2009-08-20, 19:52
Bannlyst
Krypton intag?

Tjena hej! Tänkte kolla om det går utmärkt att hälla ner lite krypton ihop med en cider? eller ska det vara Te för bästa effekt? fungerar kanske lika bra?
Citera
2009-08-20, 20:19
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boldenone
Tjena hej! Tänkte kolla om det går utmärkt att hälla ner lite krypton ihop med en cider? eller ska det vara Te för bästa effekt? fungerar kanske lika bra?

Ingen idé att försöka blanda ut krypton med något. Vad du än blandar med kommer det smaka SKIT. Det bästa är att bara ta lite på en sked, lägga det på tungan och skölja ned med vatten eller valfri dryck. Ingen vits att dra ut på lidandet för smaken är väldigt besk och "torr".

Har du tagit krypton förut? Om inte, ta inte mer än 0,3 första gången och fyll hellre på mer efter 50 min om du inte är nöjd. Det kan vara otroligt svårdoserat och tar man för mycket försvinner det goa avslappnande ruset och istället blir man nästan som tjackad, stirrig, svårt att sitta stilla, pratar fort osv och omöjligt att somna. Lycka till!
Citera
2009-08-20, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Ingen idé att försöka blanda ut krypton med något. Vad du än blandar med kommer det smaka SKIT. Det bästa är att bara ta lite på en sked, lägga det på tungan och skölja ned med vatten eller valfri dryck. Ingen vits att dra ut på lidandet för smaken är väldigt besk och "torr".

Har du tagit krypton förut? Om inte, ta inte mer än 0,3 första gången och fyll hellre på mer efter 50 min om du inte är nöjd. Det kan vara otroligt svårdoserat och tar man för mycket försvinner det goa avslappnande ruset och istället blir man nästan som tjackad, stirrig, svårt att sitta stilla, pratar fort osv och omöjligt att somna. Lycka till!

Ok jag körde ner det med cider iaf det är min första gång, bara testat kratom för typ 3år sedan.. tog nu 0.5 o sköljde ner med.. hehe ok. jag är ganska tolerant med annat. så de ska någ inte vara någon fara. hoppas det blir ett fint rus nu.. Nån aning om hur lång tid det tar tills "kicken" kommer ?
Citera
2009-08-20, 20:46
Medlem
Citat:
Ok jag körde ner det med cider iaf det är min första gång, bara testat kratom för typ 3år sedan.. tog nu 0.5 o sköljde ner med.. hehe ok. jag är ganska tolerant med annat. så de ska någ inte vara någon fara. hoppas det blir ett fint rus nu.. Nån aning om hur lång tid det tar tills "kicken" kommer ?

Eftersom det är din första gång med Krypton kom gjärna med en Raport om det,Har inte testat dte så är bara nyfiken rent allmänt.

Peace out.
Citera
2009-08-20, 20:47
Medlem
bluetech123s avatar
Nej på tom mage brukar det kännas redan efter 10 minuter. Men efter 1 timme är man garanterat hög. Bara för det känns efter 10 minuter betyder det ju inte att man uppnått full effekt efter 10 minuter.
Citera
2009-08-20, 20:50
Medlem
Adks avatar
Citat:

Jag själv upplever att det brukar ta mellan 40-60 minuter innan man känner av effekten. Dock talar vi ju inte om någon riktig "kick" utan mer opiatliknande rus med kraftig ångestlindring, ökad social förmåga, smärtlindring, dämpad aptit osv. Kanske inget att "knarka" på utan mer sitta hemma och softa framför tv:n, gärna med någon kompis eftersom man kan bli väldigt social (iaf jag).

Prövar du däremot att ta det när du mår riktigt dåligt, t ex när du är ordentligt bakfull, det är nästan då man får ut mest av effekterna. Underbart att känna ångesten bytas mot positiv inställning till allt och alla
Citera
2009-08-21, 08:48
Medlem
SinCitys avatar
Varför dög inte den andra tråden?

https://www.flashback.org/showthread.php?t=868035

Börjar ju nästan bli som med rökmixarna, en tråd för varje person som råkat köpa det...
Citera
2009-08-21, 15:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nex101
Eftersom det är din första gång med Krypton kom gjärna med en Raport om det,Har inte testat dte så är bara nyfiken rent allmänt.

Peace out.

Som sakt, igår testade jag det hela med en 3 cider till... Kände inte av nånting?? Undrar starkt varför,kanske alkoholen slog ut ruset? Inte en aning faktist :/ men har kvar 2 G nu, tänkte köra Te denna gång, nu då på 1,4G o se om de blir nån skillnad Hoppas jag på iaf!
Citera
2009-08-21, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Jag själv upplever att det brukar ta mellan 40-60 minuter innan man känner av effekten. Dock talar vi ju inte om någon riktig "kick" utan mer opiatliknande rus med kraftig ångestlindring, ökad social förmåga, smärtlindring, dämpad aptit osv. Kanske inget att "knarka" på utan mer sitta hemma och softa framför tv:n, gärna med någon kompis eftersom man kan bli väldigt social (iaf jag).

Prövar du däremot att ta det när du mår riktigt dåligt, t ex när du är ordentligt bakfull, det är nästan då man får ut mest av effekterna. Underbart att känna ångesten bytas mot positiv inställning till allt och alla

hmm ok,, vart ju lite dricka igår! så då kanske det passar perfekt nu då, till dator spelandet. tänkte dra i mej lite nu o sitta soffta mest spela lite BF2 påt Hopps på att jag känner av det idag.
Citera
2009-08-22, 03:20
Bannlyst
Kusligt :O Körde ner hela 2 gram utan ens känna av nån effekt? WTF vad de där? Rena slöseriet på pengar, inte ens en peak.. ingeting :/ kanske är jag riktigt tålig mot alla sorters "droger" behövs stora doser för mej jämnt jämnt :/ inte så kul, Aja kommer en ny påse om några dagar. då kör vi hela påsen direkt
Citera
2009-08-22, 03:40
Medlem
Citat:
Kusligt :O Körde ner hela 2 gram utan ens känna av nån effekt? WTF vad de där? Rena slöseriet på pengar, inte ens en peak.. ingeting :/ kanske är jag riktigt tålig mot alla sorters "droger" behövs stora doser för mej jämnt jämnt :/ inte så kul, Aja kommer en ny påse om några dagar. då kör vi hela påsen direkt

Någonting får mig att tveka på din intagningsteknik.
Citera
2009-08-22, 09:10
Medlem
SinCitys avatar
Citat:

Kan mycket väl vara så att Kratom inte fungerar på dig. Det är inte alla som det funkar på av nån anledning. Varför vet jag inte, men man kan dra en parallell till t ex Kodein(nu har Kratom inget att göra med opiater/opioider, men ändå) där ca 7% eller om det var 11% av Sveriges befolkning som saknar enzymet(tror det är saknar iaf) som omvandlar Kodein till Morfin i levern.

Det är faktiskt inte ovanligt att vissa inte upplever någon effekt alls av Kratom. Testa hellre en annan sort en Krypton, det hade jag gjort iaf, för att se om det inte bara är det som inte funkar på dig. Skulle föreslå att testa t ex 15X, för att vara säker, som inte är så dyrt om man köper det från utlandet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in