2017-11-05, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Detta. Madonnan ska hålla på sig till just den gyllene flashbacklemmen, och helst ska man bara tillbe den och inget annat. Grabbarna gnäller om att de inte får till det när de i nästa andetag fördömer kvinnor som har sex, det är kontraproduktivt minst sagt- och ett uttryck för surt sa räven.

Och du är lika trög som vanligt. Grabbarna fördömer inte alls kvinnor som har sex, de är less på en samhällssituation där kvinnor blir sönderknullade av smutsigt folk för att sedan sluta upp som singelmorsor på 35 som splittrat familjen och nu sörjer sin sorg genom att fortsätta leta engångsknull på internet i ren desperation att återleva tonårstiden igen. Samtidigt som dessa grabbar går till deras hederliga jobb för att hålla upp samhället med deras skattepengar som går till bidrag för dessa kvinnor och negrer som väller in över landets gränser.
2017-11-05, 16:55
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
Och du är lika trög som vanligt. Grabbarna fördömer inte alls kvinnor som har sex, de är less på en samhällssituation där kvinnor blir sönderknullade av smutsigt folk för att sedan sluta upp som singelmorsor på 35 som splittrat familjen och nu sörjer sin sorg genom att fortsätta leta engångsknull på internet i ren desperation att återleva tonårstiden igen. Samtidigt som dessa grabbar går till deras hederliga jobb för att hålla upp samhället med deras skattepengar som går till bidrag för dessa kvinnor och negrer som väller in över landets gränser.
Klart de gör. De är sura för att samhället inte tilldelar dem en vacker oskuld, som plåster på såren för att de minsann är rekorderliga. Importera en donna var ett tidigare tips, vad hindrar er?
2017-11-05, 17:07
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Kul läsning

Vad är det för dejtingsida du använt med exemplen du visade?
2017-11-05, 17:08
Medlem
Citat:
Amensluta. Jag brukar respektera det du skriver men seriöst nu. Tror du på allvar att negrer och svartskallar är några som är populära hos svenska kvinnor?

Inte en chans. I Sverige har man något som heter feminism. Feminism är rent manshat. Kvinnor vill vara män. Även utan invandring så skulle landet ha 50 procent singlar därför att många är feminister.

Där har du svaret. Ingen svensk kvinna gillar invandrare och ingen man gillar en kvinna som ligger runt. Sex är som en union där man delar sin själ med den andra och växer tillsammans. Går man då och ligger runt så bryts det löftet och förtroendet minskar hos den personen.

Vissa tycker om en kvinna som legat runt pga erfarenheten men vad kräver sex för erfarenhet. Människor har knullat i tusentals år. Hitta någon som du gillar så blir sexet bra och du kommer vilja slicka i dig hela hennes anus, fötter, safter och svett och dricka hennes piss. Tro mig, jag vet.
2017-11-05, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Klart de gör. De är sura för att samhället inte tilldelar dem en vacker oskuld, som plåster på såren för att de minsann är rekorderliga. Importera en donna var ett tidigare tips, vad hindrar er?

Nej, de kräver inte att samhället "tilldelar dem en vacker oskuld", vad de vill är att kvinnor ska sluta fungera som smutsiga djur, sluta drivas av sina lustar till höger och vänster och bli äckligt sönderknullade av 50st män innan de är 33 och bestämmer sig för att leta "mannen i sitt liv".

Du saknar så klart fullständigt förmåga till att förstå något som detta, du lever bara i nuet och inget annat, som den primitiva varelse du är. Du har varken förmåga till reflektion eller analys om hur man på bästa sätt bygger upp ett samhälle som är så välmående som möjligt med nöjda landsmedlemmar.

Särskilt kvinnor är idag mer miserabla än någonsin i detta samhälle av dekadens, men vad gör de? Ställer de sig frågan: "vad gick fel?", nej, såklart inte, för sådant kräver ett tänk som en majoritet av er inte besitter.
2017-11-05, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad är det för dejtingsida du använt med exemplen du visade?

