2020-03-15, 20:43
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
https://www.etc.se/ledare/soran-isma...ar-langt-efter

Fortsatt intressant läsning om 18-åriga flickan utanför Borås. Det bådar gott när en vänsterorienterad tidsskrift kritiserar Soran Ismail.

Ja, den där artikeln visar att Soran är körd. En henvänstertidning som talar klarspråk. Illa för Soran.

Coronatider, stängda gränser. Rädsla och isolering.

Kritiserad i en utpräglad henvänstertidning av en känd henvänsterskribent. Rätt många batiktanter som läser. Andelen skattebetalda framträdanden för att predika om svenskars "rasism" lär vara magert den närmaste framtiden.

Ledsen Soran, din lilla våldtäkts-kurd, du kunde knappast ha valt en sämre tidpunkt för din s.k "comeback"
Citera
2020-03-15, 22:04
Medlem
Snubchurps avatar
När det är nån högermänniska som våldtar skriker vänstern högt. Nu gör äntligen en vänsterstyrd tidning detta mot en som tillhört PK-eliten, men anhängarna tystnar. Varför gör man skillnad på folk?

Är det nån högerbliven som gör samma sak är jag minst lika tydlig med att fördömma personen, högerbliven som jag själv är.

Döm alla lika för fasen.
Citera
2020-03-15, 22:19
Medlem
Någon som har fupen till förtalsmålet? Om inte, nån som har diarienumret?
Citera
2020-03-16, 06:40
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
När det är nån högermänniska som våldtar skriker vänstern högt. Nu gör äntligen en vänsterstyrd tidning detta mot en som tillhört PK-eliten, men anhängarna tystnar. Varför gör man skillnad på folk?

Är det nån högerbliven som gör samma sak är jag minst lika tydlig med att fördömma personen, högerbliven som jag själv är.

Döm alla lika för fasen.
Tillhör ”vänstern” och har inga problem att fördöma Soran. Men vi ska väl låta rätten ha sin gång? Han tycks ha dragit nytta av sitt kändisskap, groomat, en ung flicka i beroendeställning. Det har fler män än han gjort. Navid Modiri har gjort liknande mot en vän till mig. Det ledde aldrig till sex dock. Mekanismerna likadant. Finns FUP?
Citera
2020-03-16, 07:23
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McBin
Någon som har fupen till förtalsmålet? Om inte, nån som har diarienumret?
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Finns FUP?
https://minfil.com/f7deaa94ne/Solna_...NGSANS_KAN_PDF
https://minfil.com/b9dbaa9dn6/Solna_...otokoll_23_pdf

Tips till framtiden är att söka på t.ex ”minfil”, ”imgur” etc i tråden!

Fred Friendly:
När gjorde Navid Modiri det? Han har väl fru och barn? Hehe
Senast redigerad av pittsmurfen2000 2020-03-16 kl. 07:26.
Citera
2020-03-16, 11:24
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pittsmurfen2000
https://minfil.com/f7deaa94ne/Solna_...NGSANS_KAN_PDF
https://minfil.com/b9dbaa9dn6/Solna_...otokoll_23_pdf

Tips till framtiden är att söka på t.ex ”minfil”, ”imgur” etc i tråden!

Fred Friendly:
När gjorde Navid Modiri det? Han har väl fru och barn? Hehe
Länken fungerar ej. Hälften av gångerna kommer det pop-up om att subscribe, de andra gångerna tuggar den bara.
Citera
2020-03-16, 12:46
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Länken fungerar ej. Hälften av gångerna kommer det pop-up om att subscribe, de andra gångerna tuggar den bara.
Hm okej. För mig funkar det alltid bara att uppdatera sidan tills rutan försvinner, trycka en gång, få upp popup, stänga den, trycka igen och då öppnas det. Sitter på iPhone.
Citera
2020-03-16, 13:53
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pittsmurfen2000
Hm okej. För mig funkar det alltid bara att uppdatera sidan tills rutan försvinner, trycka en gång, få upp popup, stänga den, trycka igen och då öppnas det. Sitter på iPhone.
Jo, men kan du ladda innehållet? I så fall kanske uploada igen?
Citera
2020-03-16, 14:31
Medlem
pittsmurfen2000s avatar
Citat:
Jo, men kan du ladda innehållet? I så fall kanske uploada igen?
Ah nä sitter med mobilen och orkar inte hålla på. Men alltså Minfil funkar ju..

Om det är stora filer kan man iofs bli tvungen att stänga av autolåset på skärmen och låta den tugga en stund.
Citera
2020-03-16, 16:33
Medlem
Citat:
Tillhör ”vänstern” och har inga problem att fördöma Soran. Men vi ska väl låta rätten ha sin gång? Han tycks ha dragit nytta av sitt kändisskap, groomat, en ung flicka i beroendeställning. Det har fler män än han gjort. Navid Modiri har gjort liknande mot en vän till mig. Det ledde aldrig till sex dock. Mekanismerna likadant. Finns FUP?
Nej, han har gjort mer än så, vilket framgår om du hade orkat läsa tråden, eller ens etc-artkikeln, ett flertal kvinnor oberoende av varandra har anklagat honom för våldtäkt (6 fall), sexuellt ofredande (4 fall), olaga hot och sexköp.

Den lilla tönten ska ju tydligen även ha fått frågan från åklagare om flera kvinnor anmält honom för våldtäkt och svarat "vad har det för betydelse" vilket ledde till att åklagaren tvingade honom att svara och han ska då motvilligt ha bekräftat att det stämde.
Citera
2020-03-16, 18:00
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Nej, han har gjort mer än så, vilket framgår om du hade orkat läsa tråden, eller ens etc-artkikeln, ett flertal kvinnor oberoende av varandra har anklagat honom för våldtäkt (6 fall), sexuellt ofredande (4 fall), olaga hot och sexköp.

Den lilla tönten ska ju tydligen även ha fått frågan från åklagare om flera kvinnor anmält honom för våldtäkt och svarat "vad har det för betydelse" vilket ledde till att åklagaren tvingade honom att svara och han ska då motvilligt ha bekräftat att det stämde.
Dålig på att läsa?
Citera
2020-03-16, 18:02
Medlem
Citat:
Dålig på att läsa?
Ja du verkar vara det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto