2010-08-28, 02:33
Medlem
Jag måste säga att den batch LH har inne nu är riktigt bra
Det var länge sedan jag mådde så här bra av kryton
Citera
2010-08-28, 15:45
Medlem
Elkbrews avatar
Hej, har inte orkat läsa hela tråden.

En bekant till mig har bjudit över mig idag med några kompisar och jag vet att de har inhandlat Krypton.
Jag är lite intresserad av att testa men är lite nojjig.

Kan någon förklara om det är farligt, är det tillräckligt farligt för att dö? om det är så, hur mycket måste man ta för att hamna i den risken?

Vad är bieffekterna? Vad rekommenderar ni att man ska ta om man aldrig har provat det och knappt någon annan drog också?

mvh eLk1
Citera
2010-08-28, 16:34
Medlem
Lime-Limes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Nej, Kratom (Mitragyna speciosa) är inte någon opiat/opioid utan släkt med kaffeplantan. Däremot så var det någon tysk analys som hävdade att Krypton var spetsat med O-desmetyltramadol, något som försäljarna förnekar.
Har påpekat det förr, men det finns 13000 andra växter i kaffe- & kratomfamiljen Rubiaceae.
Känner till den där analysen.
Kratoms alkaloider är som sagt opioider.
Citera
2010-08-28, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elkbrew
Hej, har inte orkat läsa hela tråden.

En bekant till mig har bjudit över mig idag med några kompisar och jag vet att de har inhandlat Krypton.
Jag är lite intresserad av att testa men är lite nojjig.

Kan någon förklara om det är farligt, är det tillräckligt farligt för att dö? om det är så, hur mycket måste man ta för att hamna i den risken?

Vad är bieffekterna? Vad rekommenderar ni att man ska ta om man aldrig har provat det och knappt någon annan drog också?

mvh eLk1

Att du nojjar ökar chansen att du dör, ruset kontrolleras av hjärtfrekvensen så om du stressad och andfådd så är chansen väldigt stor att du kollapsar och hamnar på sjukan.

Skämt åsido, det är inte farligt. Du kommer bara bli lite skön i kroppen. Du kommer garanterat inte uppleva några bieffekter om du bara gör ett intag och ligger under 1g i dosering.
Citera
2010-08-28, 17:32
Medlem
Det är inte farligt om du inte blandar med andra droger eller tar femton gånger rekommenderad dos. 1 g är en bra starter, kanske uppdelat i två eller tre "omgångar". Själv brukar jag börja med 0,6-0,8 och sedan fylla på lite ett par timmar senare.
Citera
2010-08-28, 17:54
Medlem
Elkbrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Det är inte farligt om du inte blandar med andra droger eller tar femton gånger rekommenderad dos. 1 g är en bra starter, kanske uppdelat i två eller tre "omgångar". Själv brukar jag börja med 0,6-0,8 och sedan fylla på lite ett par timmar senare.

Räknar du med Alkohol som "andra droger"?
Citera
2010-08-28, 18:35
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Räknar du med Alkohol som "andra droger"?

Alkohol är aldrig bra att blanda för mycket med opiater/opioider. Detsamma gäller bensodiazepiner. Och, ja - alkohol är en drog.
Citera
2010-08-28, 18:38
Medlem
Elkbrews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Alkohol är aldrig bra att blanda för mycket med opiater/opioider. Detsamma gäller bensodiazepiner. Och, ja - alkohol är en drog.

okej, 6 öl gör väl inget eller? När går kryptonet ur kroppen?
Citera
2010-08-28, 18:39
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Nej, Kratom (Mitragyna speciosa) är inte någon opiat/opioid utan släkt med kaffeplantan. Däremot så var det någon tysk analys som hävdade att Krypton var spetsat med O-desmetyltramadol, något som försäljarna förnekar.

Det finns en till analys + en obduktionsrapport som även dom pekar på samma sak. Givetvis förnekar försäljarna - det är ju trots allt försäljning det handlar om.
Citera
2010-08-28, 18:40
Medlem
deadsets avatar
Citat:

Verkar vara väldigt individuellt, men jag som erfaren Krypton-användare brukade känna att effekten började dala efter cirka 6 timmar. Sedan beror det förstås på hur mycket man tar också.
Citera
2010-08-28, 19:47
Medlem
Citat:

Förra nyår drack jag 10st 5,2or och satte i mig 3g krypton utan att dö. Så du klarar nog dig.

Kommer dock aldrig ta risken igen, kände av ett tryck mot bröstet i några dagar efter.

Har blandat krypton med alkohol ett flertal gånger men i lägre mängder och det har funkat finfint.
Citera
2010-08-28, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det finns en till analys + en obduktionsrapport som även dom pekar på samma sak. Givetvis förnekar försäljarna - det är ju trots allt försäljning det handlar om.

Alltså, om de nu innehåller den substansen som det sägs, borde det inte då synas på kiss/blodprov?
Finns det nån här inne som kan bekräfta ifall det syns eller ej, och samt ifall dessa kissprov skickas för grundligare test på lab för att hitta eventuella droger?

Scenario (påhittat)
Man kör bil, blir stoppad, dom anar misstankar om nåt, man har tagit lite krypton för 10 timmar sedan, man får pinka i en kopp...sen då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in