2026-08-13, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jexxx22
Fyfan vad jag saknar Kratom, gick på det i 2 år och tack vare det så kunde jag bli en fungerande människa i samhället med jobb, mina sociala svårigheter och ångest som jag haft hela livet blev mycket bättre och jag avancerade mig uppåt på jobbet efter jag börjat med kratom. Nu har jag behövt gå över till betydligt tyngre grejer för att ens orka leva. Så fruktansvärt hjärtlöst av regeringen att klassa en sån mild drog som har hjälpt så många människor att klara av vardagen, och dessutom hjälpt människor att gå av tyngre opiater. Nu blir det istället att man vänder sig till tyngre opiater för att klara sig. Kan vi starta en namninsamling eller något?! Jävla Sverige alltså. Tack för mig
Måste nog till lobbyverksamhet för att ändra på detta. Och även om K används av många på högre poster/ med kvalificerade jobb, är det ett svaghetstecken att erkänna att man behöver hjälp i vardagen. Man blir ifrågasatt. Rumsrent som smärtstillande möjligtvis.
Har funderat lite på att skriva till Jacob Forssmed.
Dock inte en chans att det skulle släppas fritt utan övervakning och kontroll. Skulle erbjudas EN variant, och vad är det som säger att det blir den som passar mig? Jag har ingen effekt av röd K och mår dåligt på vit.
Citera
2026-08-13, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Måste nog till lobbyverksamhet för att ändra på detta. Och även om K används av många på högre poster/ med kvalificerade jobb, är det ett svaghetstecken att erkänna att man behöver hjälp i vardagen. Man blir ifrågasatt. Rumsrent som smärtstillande möjligtvis.
Har funderat lite på att skriva till Jacob Forssmed.
Dock inte en chans att det skulle släppas fritt utan övervakning och kontroll. Skulle erbjudas EN variant, och vad är det som säger att det blir den som passar mig? Jag har ingen effekt av röd K och mår dåligt på vit.
Eftersom K blir förbjudet i fler och fler länder så ser jag möjligheten att Sverige skulle legalisera igen som helt obefintlig.
Saknar det med som fan för det tog bort säkert 50% av min kroniska depression.
Själv märkte jag ingen skillnad alls på dom olika sorterna.
Citera
2026-08-13, 22:03
Medlem
KommisarieSjalvgods avatar
Går det att få igenom tullen fortfarande?
Dhl
Citera
2026-08-14, 01:12
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KommisarieSjalvgod
Går det att få igenom tullen fortfarande?
Dhl

Såklart.man kan ha tur att få igenom kratom i tullen. Fastnar det så torskar man väl för ringa narkotikabrott. Inte värt enligt mig. Men lycka till!
Citera
2026-08-14, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000
Såklart.man kan ha tur att få igenom kratom i tullen. Fastnar det så torskar man väl för ringa narkotikabrott. Inte värt enligt mig. Men lycka till!
Tack. Ska vara en bra sida med med diskreta förpackningar. Vi får väl se
Citera
2026-08-14, 06:44
Medlem
Citat:
Vänligen lägg inte ut några uppgifter här.
Citera
2026-08-14, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YeahBuddy3000

Ringa narkotikasmuggling, du skrev säkert fel men vill förtydliga. Klingar snäppet värre enligt mig
Edit: kanske inte är ringa beroende på mängd. Kratom är ju jävligt bulkigt.
Citera
2026-08-15, 18:45
Medlem
Hittadd två sidor.varav den sämjer 7loh och f
En till. Med endast kratom. Fick hem det på 2 dagar
Citera
2026-08-18, 17:50
Medlem
I miss the green shit
Citera
2026-08-18, 19:55
Medlem
Jag saknar det rejält. Fick mig i princip att sluta dricka alkohol. Blev lite lagom pigg eller lagom trött beroende på dos. Tog väl kanske 20 g per dag på slutet. Slutade cold turkey när det blev olagligt. Hade abstinens besvär i ca 1 vecka men mest på kvällen att det var svårt att sova. Alkohol har varit mer skadligt för mig. Cannabis har inte hjälp mig alls.
Citera
2026-08-20, 15:53
Medlem
Citat:
Fanns en sida från tyskland som jag köpt av de senaste månaderna, beställde sammanlagt 10kg från den, inga tullproblem, dök upp på 3-4 dagar. Förra veckan slutade de tyvärr skicka till sverige men det finna nederländska alternativ som fortfarande skickar hit men jag vågar inte beställa därifrån.
Innan klassningen 2025 så hade jag tagit kratom dagligen i 7 års tid, höll mig borta från den tyngre skiten. Senaste året vart det istället mycket amf, benzo tram etc. Vet att det inte kommer ske men kratom borde göras lagligt, har hjälpt många likt mig att hålla sig på banan.
Citera
2026-08-20, 19:05
Medlem
2025, efter klassningen, togs 310 kg K i beslag av tullen. 203 kg av dessa kom från ett land utanför EU.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in