2010-02-11, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 2dope
Har råkat bli 5 g kryppe tre dagar i rad nu på grund av omständigheter..

Får man AT imorgon eller krävs det längre bruk för det?

Jag undrar desamma och kommer man bli "sick" som då man inte får tag på horse, eller blir man mer seeg och ha ett psykiskt sug?
Citera
2010-02-11, 18:35
Medlem
Dhreefiddys avatar
alltså shit hur mycket måste man ta för att känna något? tog 1.5 sammanlagt under typ 3 timmar kände ingenting...
Citera
2010-02-11, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haiti
Jag undrar desamma och kommer man bli "sick" som då man inte får tag på horse, eller blir man mer seeg och ha ett psykiskt sug?

Enda jag känner av är seghet och lite lätt huvudvärk, men jag tar det lite lugnare med dagsdoserna än många andra här.. Lite mer irriterad än vanligt på allt och inget också, men det bjuder jag på.
Citera
2010-02-11, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dhreefiddy
alltså shit hur mycket måste man ta för att känna något? tog 1.5 sammanlagt under typ 3 timmar kände ingenting...

Det är ju enligt tråden väldigt individuellt, så det finns inte någon som kommer kunna svara exakt på din fråga. Hur långt är ett snöre?
Citera
2010-02-11, 18:55
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dhreefiddy

Du är inte ensam, behövde själv 2 gram+ första gången på krypton, blir ju dyrt i längden tyvärr.
Citera
2010-02-11, 19:52
Medlem
Marlboromans avatar
Kan man överdosera krypton så man dör? Eller klart man kan, men finns det några riktlinjer hur mycket man kan ta på ett par timmar? Tex kan man dra i sig 5g på en gång?
Citera
2010-02-11, 20:02
Medlem
stabizens avatar
e kryppad just nu mår helt enkelt bra, brukade bomba ca 0.7 till 1 g men idag gjorde jag te me kryppe och det kickade in mkt snabbare =) så det blir te framöver bra tips oxå
Citera
2010-02-11, 20:09
Medlem
Songbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
Kan man överdosera krypton så man dör? Eller klart man kan, men finns det några riktlinjer hur mycket man kan ta på ett par timmar? Tex kan man dra i sig 5g på en gång?

Vet inte om det är svaret på din fråga, men: Drar du i dig fem gram så kommer du köra buss några timmar framöver.
Citera
2010-02-11, 20:25
Medlem
Marlboromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird
Vet inte om det är svaret på din fråga, men: Drar du i dig fem gram så kommer du köra buss några timmar framöver.

Köra buss i några timmar?
Citera
2010-02-11, 20:30
Medlem
anti_svperstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman

i alla fall kratom fungerar självreglerande på så sätt att en "överdos" resulterar i kräkningar vilket leder till att den egentliga överdosen inte kommer att äga rum.

vet inte om kratom blandat med extrakt (som krypton är) fungerar likadant, men har för mig jag har läst om folk som har spytt vid (uppenbarligen) för stora doser / ev. överkänslighet.
Citera
2010-02-11, 20:45
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird

Åka buss/tåg när man noddar är riktigt skönt förövrigt
Citera
2010-02-11, 20:58
Medlem
Marlboromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle

Åka buss/tåg när man noddar är riktigt skönt förövrigt

Fattar inte? Är jag trög eller? Förtydliga pls?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in