Batikhäxorna rustar för möjliga utvisningar nästa vecka av ett fåtal och asyljuristerna täljer guld. Blir det att kasta trosorna efter männen och åma sig, attackera polisen igen?
Det är inte lätt att vara kristen i Afghanistan. Vissa finner kristus under tiden här i Sverige, inget konstigt med det, vissa vågar komma ut som homosexuella precis som vilka svenskar som helst. Tänk dig själv vilken press dom utsatts för, vilken utsatthet. Arif riskerar att dö som kristen i Afghanistan, vart finns förståelsen? Medmänsklighet? Stoppa utvisningarna nu, vi måste kämpa för amnesti och hoppas nya verkställighetshinder kommer in i tid. Vilken rädsla dom måste känna nu.
#vistårinteut
#låtdeungastanna
Rymdkram.
Senast redigerad av praktjakt 2018-01-19 kl. 07:58.
Det är inte lätt att vara kristen i Afghanistan. Vissa finner kristus under tiden här i Sverige, inget konstigt med det, vissa vågar komma ut som homosexuella precis som vilka svenskar som helst. Tänk dig själv vilken press dom utsatts för, vilken utsatthet. Arif riskerar att dö som kristen i Afghanistan, vart finns förståelsen? Medmänsklighet?
#vistårinteut
#låtdeungastanna
Rymdkram.
Afghanerna som söker asyl och de som är kvar i Afghanistan är ju inte genomdumma. Alla inblandade begriper ju att konverteringen är en del i asylhistorien och de som skickar hoten är väl snarare att räknas som medhjälpare i "historien". Huvuddelen av Afghanistan är relativt säker medan de farligaste ställena ligger mot gränsen till Pakistan. Hazarernas huvudområde i mellersta Afghanistan är förmodligen ett av de mer säkra ställena i landet. Att köra en rövare med hittepået om konvertering är ju nästa led i försöket att parasitera på Sverige när rövaren om krig inte längre räcker till.
Antagligen köpta "mordhot" likt köpta asylberättelser. Alltid lika förvånad hur de som sitter i förvar har tillgång till internet och mobil. Sexualförbrytaren lär gå ut på en våldtäktsturné när han har uppehållstillstånd och inte kan utvisas ens vid våldtäkt.
Quasim skulle utvisats i augusti, men körde med gymnasietricket, så utvisningen stoppades. Men hans ansökan om gymnasiestudier avslogs, så i december skulle han slutligen utvisas. Men då hade han under tiden gått ut öppet med att han har lämnat sin muslimska tro och ser sig själv som ateist, vilket sägs vara livsfarligt att göra i Afghanistan. Så han slapp utvisning än en gång. Han var inte ensam - nio av tolv utvisningar denna gång verkställdes aldrig!
Hur ska man kunna utvisa dem som fått avslag när det går att fixa verkställighetshinder in absurdum??
Quasim skulle utvisats i augusti, men körde med gymnasietricket, så utvisningen stoppades. Men hans ansökan om gymnasiestudier avslogs, så i december skulle han slutligen utvisas. Men då hade han under tiden gått ut öppet med att han har lämnat sin muslimska tro och ser sig själv som ateist, vilket sägs vara livsfarligt att göra i Afghanistan. Så han slapp utvisning än en gång. Han var inte ensam - nio av tolv utvisningar denna gång verkställdes aldrig!
Hur ska man kunna utvisa dem som fått avslag när det går att fixa verkställighetshinder in absurdum??
Det är för mig helt oförståeligt att Svenska myndigheter kan vara så rakt igenom helkorkade, att köpa dessa parasiters lögner. Hur är det ens möjligt att vara så in i helvetes naiva?!
Och sen, dessa jävla batikhäxor.. bara för mycket.
Jag vet att jag skriver mycket nu o ber om hjälp men jag känner att jag måste för att det har blivit too much nu.
Kan ni snälla kontakta media att de ska uppmärksamma min situation, kontakta mig o intervjua mig?
För att jag är en goda exempel för de alla andra som befinner sig i min situation. Nästa vecka blir det deportation av personer som riskerar sitt liv som jag.
Vi måste agera nu för att det har blivit ganska sent o det ska bli värre.
För min skull, för alla andras skull som befinner sig i samma situation som jag, för eran skull, för Sveriges framtiden skull o för medmänsklighets skull.
Ragera o dela.
Tack”
Ja ett gott exempel på vad som är fel, ensamkommande afghan som blivit uppskriven i ålder, inte följt de beslut som fattats av MIV och dömd för sexualbrott. Han verkar ju inte begripa att hans glansdagar i media är över. Man kan ju bara hoppas på att någon journalist nappar så att de kommer fram vilka människor de är som omhuldas av media och aktivister. Att han fortfarande har Facebook är otroligt med tanke på deras regler.
Jag vet att jag skriver mycket nu o ber om hjälp men jag känner att jag måste för att det har blivit too much nu.
Kan ni snälla kontakta media att de ska uppmärksamma min situation, kontakta mig o intervjua mig?
För att jag är en goda exempel för de alla andra som befinner sig i min situation. Nästa vecka blir det deportation av personer som riskerar sitt liv som jag.
