2010-04-22, 17:29
Medlem
Jag har bara 1g krypton kvar... muahhhhhhaaaaa ! hur i helvete skall detta sluta ?
Citera
2010-04-22, 17:32
Medlem
2dopes avatar
Krypton.... Fy fan vad man blir hård i magen ibland XD
Citera
2010-04-22, 17:51
Medlem
Jag får ingen klåda längre på krypton. Det avtar kanske när man kört på de ett tag?
Grymt sugen på att skicka efter en 80g burk till
Den gamla börja tryta.
Citera
2010-04-22, 17:56
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.exx
Jag får ingen klåda längre på krypton. Det avtar kanske när man kört på de ett tag?
Grymt sugen på att skicka efter en 80g burk till
Den gamla börja tryta.

Det är väl onödigt att beställa hem en sådan stor mängd av en faktist beroendeframkallande substans?.....

Om du inte får klåda längre så är det nog hög tid att ta ett uppehåll tills tolerasen avtar.. Jag har använt krypton rätt så mycket men med långa uppehåll och aldrig missbrukat.. Får fortfarande ett skönt rus på 0,5 - 0,7 gram eftersom jag inte låter toleransen öka allt för mycket.
Citera
2010-04-22, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
Det är väl onödigt att beställa hem en sådan stor mängd av en faktist beroendeframkallande substans?.....

Om du inte får klåda längre så är det nog hög tid att ta ett uppehåll tills tolerasen avtar.. Jag har använt krypton rätt så mycket men med långa uppehåll och aldrig missbrukat.. Får fortfarande ett skönt rus på 0,5 - 0,7 gram eftersom jag inte låter toleransen öka allt för mycket.
Jo det har du alldeles rätt i, det bästa vore om jag lät bli efter sista är slut. Men det är ju lättare sagt än gjort. Jag få ta mig en tänkare.
Citera
2010-04-22, 18:08
Medlem
Citat:
Jo det har du alldeles rätt i, det bästa vore om jag lät bli efter sista är slut. Men det är ju lättare sagt än gjort. Jag få ta mig en tänkare.

Ja.... man lever bara en gång så jag kör på i vanlig takt. Som sagt lev nu. gör det du vill nu. Dör man nu så har man ju gjort det och då har man gjort vad man nyss ville för sista gången. Jag lever iaf nu...
Citera
2010-04-22, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vrejmo
Ja.... man lever bara en gång så jag kör på i vanlig takt. Som sagt lev nu. gör det du vill nu. Dör man nu så har man ju gjort det och då har man gjort vad man nyss ville för sista gången. Jag lever iaf nu...
Hehe ja den taktiken funkar också. Slängde precis i mig lite till. Jag har slutat mäta upp när jag ska ta. Häller ner lite i ett shotglas, rör runt lite försiktigt så de bli en klump på ytan svälj & fyll på med vatten 2ggr för att rensa glaset. Orka inte hålla på & krångla med the.
Citera
2010-04-22, 19:10
Medlem
Citat:
Hehe ja den taktiken funkar också. Slängde precis i mig lite till. Jag har slutat mäta upp när jag ska ta. Häller ner lite i ett shotglas, rör runt lite försiktigt så de bli en klump på ytan svälj & fyll på med vatten 2ggr för att rensa glaset. Orka inte hålla på & krångla med the.

Det är exakt såsom jag gör. Ner med skiten, rör om och svälj.
Citera
2010-04-22, 19:33
Medlem
Smartbar: Om jag minns inte fel, så har ni sagt att ni skulle kontakta någon för att få klarhet om "förorening i mitragynpulver"?
Citera
2010-04-22, 20:01
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nonexistence
Smartbar: Om jag minns inte fel, så har ni sagt att ni skulle kontakta någon för att få klarhet om "förorening i mitragynpulver"?

Don't hold your breath.
Citera
2010-04-22, 20:09
Medlem
Unoerros avatar
Skulle det kunna gå att eliminera koffeinet från kryptonet på någon vänster? känner inte att koffeinet nödvändigtvis är så önskvärt.
Citera
2010-04-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Skulle det kunna gå att eliminera koffeinet från kryptonet på någon vänster? känner inte att koffeinet nödvändigtvis är så önskvärt.

instämer. tycker åtminstone att dom kunde minska lite på det. på det nya får jag alltid en obehaglig stress känsla ca 2 timmar efter jag har tagit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in