2017-10-14, 16:08
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Var har jag sagt det?
Din lilla internetkrigare, ska du inte ge fan i porren och online dejting, ge dig ut i verkligheten istället.

Nej, tjejer som skulle kunna vara min dotter intresserar mig inte.
Citat:
Jag är 40+ och tycker inte ens kvinnor under 30 är intressanta över huvud taget.

Samtidigt som du såg en 20åring naken i sommras. Från att ha sexuellt umgänge med en 20 åring (jag hoppas att hon visste om att du såg henne naken) till att de inte alls intresserar dig längre. Snabba kasst får man säga....

Jag tror att du inte har sett en 20 åring naken på 15 år, och nu försöker du intala dig att endast 30+ är attraktiva. För det är de enda du kan få, likt 99% av männen som är 40+ i Sverige.
Citera
2017-10-14, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Samtidigt som du såg en 20åring naken i sommras. Från att ha sexuellt umgänge med en 20 åring (jag hoppas att hon visste om att du såg henne naken) till att de inte alls intresserar dig längre. Snabba kasst får man säga....

Jag tror att du inte har sett en 20 åring naken på 15 år, och nu försöker du intala dig att endast 30+ är attraktiva. För det är de enda du kan få, likt 99% av männen som är 40+ i Sverige.
Men lilla vän, var skrev jag att jag hade sexuellt umgänge med henne? Det är din fantasi som spelar dig spratt. Du gör dig bara löjlig och jag förstår att du aldrig sett en tjej eller kvinna naken med din personlighet.

Men det passar mig utmärkt att ingen snärta på 20 år vill ha en gammal man som jag, och alla vackra, roliga och bildade 30 springer efter mig. Livet leker.
Citera
2017-10-14, 16:21
Bannlyst
dom flestai min klass verkar inte fått något
någon som har tjej och några äldre män som har fru och barn

absolut verkar det finnas många nördiga och dataspelande svenska killar

det här är ju något du ska använda till din FÖRDEL
inte sitta å klaga över

verkar vara lite competition i Sverige.

kaosblattar och ensamkommande på flyktingboenden
nördsvenska killar med datorspel
Citera
2017-10-14, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Du och andra kvinnor kan såklart säga detta hur mycket ni vill, "pepp-talks", verkligheten visar sig dock i just ... verkligheten. Responsen av kvinnor och beteendet.

Det är inte pep-talk, jag försöker få dig att förstå att ditt värde inte sitter i pengar och prylar vilket är en sanning. Vill du hellre se det som att du som person är totalt värdelös och därför inte har annat att erbjuda så varsågod. Men inse då, och bli inte chockerad, att de som nappar när du fiskar är sådana som gillar betet du använder.

Detsamma gäller oss alla. Tror man att det enda man har att erbjuda är pengar, ett utseende, sex, prylar eller vad fan som helst ytligt som säger noll om ens person och satsar allt på att bara visa upp det för världen så är det ju faktiskt inte konstigt att det kommer att locka såna som också ser det som viktigast. Kaka söker maka.

Det finns andra sätt att leva på men du måste ta av skygglapparna för att se dem.
Citera
2017-10-14, 16:27
Medlem
Mooons avatar
Vad vill du egentligen ha sagt i o m att länka dessa personers foton? Killen och tjejerna ser ut helt vanliga ut. Men det känns inte sunt att lägga så stor vikt vid sociala medier och hur många "gilla" någon får. Menar du att det är kvinnornas eget fel att de får så många "gilla" av olika män? Vad har feminismen med det att göra, att män klickar "gilla" på kvinnors annonser?

Citat:
Ursprungligen postat av pappersmall
Okej, detta är en av de största singel-mötesplats-grupperna på facebook, här finns tiotusentals medlemmar. ..
Som vanlig kille är du värd noll idag, hör ni det? NOLL, feminism och social media har förstört hela jävla skiten totalt, nu är det bara att invänta kollapsen som gäller för något annat kommer inte få bukt på detta.
Citera
2017-10-14, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Vad vill du egentligen ha sagt i o m att länka dessa personers foton? Killen och tjejerna ser ut helt vanliga ut. Men det känns inte sunt att lägga så stor vikt vid sociala medier och hur många "gilla" någon får. Menar du att det är kvinnornas eget fel att de får så många "gilla" av olika män? Vad har feminismen med det att göra, att män klickar "gilla" på kvinnors annonser?

Det är ju fan helt otroligt att ni fruntimmer inte förstår någonting av NÅGOT, du har HELT missat poängen va? Istället ser du allt som: "nenene miott fel va? inte mitt fel!! har inget med mig eller tjejer at göra!! e inte vårat fel slutas!!"

asså barn, barn är ni.
Citera
2017-10-14, 16:35
Bannlyst
Citat:

Ingen har pratat om vems fel det är, vad som beskrivs är ett samhällsfenomen som med tiden blir förödande för dess utveckling och generella välmående.

Förövrigt är sociala medier ett medium som visar vad som faktiskt pågår, något som man förut mest kunde "gissa sig till" - "hmm kan det vara så att till och med fula kvinnor har fler valmöjligheter än snygga män?? hmmm" så kunde någon kontra med: "äsch det där är skitsnack, snygga får mer valmöjligheter än fula människor så är det bara, har inget med att kön att göra!".

Nu får man det svart på vitt med sociala medier.
Citera
2017-10-14, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
jag försöker få dig att förstå att ditt värde inte sitter i pengar och prylar vilket är en sanning.

Ta en vanlig person, han har inget eller ett vanligt knegarjobb, 27.000 varje månad, han är 38 år med ett alldagligt utseende, håret har börjat tunnats ur, en liten öl-mage (dock inget överdrivet), han gillar bingo och spela på hästar.

Hur högt värde har denna man på den sexuella köttmarknaden?

Ta nu samma man, gör han till kändis i hollywood, han spelar hjälte i de 3 bästsäljande filmerna under 4 års tid, håret är fixat med transplantation, kroppen är extremt vältränad tack vare steroider och personliga tränare han får gratis IOM jobbet, han är nu runt 42-43.

Han är samma person, med samma "själ", han har dock nu miljontals kvinnor över hela världen som skulle offra sitt ena finger för att få vara med honom, var han än går så viskas det: "där är han!", "han är såå sexig!". Han kan nu välja kvinnor i sena tonåren att ligga med om han så behagar, han har ett privatflygplan, den dyraste bilden och en villa uppe på ett mindre berg helt avsides, egen pool och ett par livvakter.

Nu, hur var det nu, hans värde sitter inte i hans status, prylar och pengar, inte sant?

Citera
2017-10-14, 16:42
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Det är möjligt att det snart är standard i Sverige att se ut så eftersom kvinnorna kan se ut som träsktroll och ändå få uppskattning likt en manlig rockstjärna, men ingen kan påstå att det är något annat än ett fult utseende i ett normalt land. Mannen däremot ser bättre ut än genomsnittsmannen internationellt sett.
Citera
2017-10-14, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
Det är möjligt att det snart är standard i Sverige att se ut så eftersom kvinnorna kan se ut som träsktroll och ändå få uppskattning likt en manlig rockstjärna, men ingen kan påstå att det är något annat än ett fult utseende i ett normalt land. Mannen däremot ser bättre ut än genomsnittsmannen internationellt sett.

Precis, tjejerna ser helt otroligt fula ut, det där är INTE normalt, de är ordentligt fula medans mannen ser helt OKEJ ut med bra drag.

Ändå får de hundratals likes och kommentarer, uppskattning, bekräftelse och sexmöjligheter. Vad får mannen?

Får jag fråga exakt vad dessa tjejer GJORT I LIVET som gör de så åtrovärda? Vad har de för hobbys? kan de meka med bilen, snickra på huset, laga TVn? Antagligen kan de inte mycket över huvud taget jämfört med mannen, men det spelar ingen roll, de är tjejer och har ÄGG, den SEXUELLA MAKTEN och den är ENORM, så de får mycket mer än killen.
Citera
2017-10-14, 16:55
Medlem
davkeis avatar
Sammantaget verkar sociala medier vara den röda tråden. Jaga "likes" och lägga sig i fosterställning över ett lågt antal av dessa verkar oerhört destruktivt. Vad hände med killar som garva över ett nederlag och några minuter senare försökte på nytt med någon annan?

Själv använder jag inte sociala medier till ämnet i fråga. Så får väl säga tack för denna tråd som lärt mig vad jag bör undvika.
Citera
2017-10-14, 16:55
Bannlyst
Haha ren guld, ja, dessa "kvinnor" var sannerligen fula varelser. I en normal värld skulle mannen i fråga få många mer likes då han de facto ser bättre ut.

Nu är det dock denna värld det handlar om och i ett land där män tack vare feminism och social media tvingats blivit extremt desperata - för de får inget, vilket i sin tur gör att rena träsktroll får bekräftelse (då männen försöker komma till), detta i sin tur boostar deras egoism vilket gör att de får för sig de är skitsnygga gudinnor som: "bara nöjer sig med de bästa!" - detta resulterar i att de ignorerar ALLT som inte är toppskiktet av män.

Således har vi nu en situation likt naturen: En minoritet av män får välja bland ALLT, medan en ständigt stigande del - som hela tiden blir allt större - blir utan helt.

Lycka till att upprätthålla ett civiliserat samhälle med en stor majoritet män som enbart får finnas till för att löneslava, säger jag bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in