Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
Det går inte att "fylla på" ruset.. Det sitter i bra tag också. På fyllningar slutar med slöseri.
Dosera efter behov, men ta de lungt de första tre - fyra gångerna = Krypton FAQ.
Drick de hur du vill, själv tycker jag de smakar skit så det är skönast att svepa med juice, pulvret har en tendens att fastna i gom / Svalj och smaka beskt i munnen resten av kvällen >_> otrevlig smak..
Varför dricka te? Te brukar kunna boosta sånt som typ benzo genom att det smälter tabbletten så att ruset slår igång snabbare än vanligt :P
Händer något liknande med krypton med té av någon anledning.. hmm (suspekt).. (kemikalier? :O)..
Så brukar jag göra i alla fall, det går säker med kaffe eller något annat kanske "choklad möjk" för alla FB Fjortisar som läser dessa tips för användande av nät droger.. En kaka till kanske?.........
Te..? Inget nikotin, det är varmt och de går ner.
vad får dig att påstå att ruset inte skulle kunna gå att fylla på? har druckit mitt te under några timmar nu, som jag brukar göra.. ruset byggs på hela tiden.
"Dosera efter behov" ahh right, tack!
Boostar te benzo? Möjligtvis om det skulle vara ett extremt starkt grapefruktste isf..
och ja, vi kan nog utgå från att det är kemikalier med i bilden.
med tanke på vad du har skrivit och hur du har skrivit det så vet jag inte om du ska skriva något om "FB-fjortisar" då du verkar vara en av dem..
ska vi lista alla centralstimulerande kemikalier som te INTE innehåller, eller varför ville du just upplysa om att te inte innehåller nikotin? Menar du
koffein så är det fel.
sorry att det här blev en enda lång flame, men när det är så mycket skitsnack tillsammans med att du nämner "FB-fjortisarna" som om du vore bättre än dem så var jag tvungen att skriva av mig.
så. klar. dags att lägga mig i sängen och njuta av sista slängen av kratomruset