Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-22, 15:38
  #1285
Medlem
michail.bakunins avatar
Jag vet inte om batikhäxan är medveten över hur humoristisk batikhäxan är länkar till en tråd här på Flashback med rubriken "talesperson för afghanska migranter dömd för sexuellt ofredande mot minderårig". Kärringarna kämpar för fina BARN. Varför känner batikhäxan ingen sympati eller medmänsklighet för barn och kvinnor?

Nu kan pedofilen Arif öppet våldta barn utan större konsekvenser. Vad hindrar pedofilen Arif nu när han har uppehållstillstånd från att faktiskt öppet genomföra våldtäkter. Jag skriver öppet är rätt säkert på att han redan våldtagit en och annan barn och kvinna utan att ha åkt fast.

Visste inte att Kenan Habul för Aftonbladet var så äcklig att han glädjs över att en pedofil får put. Vad skriver jag Aftonbladets redaktion är en cesspool för våldtäkter och sexuella trakasserier Aftonbladet har till och med sin egna lilla serievåldtäktsman.
__________________
Senast redigerad av michail.bakunin 2018-03-22 kl. 16:09.
Citera
2018-03-22, 19:27
  #1286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av michail.bakunin
Jag vet inte om batikhäxan är medveten över hur humoristisk batikhäxan är länkar till en tråd här på Flashback med rubriken "talesperson för afghanska migranter dömd för sexuellt ofredande mot minderårig". Kärringarna kämpar för fina BARN. Varför känner batikhäxan ingen sympati eller medmänsklighet för barn och kvinnor?

Nu kan pedofilen Arif öppet våldta barn utan större konsekvenser. Vad hindrar pedofilen Arif nu när han har uppehållstillstånd från att faktiskt öppet genomföra våldtäkter. Jag skriver öppet är rätt säkert på att han redan våldtagit en och annan barn och kvinna utan att ha åkt fast.

Visste inte att Kenan Habul för Aftonbladet var så äcklig att han glädjs över att en pedofil får put. Vad skriver jag Aftonbladets redaktion är en cesspool för våldtäkter och sexuella trakasserier Aftonbladet har till och med sin egna lilla serievåldtäktsman.

De här j***la afghanerna måste ha opiumdrogat halva svenska befolkning, inga andra invandrare (aka nyanlända ugh... spyrrr) har väckt sådana känslor som dem. Ett satans vurm utan dess like och med tanke på att de hyllar denne pedofil måste det vara något fel i deras hjärnsystem. Och vart f*n tar #metoo drev som attackerar alla utom afghaner, de fortsätter som vanligt de små skäggiga rynkiga änglar. Grrr
Citera
2018-04-05, 14:55
  #1287
Medlem
Edit - till mod : tråden är från förra året vill inte öppna en ny - kanske man tar bort datumet ?

Nu igen, de påstår att 20-25 pers står på listan. Blir det av ? eller är det spel för galleriorna? jag tror't när jag ser't

Stoppa utvisningen från Kållered 9/4


Citat:
Måndag 9/4 Ny stor utvisning på gång från Förvaret i Kållered.
Afghanistan är ett av de farligaste länderna i världen.
Bland de unga som ska utvisas finns de med pågående asylansökningar.
De unga är under stark psykisk press och mår väldigt dåligt.
Det finns inget ordnat mottagande i Afghanistan.

Utvisningen måste stoppas - Kom till Förvaret från kl 11.00
Vi behöver vara många!. Tag med varma kläder och matsäck.
Dagen kan bli lång. Hör av er till oss för samåkning eller frågar.

Arrangör: Sittstrejken i Göteborg - Unga för amnesti

https://www.facebook.com/events/1674634859287531/

AFGHANER INLEDER HUNGERSTREJK PÅ MIGRATIONSVERKETS FÖRVAR - DELA GÄRNA INLÄGGET!

Citat:
Strax före midnatt på onsdagskvällen inledde en grupp förvarstagna ungdomar på Migrationsverkets förvar i Kållered en hungerstrejk i protest mot tvångsdeportationerna till Afghanistan. Det rör sig just nu om ett trettiotal afghaner som omfattas av en planerad, större tvångsdeportation till det krigsdrabbade landet nu på måndag.

- Vi kommer att hungerstrejka tills deportationen stoppas säjer gruppens ledare, 19-årige Ali Hassani.
__________________
Senast redigerad av Antidemokretin 2018-04-05 kl. 14:59.
Citera
2018-04-06, 01:35
  #1288
Medlem
DragonOnWall8s avatar
[quote=Antidemokretin|63697652]Edit - till mod : tråden är från förra året vill inte öppna en ny - kanske man tar bort datumet ?

Ja, tråden borde heta 'Tvångsutvisning av Afghaner'. Typ en samlingstråd för alla kommande utvisningar av Afghaner (såvida det inte redan finns.
__________________
Senast redigerad av DragonOnWall8 2018-04-06 kl. 01:41.
Citera
2018-04-06, 02:37
  #1289
Medlem
DragonOnWall8s avatar
[quote=Antidemokretin|63697652]Edit - till mod : tråden är från förra året vill inte öppna en ny - kanske man tar bort datumet ?

Nu igen, de påstår att 20-25 pers står på listan. Blir det av ? eller är det spel för galleriorna? jag tror't när jag ser't

Stoppa utvisningen från Kållered 9/4




Den tråden finns.
(FB) Afghaner hungerstrejkar på Migrationsverkets förvar utanför Göteborg. 2018-04-05
Citera
2018-04-09, 21:23
  #1290
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Nu igen, de påstår att 20-25 pers står på listan. Blir det av ? eller är det spel för galleriorna? jag tror't när jag ser't

Stoppa utvisningen från Kållered 9/4




Den tråden finns.
(FB) Afghaner hungerstrejkar på Migrationsverkets förvar utanför Göteborg. 2018-04-05
De verkar ha utvisat en del idag trots demonstrationer samt att ett par personer kedjade sig fast vid bussarna.

I intervjun samt på två av bilderna förekommer för övrigt en man som tidigare själv satt i förvaret i väntan på utvisning men av någon oerhört märklig anledning släpptes och fick uppehållstillstånd - sexförbrytaren Arif Moradi. I artikeln vill han inte uppge sitt efternamn av säkerhetsskäl - som om han inte skulle bli igenkänd...
http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...r-av-1.5553628

GP intervjuar honom okritiskt.
Citera
2018-04-09, 21:25
  #1291
Moderator
Tinuviels avatar
fp
Citera
2018-05-27, 11:20
  #1292
Medlem
Ut med dom jävlarna!!

Dom ska helt klart ut!
En jävla BORTFÖRKLARNING att de kommer dödas om man skickas tillbaka, och det är allt vad det är, bara för att få stanna, klart att patetiska Sverige inte vågar göra det då!

EU-regler säger att om man flyr, så SKALL det NÄRMASTE landet ta emot flyktingarna!! Men gjorde de det? Nä petetiska Sverige gör det som är, typ, det 20:e närmsta landet från de flyr ifrån...
Så skicka tillbaka idioterna till det närmaste landet nu på en gång!!!!
Jag betalar gärna det med skatten!
Rätt ska vara rätt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback