2007-10-23, 19:47
Bannlyst
Drick det,rök absolut inte!

Citat:
Ursprungligen postat av pretending.
Man känner av det efter redan 5-15 minuter tycker jag, sen peakar det efter kanske trekvart för mig.

Hur kändes det att blanda med kamomillte?

Ingen som testat att röka kratom? Hur skiljde sig ruset?

tja.
Jag provade röka skiten i en joint då min pipa farit åt skogen, men det är bara slöseri med kraft,med andra ord går det fan inte att röka skiten,
fan jointen stelnade som om det vore plast eller nåt???

Nja det bästa är att dricka skiten,det slår 100gånger bättre än att röka det!
Citera
2007-10-23, 21:28
Medlem
Citat:
Man känner av det efter redan 5-15 minuter tycker jag, sen peakar det efter kanske trekvart för mig.

Hur kändes det att blanda med kamomillte?

Ingen som testat att röka kratom? Hur skiljde sig ruset?

Japp de stämmer rätt bra, om man har tatt benzo före man dricker kratomet blir man tvärskev just under peaken, måste lägga sig ner.. och jag får ett väldigt välbehag före och under det. Dåligt att peaken är så kortvarig... Hur tycker du det är efter peaken? Tycker jag blir piggare efter peaken.. i huvudet iaf.. men fortfarande skönt att ligga ner o tare lugnt. Lite som att försöka sova på tramadol förut(som jag aldrig mer kommer att röra). Kanske inte varje gång men...

Jo det var ganska soft, att först svepa en lagom dos kratom i ett glas.. O sedan dricka ett par koppar kamomill-kratom te med lite mindre kratom i, på det.

Skulle aldrig orka röka extraktet.. onödigt att ens försöka, prova om du vill

Synd att man får ont i skallen och en liten hangover dagen efter... fast om man blandade med benzo samma kvällen så gör det inte så mycket... då mår man rätt bra ändå till en början.

Funderar på att beställa från PAH, vad har leveranstiden varit för er? Inget strul med tullen öht visst? Nu när mitt är slut blir man mer sugen... fast det blir att hålla till 1 gång i veckan..
Citera
2007-10-23, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big_hussa
tja.
Jag provade röka skiten i en joint då min pipa farit åt skogen, men det är bara slöseri med kraft,med andra ord går det fan inte att röka skiten,
fan jointen stelnade som om det vore plast eller nåt???

Nja det bästa är att dricka skiten,det slår 100gånger bättre än att röka det!
Ja, dessutom smakar röken rätt illa (fast lättrökt även för mig som icke-rökare). Jag tycker dock att teét har en god smak, till skillnad från alla andra som verkar tycka att det är pest och pina Fast å andra sidan så gillar jag smaken av tramadol också, det verkar jag också vara ensammen om..

Citat:
Ursprungligen postat av eearl
Japp de stämmer rätt bra, om man har tatt benzo före man dricker kratomet blir man tvärskev just under peaken, måste lägga sig ner.. och jag får ett väldigt välbehag före och under det. Dåligt att peaken är så kortvarig... Hur tycker du det är efter peaken? Tycker jag blir piggare efter peaken.. i huvudet iaf.. men fortfarande skönt att ligga ner o tare lugnt. Lite som att försöka sova på tramadol förut(som jag aldrig mer kommer att röra). Kanske inte varje gång men...

Jo det var ganska soft, att först svepa en lagom dos kratom i ett glas.. O sedan dricka ett par koppar kamomill-kratom te med lite mindre kratom i, på det.

Skulle aldrig orka röka extraktet.. onödigt att ens försöka, prova om du vill

Synd att man får ont i skallen och en liten hangover dagen efter... fast om man blandade med benzo samma kvällen så gör det inte så mycket... då mår man rätt bra ändå till en början.

Funderar på att beställa från PAH, vad har leveranstiden varit för er? Inget strul med tullen öht visst? Nu när mitt är slut blir man mer sugen... fast det blir att hålla till 1 gång i veckan..
Efter peaken känner jag inget speciellt. Känns mest trist att det börjar gå över.
Den omtalade baksmällan har jag aldrig fått, och det får jag väl vara glad för.
Citera
2007-10-25, 14:34
Medlem
Citat:
Efter peaken känner jag inget speciellt. Känns mest trist att det börjar gå över.
Den omtalade baksmällan har jag aldrig fått, och det får jag väl vara glad för.

