2020-04-25, 12:54
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Okej, tack!
Har ju beställt röd, vit & grön för att jag inte direkt har koll på skillnaden. Bara att nåt är lite mer energigivande och nåt annat lugnande.
Är det en smart idé att köra på en sort i taget tills det är slut och sedan påbörja nästa för att se vad som passar mig bäst, eller ska man bara köra ett hopkok på det?

Hur intar ni det förresten? Har köpt lösvikt och inte kapslar, funderar på att ha det i te, bra idé?

Jag sväljer en tesked av pulvret med vatten. White Borneo funkar bra mot ångest, likaså green malay och maeng da. Röd är mer lugnande som är passande kvällstid. Du får prova dig fram! Variera intag av strainen. Ta vit en dag, grön nästa osv... För bäst effekt så varierar man mellan strainen.

Vart har du beställt ifrån?

Inte testat te men har hört från flertalet att det skall fungera alldeles utmärkt! Då brukar man slippa bieffekter som magont och huvudvärk etc. Men jag upplever dock sällan biverkningar då jag tar pulvret med vatten

Fridens
Citera
2020-04-26, 04:01
Medlem
Kratom är fördjävla bra, alla som inte tycker det är värdelösa pundare som förstört sina hjärnor med missbruk av tyngre grejer (en människa med människovärdet i behåll knarkar inte heroin osv). Det är även väldigt många efterblivna idioter som misslyckas med doseringen, inte klarar av att kapsla in skiten så man slipper smaken, spyr för att de tar för mycket (troligtvis pundare). Detta i kombination med att de judiskägda läkemedelsföretagen driver en aktiv påverkanskampanj bland annat på nätet med olika läkare som insinuerar att det är farligt osv gör att medelsvensson förmodligen kommer fortsätta att knapra piller istället.

Jag tar 2-3g röd kratom på kvällarna och får en riktigt härlig belåten känsla, har inte behövt öka dosen och kört i några månader. Spelar även cod och liknande med i princip samma resultat som vanligt dvs jag vinner.
Citera
2020-04-26, 04:08
Medlem
exteriorzs avatar
Jag har tyvärr råkat att börjar lite för mkt med jävulens påfund heroin

har aldrig kört iv men röker o snortar typ varje dag och har gjort de nu i cirka 4 månader

men hade tänk att sluta nu och undrar om någon har egen erfarenhet om kratom kan hjälpa en just under dom första at dagarna

Eller har heroin höjt opiattoleransen så pass mycket att man skulle behöva äta ofantliga mängder kratom för att få ett välmående,?
Rent generellt kan kratom hjälpa mig avsluta ett heroin bruk vet att de behövs mycket mer än en substitut bara men kommer hel hjärtat att på börja ATn vilken dag som helst med eller utan kratom men om de liksom skulle underlätta så man kan gå till jobbet även fast AT är de ju guld värt
Senast redigerad av exteriorz 2020-04-26 kl. 04:10.
Citera
2020-04-26, 19:29
Medlem
Är det någon här som har kuggat ett drogtest efter ni tagit Kratom?
Citera
2020-04-27, 07:08
Citat:
Ursprungligen postat av didi2
Är det någon här som har kuggat ett drogtest efter ni tagit Kratom?

Testade mig nyligen. Visade negativt. Vet dock inte hur trovärdigt det testet var, eftersom jag var positiv på ketamin (en drog jag aldrig ens rört...)
Citera
2020-04-27, 13:30
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Okej, tack!
Har ju beställt röd, vit & grön för att jag inte direkt har koll på skillnaden. Bara att nåt är lite mer energigivande och nåt annat lugnande.
Är det en smart idé att köra på en sort i taget tills det är slut och sedan påbörja nästa för att se vad som passar mig bäst, eller ska man bara köra ett hopkok på det?

Hur intar ni det förresten? Har köpt lösvikt och inte kapslar, funderar på att ha det i te, bra idé?

Själv så kör jag en sort i taget, men har läst att många uppskattar att blanda olika strains. Jag intar det genom att blanda det med vatten i ett glas och dricka det. Tar en tesked och sedan kan man fylla på igen en timme senare ungefär.
Citera
2020-04-27, 23:24
Medlem
snooper123s avatar
Hur fungerar Kratom ifall man går på Voxra?

Min flickvän fick krampanfall när hon tog tramadol så därför undrar jag ifall det skulle kunna vara lugnt med kratom istället?
Citera
2020-04-28, 16:36
Medlem
Kedoxs avatar
Oskulden avklarad

Då har jag prövat kratom för första gången, för en dryg timme sedan. En grön kratom som heter Black maeng da.

Först tyckte jag saker fick lite mer lyster, typ att de kändes mer "verkliga" eller hur man skall säga, fysiska ting alltså.
Efter ett tag kändes det som att negativa tankar inte riktigt fick fäste, de låg där latent där men fick inget utrymme.
Fokuset blir lite bättre när jag försöker sätta mig in i nåt. Tycker hjärtslagen blir hårdare, inte högre puls men hårdare slag.

Är väl det jag upplevt hittills. Upplever ni nåt liknande?
Citera
2020-04-28, 20:30
Medlem
Citat:
Oskulden avklarad

Då har jag prövat kratom för första gången, för en dryg timme sedan. En grön kratom som heter Black maeng da.

Först tyckte jag saker fick lite mer lyster, typ att de kändes mer "verkliga" eller hur man skall säga, fysiska ting alltså.
Efter ett tag kändes det som att negativa tankar inte riktigt fick fäste, de låg där latent där men fick inget utrymme.
Fokuset blir lite bättre när jag försöker sätta mig in i nåt. Tycker hjärtslagen blir hårdare, inte högre puls men hårdare slag.

Är väl det jag upplevt hittills. Upplever ni nåt liknande?

Är det black meang da från betterliving som är rostad över öppen eld för rundare/mjukare smak?
Citera
2020-04-28, 21:37
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Är det black meang da från betterliving som är rostad över öppen eld för rundare/mjukare smak?

Vad är betterliving? En kompis på västkusten fixade, rätt brunt i färgen

Edit: Är det nåt ställe som säljer? Har du länk. Kanske billigare än min polare
Senast redigerad av Kedox 2020-04-28 kl. 21:41.
Citera
2020-04-29, 17:01
Medlem
Existensens avatar
Finns det några fördelar med att göra extrakt tros? Mindre illamående?
Citera
2020-04-29, 19:22
Medlem
Observerads avatar
Beställde nyss Green Malay och Red Maeng Da från TT. Aldrig testat Kratom tidigare. Någon som testat dessa sorter? Och för oss som inte har tillgång till våg, bör jag börja med ca 1 tesked? Kanske värt att skaffa våg för att inte chansa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in