Från just dessa konversationer är det: "happy pancake".
Rekommenderar dock Tinder för den med utseendet på sin sida, bättre kvalitet där i regel.
2017-11-05, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman
Amensluta. Jag brukar respektera det du skriver men seriöst nu. Tror du på allvar att negrer och svartskallar är några som är populära hos svenska kvinnor?

De är väldigt populära på ett primitivt plan. Vad som hållt fenomenet tillbaka är tabun till det hela. Nu när det i och med samhällets normer blivit mer accepterat ser vi att det kommer öka lavinartat.

Citat:
Inte en chans. I Sverige har man något som heter feminism. Feminism är rent manshat. Kvinnor vill vara män. Även utan invandring så skulle landet ha 50 procent singlar därför att många är feminister.

Feminism är enbart ett kollektivt test av landets män, ett test som männen hittills förlorat stort således förskjuts gränserna.

Citat:
Där har du svaret. Ingen svensk kvinna gillar invandrare

En ständigt ökande del av kvinnor blir påknullad av invandrare, vem som helst som befinner sig i krogmiljöerna idag kan intyga detta. Det är dock en viss typ av invandrare som går hem.

Citat:
och ingen man gillar en kvinna som ligger runt.

Rent instinktivt, nej. Dock har en stor del av svenska män idag antaget attityden att "de inte bryr sig" för det ska vara "jämställt".
2017-11-05, 17:19
Medlem
Citat:
De är väldigt populära på ett primitivt plan. Vad som hållt fenomenet tillbaka är tabun till det hela. Nu när det i och med samhällets normer blivit mer accepterat ser vi att det kommer öka lavinartat.

Feminism är enbart ett kollektivt test av landets män, ett test som männen hittills förlorat stort således förskjuts gränserna.

En ständigt ökande del av kvinnor blir påknullad av invandrare, vem som helst som befinner sig i krogmiljöerna idag kan intyga detta. Det är dock en viss typ av invandrare som går hem.

Rent instinktivt, nej. Dock har en stor del av svenska män idag antaget attityden att "de inte bryr sig" för det ska vara "jämställt".
Vilken typ då?
Vill inte kvinnorna ha en seriös relation menar du?
2017-11-05, 17:26
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Nej, de kräver inte att samhället "tilldelar dem en vacker oskuld", vad de vill är att kvinnor ska sluta fungera som smutsiga djur, sluta drivas av sina lustar till höger och vänster och bli äckligt sönderknullade av 50st män innan de är 33 och bestämmer sig för att leta "mannen i sitt liv".

Du saknar så klart fullständigt förmåga till att förstå något som detta, du lever bara i nuet och inget annat, som den primitiva varelse du är. Du har varken förmåga till reflektion eller analys om hur man på bästa sätt bygger upp ett samhälle som är så välmående som möjligt med nöjda landsmedlemmar.

Särskilt kvinnor är idag mer miserabla än någonsin i detta samhälle av dekadens, men vad gör de? Ställer de sig frågan: "vad gick fel?", nej, såklart inte, för sådant kräver ett tänk som en majoritet av er inte besitter.
Fast det är nu den välkända dubbelmoralen kommer in. Som användaren jag svarade påpekade så skulle nog rätt få av grabbarna tacka nej till sex om tillfället gavs, de är sura för att de inte får komma till och häver ur sig, tja ungefär som du gör nu. Du får det till att kvinnor är smutsiga luder ( var går gränsen? I ditt huvud? Och vilka män är det dessa smutsiga djur ligger med om inte män?). Du verkar mest orera om ett samhälle som aldrig har existerat. Möjligen skulle du uppskatta att kvinnor var mannens egendom.

Du grinar för att vi inte längre lever på 1800-talet. though shit.
2017-11-05, 17:27
Bannlyst
Citat:
Kom sedan ihåg att det är ett jävla liv i media och av kvinnor på facebook att de inte vill bli: "objektifierade" - samtidigt klär de sig mer och mer utmanande. De klagar på "våldtäktsmän" - samtidigt är de i 95% av fallen pro-immigration och vräker ur sig: "rasist" mot allt och alla som inte vill ta emot hela världen.