Sant.. det när det börjar gå över, prova att sippa på en kopp me kamomill-kratom innan peaken samt efter peaken.. då dör ruset nog inte ut på samma sätt. Jag har iofs aldrig tagit enbart kratom, ska prova det..

Du har inte beställt från PAH o kan säga leveranstid?
Citera
2007-11-04, 22:45
Medlem
Sådär ja, testade mitt Kratom jag köpte hos SS idag 15x exrakt och måste säga att jag hade förväntat mig mer.

Hällde ut allt det bruna pulrvet och delade upp det i 4 högar och tog en av högarna ner i ett glas cola. Så cirka 1.25g körde jag på.
Var lite lustigt, jag antar att exratet sög åt sig all vätska för det blev satans mycket skum i glaset.
Drack skiten, smakade inte särskilt gott, men har druckit betydligt äkligare saker.
Blev lite lugn och fin i kroppen, går att jämföra med hur man känner sig efter ett träningspass, hade förväntat mig ett tyngre rus likt Cocillana.
Får testa att dubbla dosen någon annan dag, annars tycker jag kratomet skulle vart ganska najs som sömnmedel antar jag, ifall man grubblar och inte kan somna så kanske ett glas kratom hade gjort susen. Men det är ändå för dyrt.
Citera
2007-11-05, 00:29
Medlem
Ja, kratom är för dyrt för att vara värt det. Ska inte beställa det något mer.
Citera
2007-11-07, 00:07
Medlem
Citat:
Ja, kratom är för dyrt för att vara värt det. Ska inte beställa det något mer.

antar att du syftar på kratom köp ifrån SS-sidan. Ja där är det inte ens i närheten av prisvärt, gjorde mitt första köp därifrån men som sagt, svindyrt.

PM:a mig om du vill ha en bra o pålitlig sida där tom. SS köper sitt kratom ifrån om jag minns rätt. Hämtade ut mitt idag. 25g för samma pris av 5g från SS. Bör vara Minst lika bra.. säkert bättre. Gillar ändå kratom på nåt sätt, iaf om jag kombinerar med benso.
Citera
2007-11-09, 11:52
Medlem
Har förstått efter att ha läst här att kratom tydligen inte är nåt att röka då, men beställde för ett tag sen en färdigrullad cigg från edit. Och tänkte nu höra om någon vet ifall de är utblandade med tobak eller ej?
Det står inget om det på sidan. Och om så inte är fallet kan man ju dricka skiten istället. Ciggen väger f.ö 5 g.
Citera
2007-11-11, 20:10
Medlem
Har nån hittat något som inte tar emot att dricka kratom 15x extraktet med? Den första dosen alltså... innan påfyllning. Det blandas aldrig bra o klumpar sig på kanterna i glaset o på botten hur man än gör tycker jag. Den som skrev de där med kratom i läsk, har provat de också...grymt mycket skum. men gott var det inte. Nån som hittat nåt?
Citera
2007-11-12, 01:41
Medlem
Mr.Burnss avatar
Nån som provat sig på Kratom Gold 35X extract?
Citera
2007-11-15, 18:39
Medlem
Frågar igen... kan ingen med våg skriva hur mycket 1 tesked(5ml) av 15x extraktet i gram?? Måste veta denna gång.

Drack upp 5g vid 2 tillfällen o vart riktigt skön, kanske lite i överkant... mer än så skulle nog inte gå ner utan att spy o må dåligt... Lite onödigt mycket kanske jag fick i mig tom. Blev heldeppad dagen efter.. inte alls värt, kan tillägga att jag inte mår skit i vanliga fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Burns
Nån som provat sig på Kratom Gold 35X extract?
Nope, vart hittade du det.. mer prisvärt än 15x? Låter onödigt starkt..
Citera
2007-11-16, 11:09
Medlem
kan man göra kratombrownies?
(:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in