2018-04-09, 09:40
Medlem
aneppelbergs avatar
Börjar tro att jag hallucinerar. Såg soran på götgatan för ett par veckor sen.
Nu igår såg jag Magnus betner med en guzz i vällingby. Han såg rent ut sagt fördjävlig ut. Han haltade och hade mulla-skägg och gick i träningsoverall. Han e kortare än man tror. Max 178 cm

Soran såg betydligt fräschare ut än mangeberra
Senast redigerad av aneppelberg 2018-04-09 kl. 09:43.
Citera
2018-04-09, 13:49
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aneppelberg
Börjar tro att jag hallucinerar. Såg soran på götgatan för ett par veckor sen.
Nu igår såg jag Magnus betner med en guzz i vällingby. Han såg rent ut sagt fördjävlig ut. Han haltade och hade mulla-skägg och gick i träningsoverall. Han e kortare än man tror. Max 178 cm

Soran såg betydligt fräschare ut än mangeberra
Hehe inte dåligt att inom ett par veckor springa på BÅDA dessa Sasquatch-liknande skägglöss, tar för givet att du fotade, filmade och tog de obligatoriska fotavtrycken i gips?
Citera
2018-04-10, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
"har på bara några år lyckats etablera sig som en av Sveriges mest omtalade komiker"

Jag det stämmer ju

Det stämmer. Nu är den tiden förbi att bli omtalad i positiva ordalag som "Sveriges mest omtalade komiker". Nu omnämns hen inte alls längre. Åtminstone inte av PK media. På sociala medier omnämns megafonen fast då i negativa ordalag.
Citera
2018-04-10, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
Hehe inte dåligt att inom ett par veckor springa på BÅDA dessa Sasquatch-liknande skägglöss, tar för givet att du fotade, filmade och tog de obligatoriska fotavtrycken i gips?
Fan vad roligt formulerat.
Citera
2018-04-11, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
Skulle kunna bli en ny, skön lökig Discovery serie -- 'Jakten på Soran'.

Folk vevar omkring på Söder och filmar random lodare med nattkamera. "Herregud! Jag hörde ett ljud! Det är HAN! Skägget! Mössan!"

Min tanke om Sorans återkomst är att han börjar föreläsa om 'off the grid living' för foliehattar. Väldigt få har lyckats försvinna så fullständigt, och ännu mer imponerande givet att han är maximalt uppmärksamhetskåt. En naturtalang.
Citera
2018-04-11, 12:50
Medlem
Han är rökt.
Han vet det.
Olika scenarion:
Han håller sig undan för att FU fortfarande pågår. Isf finns tillräckligt med kött på benen för att det ska kunna leda till åtal.
FU nedlagd. Soran fri i brist på bevis men han håller sig undan för att han vet att han är skyldig och livrädd för att om han börjar synas så kommer diverse kvinnor att gå ut med anklagelser på sociala medier.
Skönt att det kom nu när det är valår, annars hade han ju varit bokad på alla väckelsemöten med V o SMP för att kasta skit på SD.
Citera
2018-04-11, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Han är rökt.
Han vet det.
Olika scenarion:
Han håller sig undan för att FU fortfarande pågår. Isf finns tillräckligt med kött på benen för att det ska kunna leda till åtal.
FU nedlagd. Soran fri i brist på bevis men han håller sig undan för att han vet att han är skyldig och livrädd för att om han börjar synas så kommer diverse kvinnor att gå ut med anklagelser på sociala medier.
Skönt att det kom nu när det är valår, annars hade han ju varit bokad på alla väckelsemöten med V o SMP för att kasta skit på SD.

Jag tror att det är detta som gäller. Hen vet att hen är skyldig men FU har lagts ner.

I år kommer inte denna megafon att ställa upp som "rolig komiker" för någon i Sjupartiet.
Citera
2018-04-11, 14:33
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Ganska hög fallhöjd från fullbokad journalistfavorit och firad hen-komiker och massinvandrings-maskot till att hukande tvingas gömma sig i stora luvtröjor och uppdragna halsdukar undan det svenska folkets nyfikna och föraktfulla blickar.

Snacka om att tappa bollen.

Bara för att han inte kunde hålla våldtäktsgenen under kontroll.

Men så är det ju för de flesta av den här sorten. Det går att hyckla och spela helgon ett kort tag men förr eller senare tittar det inneboende djuret fram och tar över. Och så sker våldtäkten. Det går liksom inte att behärska sig.
Citera
2018-04-11, 14:36
Medlem
"I år kommer inte denna megafon att ställa upp som "rolig komiker" för någon i Sjupartiet."
Rättelse:
"7 nyanser av rött" ska det vara
Citera
2018-04-12, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Han är rökt.
Han vet det.
Olika scenarion:

Men om FUn är nedlagd så ska det väl finnas ett offentligt FU-protokoll? Vart vänder man sig för att få tag på detta?
Citera
2018-04-12, 09:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninja4Life
Men om FUn är nedlagd så ska det väl finnas ett offentligt FU-protokoll? Vart vänder man sig för att få tag på detta?
Som jag fattat det så blir det bara offentligt om det går till åtal.
Citera
2018-04-12, 10:40
Medlem
Pyrokemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Som jag fattat det så blir det bara offentligt om det går till åtal.

Ja, så är det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in