Citat:
Ursprungligen postat av pretending.
Man känner av det efter redan 5-15 minuter tycker jag, sen peakar det efter kanske trekvart för mig.
Hur kändes det att blanda med kamomillte?
Ingen som testat att röka kratom? Hur skiljde sig ruset?
Japp de stämmer rätt bra, om man har tatt benzo före man dricker kratomet blir man tvärskev just under peaken, måste lägga sig ner.. och jag får ett väldigt välbehag före och under det. Dåligt att peaken är så kortvarig... Hur tycker du det är efter peaken? Tycker jag blir piggare efter peaken.. i huvudet iaf.. men fortfarande skönt att ligga ner o tare lugnt. Lite som att försöka sova på tramadol förut(som jag aldrig mer kommer att röra). Kanske inte varje gång men...
Jo det var ganska soft, att först svepa en lagom dos kratom i ett glas.. O sedan dricka ett par koppar kamomill-kratom te med lite mindre kratom i, på det.
Skulle aldrig orka röka extraktet.. onödigt att ens försöka, prova om du vill
Synd att man får ont i skallen och en liten hangover dagen efter... fast om man blandade med benzo samma kvällen så gör det inte så mycket... då mår man rätt bra ändå till en början.
Funderar på att beställa från PAH,
vad har leveranstiden varit för er? Inget strul med tullen öht visst? Nu när mitt är slut blir man mer sugen... fast det blir att hålla till 1 gång i veckan..