KRATOMOSKULD HÄR
Hallå, jag har beställt kratom lite mixat (röd, vit, grön) för att se om det kan vara något för mig. Förr hade jag abnorma ångestproblem vilket lugnat sig något men har fortfarande en fruktansvärd inre stress. Har skyhöga krav på mig själv och är konstant stressad inombords, får ingen ro i min kropp och har sömnproblem utan dess like.
Har kört cannabis främst men det har sina nackdelar. Speciellt om man har sån stress och rädsla, det kan slå väldigt väldigt fel. Så har funderat ett tag på om inte kratom kan vara något för mig. Kan det ha de effekterna jag är ute efter, helt enkelt ro i kroppen, få bli lugn och mindre osäkerhet?
Vet att det används som ett substitut till opiater men har aldrig pysslat med det något större (även om jag prövat kodein, morfin, oxynorm etc)
Tar tacksamt emot tips från brukare om hur jag skulle kunna gå tillväga (doseringar och allmänna tips) så att min prövoperiod på kratom blir så bra som möjligt. Har somsagt aldrig testat det överhuvudtaget. Tror ni till att börja med att det kan ha effekt på den problematik jag beskriver, eller är det främst för opiatmissbrukare? Kan jag köra bil på det osv?