Citat:
Ursprungligen postat av
Mooon
Menar du att kvinnor inte längre ska lägga upp annonser på dejting-sidor? Eller att vi måste nå upp till höga värden på den där poängskalan som Fb-pojkarna gärna talar om?
Briljerande uppfattningsförmåga som vanligt ser jag, Mooon
Citat:
Fortfarande: vilka är det som trycker "gilla" på vanliga tjejers annonser? Det är dem du ska anklaga, om nu någon ska klaga på någon.
Återigen handlar det inte om att anklaga någon, har du möjligtvis autism och svårt för att förstå saker och ting? Det handlar om ett system, ett system som är icke-optimalt för den mänskliga biologin.
Citat:
"Fula" människor eller ska vi kalla oss, helt vanliga människor finns. Vad ska vi göra då? Skämmas? Lägga oss ner att dö?
Är du full?
Citat:
Igen, det är män som "gillar" dessa kvinnors annonser. Lägg ansvaret på dem, inte att kvinnorna finns.
"Ansvar ansvar!!", hakat upp dig, LP-skivan?
Citat:
Du verkar också ha fastnat, du skriver om att du dejtat on-line i minst sju år. Du måste förstå att du har blivit äldre och det är andra kvinnor som du försöker ragga upp.
Irrelevant, jag har testat med samma bilder jag hade 2010 och med brudar som är mycket yngre - för att se om det förändrats, det är samma sak där, det är en HELT ANNAN VÄRLD för män nu.
Citat:
Uppenbart har du missat många chanser med heta tjejer, varför?
Hur vore det om du kunde sluta bekräfta "fördomen" om kvinnor att ni inte klarar av att diskutera och se helheter och istället enbart kan fokusera på den enskilda individen och dennes intentioner?
Citat:
så detta ständiga förakt för kvinnor som ni Fb-killar visar upp, i denna tråd och i många många andra. Det är inte sexigt.
Föraktet är ett resultat av något - ingen föds med ett förakt, såvida du inte har något fel i hjärnan, det är ett resultat av något, månne det vara mångåriga dissar och egoistiskt beteende från ragator till kvinnor som tack vare feminism och social media numera ser sig själva som gudinnor även fast dom är 4/10or? hmm,
det KANSKE är en anledning, maaybeee?