2018-10-26, 16:51
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Tror du själv att reklamen hade fått sådan spridning om det inte vore för Sorans Look-a-like? Hips vips så har alla Sova som go-to när det gäller sängvaruhus.

Om inte annat så blir det våldtäktsmännens favvoställe. Duger det åt Soran så....

"Jag heter Soran och jag våldtar inte ofta, men när jag ska våldta så våldtar jag i en säng från SOVA"
Senast redigerad av drunknar 2018-10-26 kl. 16:54.
Citera
2018-10-26, 17:10
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nja, även en Soran Look-a-like är dåligt för affärerna.

Svårt att veta hur vissa företag resonerar. Audi tyckte ju att det var en utmärkt och genial idé att ha Kakan som ansikte utåt för att sälja sina bilar. Det krävde ju att deras egna kunder berättade för dem vad de tyckte för att de skulle backa.

Många företag kan ju i och för sig ha fått sina marknadsavdelningar kapade av henvänsterfolk och fd "journalister".
Citera
2018-10-28, 11:05
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Om inte annat så blir det våldtäktsmännens favvoställe. Duger det åt Soran så....

"Jag heter Soran och jag våldtar inte ofta, men när jag ska våldta så våldtar jag i en säng från SOVA"

Dessvärre blev soran inte tagen på sängen. Nu behöver han bara ligga lågt ett tag, i sin säng från SOVA.
Citera
2018-10-28, 16:39
Medlem
akutaccents avatar
Jag är djupt besvärad över att imbeciller fortfarande tar upp Soran och SOVA, trots mitt tidigare inlägg. Antar att många här är inkapabla till att åtminstone läsa 5 sidor tillbaka i tråden innan de öppnar käften.
Citera
2018-10-28, 19:24
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Jag är djupt besvärad över att imbeciller fortfarande tar upp Soran och SOVA, trots mitt tidigare inlägg. Antar att många här är inkapabla till att åtminstone läsa 5 sidor tillbaka i tråden innan de öppnar käften.

Vi måste undersöka varje spår i Soran-fallet.
Det kan ju inte bara vara en tillfällighet att det dök upp en identiskt lik Soran-kopia i sängföretaget Sovas senaste reklamspot.
Det är klart det fanns det fanns en tanke bakom det.
Nu är företagsnamnet Sova på allas läppar, liksom namnet Soran.
Senast redigerad av Rimbert 2018-10-28 kl. 19:31.
Citera
2018-10-28, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det kan ju inte bara vara en tillfällighet att det dök upp en identiskt lik Soran-kopia i sängföretaget Sovas senaste reklamspot.

Självklart var det en baktanke, tittar man övriga videos så är det en med 344 000 visningar, och övriga har runt 1000.....

https://www.youtube.com/channel/UCAD...0UfD-Hg/videos

Man är blind om man inte ser SOVAs baktanke.
Citera
2018-10-29, 17:02
Medlem
akutaccents avatar
Citat:

Nej, jag tror absolut inte att det finns någon speciell tanke bakom det. Hörs i Konspirationer och alternativa teorier
Citera
2018-10-29, 19:17
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Nej, jag tror absolut inte att det finns någon speciell tanke bakom det. Hörs i Konspirationer och alternativa teorier

Vad du tror har inte något speciellt intresse.
Det försigår en smart manöver från ett sängföretag här.
Citera
2018-10-29, 20:09
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Vad du tror har inte något speciellt intresse.
Det försigår en smart manöver från ett sängföretag här.

Det ni tror är inte särskilt spännande heller må jag säga. Den enda platsen sova fått större uppmärksamhet på är fb, resten av Sverige är inte lika korkade.
Citera
2018-10-29, 20:13
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Det ni tror är inte särskilt spännande heller må jag säga. Den enda platsen sova fått större uppmärksamhet på är fb, resten av Sverige är inte lika korkade.
All reklam är god reklam, sägs det ju.
Nu har några 100 000 till fått veta att det finns ett sängföretag vid namn Sova.
Deras reklam slår ju tittarrekord på You Tube efter detta.
Citera
2018-11-02, 14:31
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLikeGiraffes

Har någon sett till Soran?

Varken sett eller hört nåt på länge.

Har någon sett han?

Denna tråd kommer ha fått 10 000 000 visningar inom några dagar, dvs Flashbacks genom tiderna mest visade tråd, och fortfarande är den allra vanligaste frågan i tråden:

Apropå trådtiteln, hur går det med utredningen?
Citera
2018-11-02, 15:16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Denna tråd kommer ha fått 10 000 000 visningar inom några dagar, dvs Flashbacks genom tiderna mest visade tråd, och fortfarande är den allra vanligaste frågan i tråden:

Apropå trådtiteln, hur går det med utredningen?
Hälften av fallen visade sig vara preskriberade, den andra hälften är nedlagda i brist på bevis. Ord stod mot ord. Så något åtal hägrar inte i dagsläget.

Anledningen till trådens stora intresse är nog att en linslus som Soran plötsligt försvann fullständigt. Helt utan förklaring i vanlig ljugmedia. Från att ha synts i TV 3-4 gånger i veckan & gjort 20 inlägg om dagen på Twitter. Inte konstigt att folk undrar. Du som har lite paranormala gåvor kanske kan ta reda på var han egentligen befinner sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in