2026-08-20, 20:18
Medlem
skillemandinkis avatar
Jag har runt 300g kvar av det som jag köpte innan det blev olagligt. Kan man toss and wash skiten även om det varit öppna påsar?
Öppna påsar som förflutits i en plastpåse, safe? Magbesvär ? Vågar jag?
Citera
2026-08-20, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skillemandinki
Jag har runt 300g kvar av det som jag köpte innan det blev olagligt. Kan man toss and wash skiten även om det varit öppna påsar?
Öppna påsar som förflutits i en plastpåse, safe? Magbesvär ? Vågar jag?
Ja du vågar. Men räkna inte med samma effekt. Hade själv en oöppnad påse, mer än ett år gammal, för ett tag sen. Grönt, som hade blivit brunt. Överlevde, men det var innan förbudet, slängde och köpte nytt.
Citera
2026-09-08, 09:10
Medlem
Vågar man beställa tro? stoppar dom allt från Holland?
Citera
2026-09-09, 17:17
Medlem
Hej, jag drack kratom i princip dagligen 7 års tid. Det fick mig att hålla mig borta från tyngre opioider/opiater som jag haft problem med i många år. Vad för substitut finns idag? (Som ej syns på urinprovsstickor). Jag har provat Tianeptin som var extremt potent vid första intag men toleransen stiger alldeles för snabbt, kostar för mycket och ger en långdragen avtändning.

Jag läser att folk som tar Mitragyna Hirsuta upplever effekt om man tar 4x mer än en kratomdos. Känner jag något 20g Hirsuta?

Vad har ni för andra tips?
Citera
2026-09-09, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SillySillyIdiot
Hej, jag drack kratom i princip dagligen 7 års tid. Det fick mig att hålla mig borta från tyngre opioider/opiater som jag haft problem med i många år. Vad för substitut finns idag? (Som ej syns på urinprovsstickor). Jag har provat Tianeptin som var extremt potent vid första intag men toleransen stiger alldeles för snabbt, kostar för mycket och ger en långdragen avtändning.

Jag läser att folk som tar Mitragyna Hirsuta upplever effekt om man tar 4x mer än en kratomdos. Känner jag något 20g Hirsuta?

Vad har ni för andra tips?

Det enkla svaret är att det finns ingen ersättare. Inget iallafall ens i närheten av vår kära kratom.
Citera
2026-09-17, 12:20
Medlem
Blanda inte det med venlafaxin bara. Det kan vara rätt farligt har jag läst....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in