Problemet många män i Sverige gör är att de utgår från att kvinnor och män är lika. Detta är så långt ifrån sanningen man kan komma, oavsett vad galna feminister skriker om. Kvinnors perception av världen är helt annorlunda, de tänker annorlunda, deras instinkter fungerar på ett annat vis och det faktum att de utvecklade helt annorlunda reproduktionsstrategier genom evolutionen har resulterat i att de inte har samma konsekvenstänk som män, näst intill noll revirinstinkt och de är de facto utvecklade till att - undermedvetet - skapa konflikt mellan olika män, då detta är en bra strategi för att så snabbt som möjligt filtrera fram "vinnaren" således veta vem man ska reproducera med.

Att ge kvinnan lika mycket makt, eller mer sådan, som män i samhället kan endast resultera i total kaos. Aldrig någon annanstans i djurriket ser man könet med lägst testosteron leda gruppen, enbart hos människor har denna fasansfulla ide fått spridas tack vare kulturmarxism.

Jag vill att ni ska förstå detta: Allt detta med "#metoo", allt snack om att de är rädd för våldtäktsmän, allt snack om snuskiga män som "objektifierar dem" är enbart ren nonsens och ett sätt för att filtrera ut de män som lyssnar på och agerar efter kvinnans vilja - då blir bara "alfa hanarna" som inte bryr sig kvar och de är dessa som får priset att reproducera. Kvinnan vill alltid ha män som ser sig själva som bättre än henne, detta sker undermedvetet, glöm inte det.

Någon sa ovan att han ser fler och fler kvinnor springa efter negrer ute i nattlivet, detta är sant. Det har dock inget att göra med någon slags "överlägsenhet" hos negern, eller det faktum att negern i regel har lite längre kuk än vita. Nej, det handlar om att negern är mer av ett djur, han är mer primitiv, liksom kvinnan. De har inte samma rationella tänk som vita män, de lever mer i nuet, detta resulterar i att negern inte "bryr sig" lika mycket, är lika mycket analyserande som den vita mannen och kvinnans undermedvetna uppfattar detta som att negern är ovanför henne i hierarkin, då kvinnan återigen utvecklats för att se män som inte bryr sig om henne som bättre och således goda prospekter att reproducera med.

Jag önskar att ni kunde fått sett allt jag sett genom åren, skulle ni det så hade ni aldrig mer ansett att kvinnan ska ha makt i samhället, jag önskar att det fanns ett sätt för mig att via en stor tv-skärm spela upp de erfarenheter jag haft.

Igår hade en polare sex med en 33årig morsa till 2, han var på klubben hög på kokain och lockade in henne genom att säga: "de där tuttarna vill jag knulla!", en timme efteråt blev det åka av. Denna hona var gift.

Förra helgen hade jag sex med en 23årig förlovad tjej, helgen före denna hade jag sex med en 29 årig enbarnsmamma när hennes make var på tjänsteresa.

Vad som händer i samhället är ren och total jävla kaos, förstår ni det? Inser ni hur mycket otrohet och skit som pågår bakom stängda dörrar nu för tiden? Alltså de flesta av er har ingen jävla aning om vad som händer, ni lever i det mörka medan kvinnorna knullas sönder och samman av män som mig själv som vet hur man .. "hanteras" med dom, med andra ord agerar som en outvecklad primitiv grottman med ett IQ på 75.

Ni grabbar som använder er av online dating, jag antar att det sällan går särskilt bra för er - det gör det inte för en absolut överväldigad majoritet av män.

Jag antar att ni många gånger stött på tjejer vars beskrivning säger: "Är ute efter något seriöst, inga förslag om KK tack!" etc? Dvs kvinnorna försöker förmedla att de är "bra tjejer" och inte smutsiga knulldockor?

Jag antar att de flesta av er också gått på detta, ni luras in i illusionen att kvinnor delas upp i "horor!!" och "bra tjejer!" och att om ni bara gör er så trovärdiga och bra som möjligt så kommer ni en dag hitta den där fina pryda oskuldsfulla tjejen?

Låt mig slå hål på denna tanke på en gång: Det är inte sant. Kvinnorna som vill uppmåla en fasad av att vara fina i tanken gör det för att filtrera ut män som ej vågar gå emot kvinnans egna ord.

