2023-08-29, 09:05
Medlem
limpwaldnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NioLiv
Vet tyvärr inte hur deras produkter är men jag lyckades sluta helt med sub med hjälp av kratom.
10års missbruk, försökte hur många gånger som helst men stod inte ut med atn.
Första gången jag tog kratom på atn blev det mycket enklare, bara haft återfall ca 2v efter jag sluta köpte 8mg tog 1mg och kom på hur trökigt det va med sub så slängde resterande 7mg.
Det va 3 årsen.

Lycka till

Tack till både dig och den andre som gav mig pepp, men försöker ej sluta. Mest nyfiken på dosen osv men jag får väl försöka mig fram, har för mig att sist (flera år sedan, var inne på att beställa redan i våras men jag lyckades lösa båtar vid det tillfället så det blev aldrig aktuellt), så tog jag 2-3 teskedare och adderade uppkokat vatten bara och drack. Är ju ett par timmar kvar så ska nörda ner mig lite i det och testa när det anlänt!
Senast redigerad av limpwaldny 2023-08-29 kl. 09:20.
Citera
2023-08-29, 13:17
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limpwaldny
Tack till både dig och den andre som gav mig pepp, men försöker ej sluta. Mest nyfiken på dosen osv men jag får väl försöka mig fram, har för mig att sist (flera år sedan, var inne på att beställa redan i våras men jag lyckades lösa båtar vid det tillfället så det blev aldrig aktuellt), så tog jag 2-3 teskedare och adderade uppkokat vatten bara och drack. Är ju ett par timmar kvar så ska nörda ner mig lite i det och testa när det anlänt!
Ja 2-3 borde räcka men du behöver inte koka vatten räcker du tar varmaste i kranen.
Citera
2023-08-30, 00:17
Medlem
Jag har fått hem kratom idag och har aldrig testat det tidigare.
Har ätit Dolcontin i några år pga diskbråck och fibromyalgi, men tänkte att detta verkar bättre för kroppen.
Mitt stora problem är dock hur fasen jag ska få i mig det.
Hett vatten fungerar inte, känslan av kaffesump och smaken gör att jag nästan kräks, fil och yoghurt äter jag inte. Någon som har tips på annat sätt?
Citera
2023-08-30, 05:17
Medlem
Jagozars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disneyn
Har ätit Dolcontin i några år pga diskbråck och fibromyalgi, men tänkte att detta verkar bättre för kroppen.
Hett vatten fungerar inte, känslan av kaffesump och smaken gör att jag nästan kräks, fil och yoghurt äter jag inte. Någon som har tips på annat sätt?

Blanda I så kallt vatten som möjligt istället. Blanda i nån saft av något slag. Det hjälper faktiskt mot kväljningar och event illamående från smaken.
Citera
2023-08-30, 11:10
Medlem
limpwaldnys avatar
Citat:
Ja 2-3 borde räcka men du behöver inte koka vatten räcker du tar varmaste i kranen.

Tack.
Tänkte att jag skulle kommentera här med kommentar om hur bra det funkar för mig, är 3 dagar in i "avtändning" från 4mg sub per dag, får ej fler båtar förens på fredag så jag kan bara ta kratom. Det dök upp idag, KratomE*prtens green maeng da 500g. Tog 3-4 skopor av medföljande sked, och tappade upp ett glas vatten och svepte alldeles nyss.

Har haft en jobbig natt, myrkryp och alla standard abstinens symptom som medföljer. Återkommer om ett par timmar eller när jag känner en relief.
Citera
2023-08-30, 11:12
Medlem
limpwaldnys avatar
Citat:

Köp gelatinkapslar och kapsla upp mängden i dem, det går att beställa hem relativt billigt, jag brukade göra så med lyricapulver.
Citera
2023-08-30, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limpwaldny
Köp gelatinkapslar och kapsla upp mängden i dem, det går att beställa hem relativt billigt, jag brukade göra så med lyricapulver.
Tack!! Det ska jag göra
Citera
2023-09-01, 00:26
Medlem
NioLivs avatar
Citat:
Tack!! Det ska jag göra
Är ju ganska bra ja men oxå ganska onödigt,
Har man inte jättesvårt för smaken är det ju inte så jobbigt att ta 3 teskedar i ett halvt glas vatten.
Det blir oxå olagligt så fort du delar upp det i doser, spelar iof inte så stor roll men men kan va bra att veta.
Citera
2023-09-01, 13:05
Medlem
Citat:
Är ju ganska bra ja men oxå ganska onödigt,
Har man inte jättesvårt för smaken är det ju inte så jobbigt att ta 3 teskedar i ett halvt glas vatten.
Det blir oxå olagligt så fort du delar upp det i doser, spelar iof inte så stor roll men men kan va bra att veta.
Det har gått hyfsat att dricka
Men jag är lite oroad över katten som stod och lapade i sig när jag kom in i köket..hujedamig
Citera
2023-09-01, 16:15
Medlem
Citat:

Skulle nog inte rekommendera att dricka varmt kranvatten. Det är inte avsett att användas till mat och dryck och kontrolleras inte på samma sätt som kallvatten. Det kan innehålla höga halter av bakterier och koppar.
Citera
2023-09-01, 23:15
Medlem
torrans avatar
Finns det någon butik i Stockholmstrakten som säljer Kratom irl i butik?

Mvh
Torran
Citera
2023-09-02, 00:55
Medlem
Sotarmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Finns det någon butik i Stockholmstrakten som säljer Kratom irl i butik?

Mvh
Torran

Kiosken i Rinkeby

Tänk på att inte prata högt.
Senast redigerad av Sotarmacka 2023-09-02 kl. 00:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in