2010-01-15, 03:49
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelBrajja
Jag har restless legs syndrome(RLS) och har provat diverse parkinsson mediciner m.m mot detta...
Säger dig namnet Octopia något?
Citera
2010-01-15, 13:56
Medlem
OnkelBrajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Säger dig namnet Octopia något?

Nope..

Btw, jag beställde från SN i onsdags kväll, kan jag räkna med att det kommer ett sms idag eller är hela helgen förstörd?
Citera
2010-01-15, 14:09
Medlem
Dreamwings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelBrajja
Nope..

Btw, jag beställde från SN i onsdags kväll, kan jag räkna med att det kommer ett sms idag eller är hela helgen förstörd?

Jag beställde i tisdags kväll, och har inte fått något paket idag
Citera
2010-01-15, 15:29
Medlem
Folk skriver här att dom tar doser om 0.3-0.5 gram.

Jag prövade med 2g krypton vid första försöket med CB och blev lika borta som en hög dos tramadol, fina grejer detta!

Dock så är jag helt SLUT dagen efter intag, måste sova 12 timmar natten efter och några timmar på dagen för att fungera som människa.
Detta gällde även vid intag av 1g. Utöver detta har jag huvudvärk som liknar en klassisk bakfylla.

Jag blir även ashård i magen vilket är mindre skönt för ringmuskeln.

Men det jag tänkte fråga är om dagen efter effekten, hur blir ni dagen efter krypton?

Vad kan man göra för att lindra den. Jag dricker vatten som bara den men det går ju inte att pissa ut under ruset :/
Citera
2010-01-15, 15:35
Bannlyst
Beställde lite krypton i onsdags från spice nordic men har ännu inte fått något avi från posten...fan också jag som hade tänkt chilla lite till helgen. Förresten brukar spice nordic skicka mail till än när dom skickat grejerna?
Citera
2010-01-15, 15:50
Medlem
Dreamwings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apatrix
Folk skriver här att dom tar doser om 0.3-0.5 gram.

Jag prövade med 2g krypton vid första försöket med CB och blev lika borta som en hög dos tramadol, fina grejer detta!

Dock så är jag helt SLUT dagen efter intag, måste sova 12 timmar natten efter och några timmar på dagen för att fungera som människa.
Detta gällde även vid intag av 1g. Utöver detta har jag huvudvärk som liknar en klassisk bakfylla.

Jag blir även ashård i magen vilket är mindre skönt för ringmuskeln.

Men det jag tänkte fråga är om dagen efter effekten, hur blir ni dagen efter krypton?

Vad kan man göra för att lindra den. Jag dricker vatten som bara den men det går ju inte att pissa ut under ruset :/

Låter precis så som jag blir av tramadol. Allt jag har läst om krypton, hur man känner sig under ruset, hur länge det håller i sig och hur man mår efteråt låter precis som tramadol. Är det NÅGON skillnad mellan tramadol och krypton? La av med rävgiftet tramadol eftersom man blir så jävla dålig av det, är det ens värt att testa krypton eller ska jag spola ner skiten när det väl kommer?
Citera
2010-01-15, 15:56
Avstängd
Carl-Ann von ss avatar
Man kan bli litet deprimerad under ett rus. Sedan så kan man få en baksmälla likt den man får utav alkohol.
Citera
2010-01-15, 16:53
Medlem
Det liknar tramadol på många sätt. Känns lite skönare eftersom det är ett organiskt rus. Vet inte hur Krypton AT skiljer sig från tramadol AT då jag endast gått igenom tramadol AT. Har tagit krypton 3 dagar i rad och nu slutat, känner inte av något speciellt. (har läst att 3 gånger i rad är vad kroppen klarar av utan att bygga tolerans och beroende)

Likheter

* svårt eller omöjligt att pissa
* stenhård i magen
* trött som fan i huvet dagen efter
Citera
2010-01-16, 10:29
Medlem
knoxahs avatar
Engramspåsarna verkar inte vara lika starka av någn anledning som någon/några andra har skrivit i den här tråden.

Jag tog 20 sådana påsar på tvp dagar och ruset blev givetvis bra men det krävdes mycket mer. Blir alltså Krypton dåligt av att få still i några dagar/veckor/månader/år?
Citera
2010-01-16, 14:32
Medlem
rosanalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Engramspåsarna verkar inte vara lika starka av någn anledning som någon/några andra har skrivit i den här tråden.

Jag tog 20 sådana påsar på tvp dagar och ruset blev givetvis bra men det krävdes mycket mer. Blir alltså Krypton dåligt av att få still i några dagar/veckor/månader/år?

En grams påsarna är tydligen inte lika starka har jag fått höra, själv inte testat men pojkvännen har det och han tycker inte det känns lika. Man måste ta mycket mera.

Kan hända att det blir dåligt om det ligger, fast det vore skumt eftersom dom antagligen legat förpackade. Men kan hända att dom blir sämre även om dom ligger i förpackning. Har ingen aning spekulerar bara.
Citera
2010-01-16, 14:59
Bannlyst
migrän

har fått fina migrän attacker efter ett rus i början.. nu är det inte lika illa för jag ser till att sova minst 6 timmar innan jag gör nått annat..
Citera
2010-01-17, 02:07
Medlem
2dopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosanalle
En grams påsarna är tydligen inte lika starka har jag fått höra, själv inte testat men pojkvännen har det och han tycker inte det känns lika. Man måste ta mycket mera.

Kan hända att det blir dåligt om det ligger, fast det vore skumt eftersom dom antagligen legat förpackade. Men kan hända att dom blir sämre även om dom ligger i förpackning. Har ingen aning spekulerar bara.

hmm really now?
Det skulle vara djävligt intressant att veta.. Hade nyligen funderat på att börja lite smått med krypton igen snart på helger osv pga dess relativt potenta(0,5g räckte bra för mig då i alla fall) och mysika effekt..

Har det blivit mindre potent så kan det bli en dyr historia om man börjar jaga efter "det där krypton ruset jag hade en gång".. Typisk början på beroende.

Kanske ska skita i krypton..
Kan någon bekräfta att de nya påsarna har lägre potens / Kvalité?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in