2010-01-14, 23:05
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryWhite
Tog i förrgår för första gången. Var tvungen att ta runt 1 gram innan jag kände av nåt överhuvudtaget (tog 1,5 g totalt.) hur länge "måste" man vänta för att kunna känna av effekt igen på samma dos? Har långtråkigt och vill ta igen men känns slöseri om jag inte kommer få nån effekt av det.

Jag får ingen större tolerans fören på tredje dagen i rad då jag kör.
Citera
2010-01-14, 23:06
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Någon som vet när Kratom/Krypton blir olagligt? Skulle vilja beställa hem ett stort last innan det. Vill veta när det kommer sluta säljas och när det blir olagligt.. En källa på det me tack =)

Smartbarfredrik. Kan du svara på det? När slutar ni sälja?

Mvh

Verkar inte finnas några planer på att det kommer bli olagligt inom en "snar" framtid så du kan ta det lugnt.
Citera
2010-01-15, 00:07
Medlem
okej bombade precis 1 g. Hur lång tid tar det för er innan ni känner av ruset efter ni tagit?
Citera
2010-01-15, 00:58
Medlem
organiss avatar
krypton IV?

Jag håller på att gå av en heroinavtändning.
Har druckigt ett och ett halv gram hittils ätit lite piller och lite tjack för att svettas ur den mesta skiten.

Nu är det så att jag är spurtnarkoman och slår gärna i mig allt som går går för att få ett bättre rus. Jag vet ju att det finns tabbar därute (vid iv) som kan ge obehagliga effekter eller död.

Nu till själva frågan; går det injecera krypton.

- Finns det nån som har prövat detta?
- Har nån någon information om detta att dela med sig av, var kom då denna info ifrån?

Tacksam för svar snarast,
Mvh /Orgnais
Senast redigerad av organis 2010-01-15 kl. 01:01.
Citera
2010-01-15, 01:04
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av organis
Har druckigt ett och ett halv gram hittils ätit lite piller och lite tjack för att svettas ur den mesta skiten.

Nu är det så att jag är spurtnarkoman och slår gärna i mig allt som går går för att få ett bättre rus. Jag vet ju att det finns tabbar därute (vid iv) som kan ge obehagliga effekter eller död.

- Har nån någon information om detta att dela med sig av, var kom då denna info ifrån?

Mvh /Orgnais

Hörde om någon som prövat, med katastrofalt resultat. Krypton innehåller växtdelar förfan! Så nej, tyvärr.
Citera
2010-01-15, 01:11
Medlem
Phibers avatar
Citat:

Mvh /Orgnais

Det är ungefär lika dumt som att försöka slå i sig cannabis. Det är något man bara INTE gör...
Har för mig att någon prövade med kratom och det slutade inte med något behagligt. Köp någon RC och IVa istället om du måste, eller varför inte tjacket?
Citera
2010-01-15, 01:37
Medlem
organiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Det är ungefär lika dumt som att försöka slå i sig cannabis. Det är något man bara INTE gör...
Har för mig att någon prövade med kratom och det slutade inte med något behagligt. Köp någon RC och IVa istället om du måste, eller varför inte tjacket?
thc är inte vattenlösligt, om du vet om det verksamma ämnet i krypton är det eller ej kan du ju säga det ist.
Citera
2010-01-15, 01:59
Medlem
organiss avatar
Ps, jag filtrerar min lösning innan den går in i venen villket dom flesta personerna gör. Detta förhindrar växtdelar att åka in i mina vener, jag är inte intresserad av att skjuta i mig växtdelarna utan det verksamma ämmnet. Och om det verksamma ämmnet är vattenlösligt(som opium) så stannar växtdelarna kvar i filtret.
Citera
2010-01-15, 02:25
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ps, jag filtrerar min lösning innan den går in i venen villket dom flesta personerna gör. Detta förhindrar växtdelar att åka in i mina vener, jag är inte intresserad av att skjuta i mig växtdelarna utan det verksamma ämmnet. Och om det verksamma ämmnet är vattenlösligt(som opium) så stannar växtdelarna kvar i filtret.

Jag tror att din heroinsugna hjärna gör dig dum i huvudet om du försöker rättfärdiga att ta krypton IV om jag ska vara ärlig.
Citera
2010-01-15, 03:06
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Jag tror att din heroinsugna hjärna gör dig dum i huvudet om du försöker rättfärdiga att ta krypton IV om jag ska vara ärlig.

Agreed...
Citera
2010-01-15, 03:22
Medlem
OnkelBrajjas avatar
Kratom är underbart, speciellt krypton. Jag äter det både för att bli mysig och i medicinskt syfte. Jag har restless legs syndrome(RLS) och har provat diverse parkinsson mediciner m.m mot detta men biverkningarna är värre än RLS. Har testat både tramadol och kodein mot benvärken då det är en alternativ behandlingsmetod, båda fungerar utmärkt men då jag har missbrukat opiater förut vägrar läkarna skriva ut det åt mig.
Fick hemska smärtor och okontrollerade ryckningar en natt och åt då 0.15-0.2g krypton, då var allt bortblåst och jag kunde somna hur lätt som helst så nu använder jag det istället! Jag hoppas att det aldrig blir narkotikaklassat!
Citera
2010-01-15, 03:48
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Det finns inga som helst sätt att maxa kratom eller Krypton, det enda jag kan tänka mig händer är att du mår pyton. Krypton tas upp via magsäcken, så det är till och med värdelöst att röka det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in