2021-09-24, 18:28
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Alla starka nationer vilar på kristen grund.

Japan? Kina?

Apropå det, har DfS uttalat sig något om religion?
Citera
2021-09-24, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Japan? Kina?

Inte mer än att Magnus har upprepade identitetskriser och hoppar mellan olika typer av kristendom och asatro.
Citera
2021-09-24, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Japan? Kina?

Hur definierar man ens kristendomen, hundratals sekter och de gör alla anspråk i vem som ser sig själva som "utvalda" av gud, det är en mycket ologisk religion, främmande för de ariska folkens natur-religioner och förfäder-dyrkan, förstår inte hur man kan tro på en semitisk gud som ville utrota alla vita goyim.
Citera
2021-09-24, 20:14
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Jag ångrar mig att jag skrev två stycken lite halvt negativa inlägg om Det fria Sverige-snubbarna i tråden om Radio Svegot tidigare i veckan. Det är så jävla dåligt gjort av mig att fortsätta tjata om Dumrid & Bögrad. Dan Eriksson har ju för fan gjort exakt så som jag hela tiden har velat och rensat bort varenda idiot från föreningen. Allting är bra nu och de kommer inte att göra om någonting sådant där igen. Det går att lita på dem. Svensk nationalism är cool igen!

Dan är hemma i Sverige nu, för i morgon ska det hållas ett evenemang i Svenskarnas hus med temat "Valåret 2022 och Det fria Sverige".

Sveriges viktigaste renskötare raggar ju nya I&C:s i normie/boomer-träsket, inte behövs Integrations-Ingrid, Zlatan-Maria och Frändebög för att hålla den nivån.
Citera
2021-09-24, 20:22
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Tja. Ska du dit. Till Älgarås imorgon? Du är en sweet little piece of meat, baby! 💗

Du tillför mycket till svensk rörelse. Musik, alkohol & avgudadyrkan. Du är kul.

Är det Afs som DFS stödjer nu? I så fall jag röstar oxå. Jag tror på DFS, mannen. Men jag tror oxå på att grunden ska vara kristen. Ras är inte viktigt i nuläget. Är du kristen? Röstade du i kyrkoval? Afs?

Tycker DFS ska lägga ner vikingatjafset. Blir bara löjligt. Vad tycker du, little pumpkin? Jag anser att man ska ta tillbaka kyrkan. Alla starka nationer vilar på kristen grund.

Vet inte om jag är välkommen imorgon men kanske jag gör en chansning & dyker upp som gubben i lådan. Samåka?
Nej, jag ska inte till Älgarås i morgon.
Ja, Det fria Sverige stödjer Alternativ för Sverige.
Nej, jag är inte kristen.
Ja, jag röstade på Alternativ för Sverige i kyrkovalet.
Nej, jag vill aldrig någonsin samåka med dig.

---

Ordförande Dan Eriksson om skillnaden mellan Sverige och Tyskland när det gäller coronarestriktionerna:

https://www.youtube.com/watch?v=Os1_-qmiJLY
Citera
2021-09-24, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Hur definierar man ens kristendomen, hundratals sekter och de gör alla anspråk i vem som ser sig själva som "utvalda" av gud, det är en mycket ologisk religion, främmande för de ariska folkens natur-religioner och förfäder-dyrkan, förstår inte hur man kan tro på en semitisk gud som ville utrota alla vita goyim.

Hell Varg!
Citera
2021-09-25, 00:21
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ordförande Dan Eriksson om skillnaden mellan Sverige och Tyskland när det gäller coronarestriktionerna: https://www.youtube.com/watch?v=Os1_-qmiJLY

Va? Vill du inte vara hans "söta lilla köttstycke!"

Är DFS motståndare till vaccin?
Citera
2021-09-25, 08:31
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland

Offervilja 💗 spelar bara svårflörtad.

DFS borde iaf vara motståndare till djävulssprutan! Alla borde vara motståndare till djävulssprutan. Believe me, you will do better without the shot. Truth of today.

Varför finns det inga företrädare för DFS i tråden. Jag gillar idén med DFS, samma tanke ser du i Södertälje bland ortodoxa syrianer. Skillnaden är att dom lyckades. Problemet idag är fucking muslimer som gör samma grej. Ibland vi måste lära av fienden. Du är klok, du förstår. Tillsammans med DFS har du & jag en framtid. Kanske oxå Offervilja 💗 ifall hon låser upp sitt kyskhetsbälte.
Citera
2021-09-25, 21:13
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eugodlbrnujn
Inte mer än att Magnus har upprepade identitetskriser och hoppar mellan olika typer av kristendom och asatro.

Manligt.
Citera
2021-09-25, 23:00
Medlem
McMakrills avatar
Citat:
Nej, jag ska inte till Älgarås i morgon.
Ja, Det fria Sverige stödjer Alternativ för Sverige.
Nej, jag är inte kristen.
Ja, jag röstade på Alternativ för Sverige i kyrkovalet.

---

Ordförande Dan Eriksson om skillnaden mellan Sverige och Tyskland när det gäller coronarestriktionerna:

https://www.youtube.com/watch?v=Os1_-qmiJLY
Var lite snäll...

Det är väl det närmaste en tjej som Adonis kommit, att kalla folk "stumpan", "sötnos" o liknande på Flashback....
Citera
2021-09-26, 09:11
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Nej, de är inte motståndare till vaccin, men de är motståndare till den här coronavaccineringen.
Citera
2021-09-26, 10:55
Medlem
Citat:

Citat:
Nej, de är inte motståndare till vaccin, men de är motståndare till den här coronavaccineringen.

Kan man verkligen lita på att de är genuina motståndare? Alla tre husherrar är i en riskgrupp, Magnus i synnerhet. Det skulle kunna vara så att de alla tagit vaccinet men inte berättar det. Det misstänkts att profiler på t.ex. Fox News i USA gjort så.

https://www.aleris.se/nyheter/mitt-b...covid-19fetma/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in