För min skull, för alla andras skull som befinner sig i samma situation som jag, för eran skull, för Sveriges framtiden skull o för medmänsklighets skull.
Ragera o dela.
Tack”
Ja ett gott exempel på vad som är fel, ensamkommande afghan som blivit uppskriven i ålder, inte följt de beslut som fattats av MIV och dömd för sexualbrott. Han verkar ju inte begripa att hans glansdagar i media är över. Man kan ju bara hoppas på att någon journalist nappar så att de kommer fram vilka människor de är som omhuldas av media och aktivister. Att han fortfarande har Facebook är otroligt med tanke på deras regler.
Men aktivisterna kommer att svettas trosorna / kalsongerna av sig för att hjälpa denne fan:
Citat:
Samuel Bäck : Jag förstår om du mer eller mindre vill ge upp Moradi Arif, min vän, men du är en stor och fin ambassadör för ditt folk, du får inte släppa taget och ge upp. Det är lätt för mig att säga som aldrig ens varit i närheten av det du har. En vädjan bara, min vän, du får inte ge upp, du har så många som står bakom dig, hyllar ditt hjärta och gärning. Att du har många som skriver hatinlägg är oförlåtligt, kom bara ihåg en sak, du har så fantastiskt många fler som älskar din gärning. Sköt om dig.
Han svarar:
Citat:
Moradi Arif Ger upp gör jag inte men så trött o rädd har jag blivit. Så tacksam att har er alla därför delar jag mina känslor med er.
Citat:
Lisa Rabe Ska försöka .Delar
Citat:
Kari Johansson Åh, Arif! Jag hoppas innerligt att våra politiker tar sitt förnuft till fånga och stoppar deportationerna. Ge inte upp, det är många som gör sitt bästa för att få ut er 🙏🙏❤️❤️
Citat:
Titti Schönbeck Skriv till debatt@etc.se och berätta om din idé. Telefon 08- 41035900
Citat:
Karin Fridell Anter Finns det någon i gruppen som bor i eller nära Flen och som kan kontakta lokaltidningen för att besöka Arif?
Citat:
Birgit Lövkvist Ska ta kontakt med ETC Du får inte ge upp. ❤️❤️❤️
Citat:
Jenni Dahlgren
❤️
Citat:
Titti Schönbeck Jag har pratat med Aftonbladet. Vi får se vad som nu händer. Att vara konvertit är en särskild utsatt situation och det behöver uppmärksammas mer.
Är folk galna tro? de bryr sig inte att han är sexförbrytare, har ljugit om åldern, påstår att han är kristen för att försäkra sig om VUT (igår ville han ha en biskop dit) och kanske har sökt UT i annat land innan han sökt sig hit för han har inga papper alls på sig, har förmodligen annat namn också.
Senast redigerad av Antidemokretin 2018-01-19 kl. 16:14.
Man kan ju tycka att om man nu månar om afganerna så borde Arif Mo hålla sig så långt bort som möjligt från den debatten. Han har definitivt bränt sina skepp och skadar bara saken mer genom sitt agerande. Eller det är kanske det som är meningen?
Det är inte lätt att vara kristen i Afghanistan. Vissa finner kristus under tiden här i Sverige, inget konstigt med det, vissa vågar komma ut som homosexuella precis som vilka svenskar som helst. Tänk dig själv vilken press dom utsatts för, vilken utsatthet. Arif riskerar att dö som kristen i Afghanistan, vart finns förståelsen? Medmänsklighet? Stoppa utvisningarna nu, vi måste kämpa för amnesti och hoppas nya verkställighetshinder kommer in i tid. Vilken rädsla dom måste känna nu.
#vistårinteut
#låtdeungastanna
Rymdkram.
Arif Mo har en hel väska med tjejtrosor som han snott från sin minderåriga offer.Han ska likvideras genast när han kommer till Afghanistan.Arif Mo har ingen framtid här-hans våldtäktsdomar kommer förfölja honom överallt,han är en serievåldtäktsman.
Senast redigerad av OberynMartell 2018-01-19 kl. 16:23.
Inte lite fräckt av Arif att hålla på och dra snyfthistorier och kalla sig själv för ett gott exempel. Vad fan är det fel på dessa afghaner? Deras ansikten utåt har alltså varit:
Twitter-Amir - Åldersfuskare, reser hem till landet han "flydde ifrån" på semester för att umgås med familjen.
Fatemeh - Verkar ljuga om det mesta, såsom att folk skickas till döden och att polisknivhuggaren inte hade något med demonstrationen att göra. Har det kommit fram vad som hänt med alla skänkta pengar som gick till hennes brors konto?
Arif Mo - Sexualförbrytare och åldersfuskare.
Tre stycken lögnare där minst två uppenbarligen saknar asylskäl men som ändå agerar aktivister och ställer krav på svenska politiker och det svenska samhället.
Och dessa jävla människor har hyllats gränslöst av deras groupies och av journalister. Arif Mo är en reinkarnation av både Ghandi och Mandela och Fatemeh ska bli statsminister. Jag vill ha slut på den här jävla soppan.
Ragera o dela.
Tack”
Exakt så ja. Och hur är det ens möjligt att bedriva lobbyarbete/asylaktivism inifrån ett förvar, där man har placerats inför en utvisning?