Jag kan här visa en av mina hundratals erövringar genom online-dating som började på detta vis, läs detta (jag har dussintals exemplar, jag kan posta fler om så önskas):

Lägg noga uppmärksamhet till hennes presentation: Inte ute efter engångsgrejer.

https://i.imgur.com/IBhdmP9.jpg

Så hur "raggade" jag upp henne?

https://i.imgur.com/XCL0HY7.jpg

Henne hade jag sedan sex med natten till idag.

Fler.

Har ni någonsin märkt att kvinnor kallar en viss typ av män "weirdos" - de killar som de inte är attraherade av, medan de kallar de sexiga killarna för .. just det, sexiga, även fast de säger precis samma sak? Här är en kvinna som är creeped out av att få mejl av sin tidigare arbetskamrat, samtidigt som hon för mig förklarade vilken bra kuksugerska hon är:

https://i.imgur.com/pUG3hlN.jpg

Har ni någonsin sett en bild på en kvinna och tänkt: "det här är flickvänsmaterial!", nåja, det är en illusion, såhär skrev en liten sockersöt tjej till mig igår:

https://i.imgur.com/2JAzP1O.jpg

Tjejer avslöjar alla möjliga saker för dig om hon ser dig som en "player", som är av samma dekadenta livsstil som hon döljer för släkt, nära och kära och särskilt den största delen av män.

Följande kvinna är 37, jurist och i sin beskrivning skrev hon att hon ej ville bli kontaktad av perversa män, inte ville ha förslag om kk, inte några sexbesatta tokar. Hon var ute efter något seriöst och som kunde hålla länge. På fritiden gillar hon tv-serier och matlagning.

https://i.imgur.com/OJhep7y.jpg

".. som vet hur de ska straffa mig ... använda mig .."

Denna kvinna är civilekonom, mamma till 1 barn och äger två hundar. I hennes beskrivning säger hon att killar som bara har en sak i huvudet kan ge upp direkt, okej, hur mycket sanning finns det i detta tro? Låt oss se.

https://i.imgur.com/9Y5Y0vA.jpg

https://i.imgur.com/E0dRYS1.jpg

Hennes svar på det senaste?

https://i.imgur.com/oDEZwzw.jpg

".. jag hade älskat en man som tar för sig på det viset".

Ska jag posta fler?

Alltså ni måste förstå, kvinnor älskar att bli dominerade, ofta spottade på, smutskastade och "använda", kanske det börjar klarna varför de suktar efter aggressiva utlänningar mer och mer?

Jag ser mig själv ändå som en relativt intelligent individ men när det är dags att ragga så slår jag av denna del av min hjärna helt och hållet och börjar istället agera som en aggressiv dominant våldsverkare, varför? För att det ger ungefär 500000000000000% bättre utslag.
Vilken sida kör du?

Ja tjejer är helt konstiga varelser. Säger en sak men menar nåt helt annat. Hur aka buffy tackla det här då?

Nu inser jag varför allt går åt helvete. Jag är för snäll, allmänbildad, intelligent.
2017-11-05, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av normallekman

Där har du svaret. Ingen svensk kvinna gillar invandrare och ingen man gillar en kvinna som ligger runt. Sex är som en union där man delar sin själ med den andra och växer tillsammans. Går man då och ligger runt så bryts det löftet och förtroendet minskar hos den personen.

Vissa tycker om en kvinna som legat runt pga erfarenheten men vad kräver sex för erfarenhet. Människor har knullat i tusentals år. Hitta någon som du gillar så blir sexet bra och du kommer vilja slicka i dig hela hennes anus, fötter, safter och svett och dricka hennes piss. Tro mig, jag vet.
Vet du vad vi kan göra förslagsvis? Vi sticker till lion bar sveavägen nästa lördag så får du se svart på vitt.
2017-11-05, 17:32
Medlem
Citat:

På vilket sätt är kvinnorna mer miserabla än männen?
Att du träffar folk du inte gillar beror nog mer på att du söker dig till fel sorts kvinnor/du har en skev attityd själv.

Gnäll inte på hela samhället när du själv söker dig till en grupp människor som har ett beteende du själv inte gillar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in