048065.html

Carter Page visste inte ens om det! Han har tjatat om det som står i memot i över ett år! Detta håller på att spåra ur och huvuden, förutom Comey/McCabe, kommer att rulla.
Citera
2018-02-07, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Sättet du spyr ur dig grundlöst skitsnack visar att du har en världsbild du kommer stt argumentera för att upprätthålla för dig själv in i döden just för att om du skulle inse att du har fel i något skulle det vara sista droppen och du skulle helt tappa greppet.
Att du är så insatt i kognitiv dissonans att du inte behövde googla det visar också att du själv förmodligen fått diagnosen vid en tidspunkt.

Börsen är naturkraft på lik linje med vädret och kan därför förutspås.
Ingen visste att det var just idag nej men i närmaste laget har de flesta insatta vetat länge.
Nej inget tjafs i fikarummet men som du förstår finns det många branscher som jobbar tätt inpå börsen och därför diskuteras den flitigt i arbetstiden.

Och att den råka komma i samma vecka som nåt memo i usaa spelar ingen roll då ni tomtar har nått nytt varje vecka ni måste arbeta in i er konspirerade världsbild för att motivera er grandiosa självbild där ni tror er veta mer eller vara smartare ån genomsnittet.
Krossar man den illusionen för er åker ni rätt in på psyket.
Hade börsen krackelerat nästa vecka hade ni snackat om hur det var pga nästa memo.

Så du påstår att det inte går att manipulera börsen? E du medveten hur rika ”deep state” är?
Citera
2018-02-07, 01:48
Medlem
Citat:
Eftersom jag är för transparens och inte har något behov av att skydda något fjantigt ego så kommer här gladeligen ett erkännande att jag hade fel:

Från 8ch:
that's not the correct APACHE. Look at the context of all 3 mentions of APACHE by Q. It's not a scavenger hunt, anons. It doesn't mean to go find the word Apache on Google. It's being used as an acronym describing the FBI/DOJ/Memo & likely the players involved. Carter Page was a spy on the Trump campaign put there by the FBI. This is what he's trying to have us find and reveal. Not a freaking helicopter crash with no relevance to his 3 mentions.

Såhär i efterhand var det självklart förilat av mig att tro att det handlade om Rofschild och jag borde ha kommit ihåg de tidigare gångerna Q skrivit APACHE.

Det var den första fetade som slutar vid involved, den andra meningen som är fetad är helt vansinnig även om anon fått det lite fel, läs själv:

https://threadreaderapp.com/thread/960679415113048065.html

Carter Page visste inte ens om det! Han har tjatat om det som står i memot i över ett år! Detta håller på att spåra ur och huvuden, förutom Comey/McCabe, kommer att rulla.

Angående Carter Page;

Nu i efterhand var det väldigt dumt att uttnytja Page av Demokrater. De va en ren chansning att ingen skulle ta reda på vem han jobbade för innan egentligen, men sen ”they thought she would win”.
Jag tror med att Page var dit satt. Som du skriver så skrek han i över ett år att han blev ditsatt av DNC.
FBI hade hotat honom till att skriva under ett sekrettesavtal NMD som innebär att han fick inte säga sanningen till kongressen om sitt uppdrag som under-cover för FBI.
Citera
2018-02-07, 07:37
Medlem
Bomboclat.el.bombos avatar
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

Det går för er alla foliehattar

Jag vil dock tacka för en enormt underhållande tråd, dagens konspirationsteorier (trots att de alltid bevisas vara påhittade) blir både mer raffinerade och intressanta!

Så tack alla bidragare! Mitt morgonkaffe hade bara haft halva nöjet utan att läsa om Flashback's konspirationsteorier.

Väl mött

El Bombo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in