2010-02-04, 13:48
Medlem
anti_svperstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Har för mig jag läst att detta skulle vara besprutat med någon tramadol analog.

ja, det har många haft för sig väldigt många gånger och jag undrar hur många gånger man ska behöva förklara att det med största sannolikhet endast gällde en isolerad tysk batch.

Konstigt att folk "har för sig att de läst detta" men inte får för sig att följa upp vad som egentligen gäller.
Citera
2010-02-04, 13:55
Medlem
anti_svperstars avatar
mina senaste 10-15g kvällar har kratomet intagits genom en bringare med kanske 6-7 dl upphettat vatten (kratomet löser sig mkt snabbare i varmt vatten) som jag sedan preparerat med te och stora mängder honung.

Visst, det smakar inte jättegott och vätskan blir grumligare ju närmre botten man kommer. Men ser man till att röra om i bringaren innan man dricker så blir fördelningen av äckligheten rätt jämn
Då slipper man göra riktigt te på det och vänta både på själva tekokandet samt filtreringstid som tydligen verkar omfattande. Framförallt vet man att inget kratom går till spillo!
Citera
2010-02-04, 14:15
Medlem
Kung_Kenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird
Maila dom, så kan dom ge dig kollinummer.

Skickade ett mail och fick svar på bara 40minuter!
tack
Citera
2010-02-04, 14:19
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Keno
Skickade ett mail och fick svar på bara 40minuter!
tack

Dom kan om dom vill!
Citera
2010-02-04, 14:30
Medlem
Kung_Kenos avatar
Så ikväll tar jag min oskuld på krypton, beställt hem ett gram bara för att testa.
Är ganska van med tramadol och sub, så ska jag ta hela grammet på en gång ?
Citera
2010-02-04, 14:34
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Så ikväll tar jag min oskuld på krypton, beställt hem ett gram bara för att testa.

Aa det bör du göra isf.
Citera
2010-02-04, 16:05
Medlem
2dopes avatar
Citat:

Krypton är lite av en "egen" drog.. Jag har läst om mååååånga som har tagit 1 gram första gångerna och spytt trots lång bakgrund med diverse smärtstillande från apoteket.

Ta 0,5 på tom mage, svep med juice och drick té till det så borde du få ett mysigt rus.

Det är i alla fall vad jag skulle ha gjort, när jag höll på som mest med krypton (ett par gånger varige helg minst) så tog jag alltid 0.5 med juice och sedan en kopp té och blev aldrig missnöjd med ruset.
Citera
2010-02-04, 16:15
Medlem
Kung_Kenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
Krypton är lite av en "egen" drog.. Jag har läst om mååååånga som har tagit 1 gram första gångerna och spytt trots lång bakgrund med diverse smärtstillande från apoteket.

Ta 0,5 på tom mage, svep med juice och drick té till det så borde du få ett mysigt rus.

Det är i alla fall vad jag skulle ha gjort, när jag höll på som mest med krypton (ett par gånger varige helg minst) så tog jag alltid 0.5 med juice och sedan en kopp té och blev aldrig missnöjd med ruset.

Nån speciell anledning till att man ska dricka té efter ? ska jag inte ta det i te på en gång då?
Och tänkte höra om jag tar ca 0,7 och känner för att fylla dom 0,3 som e över, är det lugnt elr slöseri ?
Citera
2010-02-04, 16:29
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Nån speciell anledning till att man ska dricka té efter ? ska jag inte ta det i te på en gång då?
Och tänkte höra om jag tar ca 0,7 och känner för att fylla dom 0,3 som e över, är det lugnt elr slöseri ?

Det går inte att "fylla på" ruset.. Det sitter i bra tag också. På fyllningar slutar med slöseri.

Dosera efter behov, men ta de lungt de första tre - fyra gångerna = Krypton FAQ.

Drick de hur du vill, själv tycker jag de smakar skit så det är skönast att svepa med juice, pulvret har en tendens att fastna i gom / Svalj och smaka beskt i munnen resten av kvällen >_> otrevlig smak..

Varför dricka te? Te brukar kunna boosta sånt som typ benzo genom att det smälter tabbletten så att ruset slår igång snabbare än vanligt :P
Händer något liknande med krypton med té av någon anledning.. hmm (suspekt).. (kemikalier? :O)..

Så brukar jag göra i alla fall, det går säker med kaffe eller något annat kanske "choklad möjk" för alla FB Fjortisar som läser dessa tips för användande av nät droger.. En kaka till kanske?.........

Te..? Inget nikotin, det är varmt och de går ner.
Citera
2010-02-04, 16:36
Medlem
Kung_Kenos avatar
Tack för svaren.
får bli en kopp té med ca 0,7 i =)
Citera
2010-02-05, 04:06
Medlem
anti_svperstars avatar
Citat:
Det går inte att "fylla på" ruset.. Det sitter i bra tag också. På fyllningar slutar med slöseri.

Dosera efter behov, men ta de lungt de första tre - fyra gångerna = Krypton FAQ.

Drick de hur du vill, själv tycker jag de smakar skit så det är skönast att svepa med juice, pulvret har en tendens att fastna i gom / Svalj och smaka beskt i munnen resten av kvällen >_> otrevlig smak..

Varför dricka te? Te brukar kunna boosta sånt som typ benzo genom att det smälter tabbletten så att ruset slår igång snabbare än vanligt :P
Händer något liknande med krypton med té av någon anledning.. hmm (suspekt).. (kemikalier? :O)..

Så brukar jag göra i alla fall, det går säker med kaffe eller något annat kanske "choklad möjk" för alla FB Fjortisar som läser dessa tips för användande av nät droger.. En kaka till kanske?.........

vad får dig att påstå att ruset inte skulle kunna gå att fylla på? har druckit mitt te under några timmar nu, som jag brukar göra.. ruset byggs på hela tiden.

"Dosera efter behov" ahh right, tack!

Boostar te benzo? Möjligtvis om det skulle vara ett extremt starkt grapefruktste isf..
och ja, vi kan nog utgå från att det är kemikalier med i bilden.

med tanke på vad du har skrivit och hur du har skrivit det så vet jag inte om du ska skriva något om "FB-fjortisar" då du verkar vara en av dem..
ska vi lista alla centralstimulerande kemikalier som te INTE innehåller, eller varför ville du just upplysa om att te inte innehåller nikotin? Menar du koffein så är det fel.

sorry att det här blev en enda lång flame, men när det är så mycket skitsnack tillsammans med att du nämner "FB-fjortisarna" som om du vore bättre än dem så var jag tvungen att skriva av mig.

så. klar. dags att lägga mig i sängen och njuta av sista slängen av kratomruset
Citera
2010-02-05, 07:53
Medlem
knoxahs avatar
Citat:

Jag har alltid bombat det i papper och klunkat ned med vatten. Är det någon skillnad egentligen förutom att ruset kanske tar lite längre tid att slå på? Läser att de flesta dricker te på det men smaken är ju förjävlig alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in