Citat:
Ursprungligen postat av
Oliveira
Andra har redan konstaterat att kvinnorna i Thailand inte alls är attraherade av männen. De ser en vandrande plånbok.
Du har fortfarande inte fattat ett dugg va? Jag ger det ett SISTA FÖRSÖK innan jag ger upp dig, din lågintelligenta kuf.
I Sverige - och väst i sin helhet - är kvinnor fullkomligt besatta av kändisar, hockeyproffs och fotbollsstjärnor, anledningen är att dessa män har enorm makt och pengar.
IE: Kvinnor dras till makt och pengar, det är en biologisk grundprincip och man bör skjuta sig i huvudet om man inte förstår detta.
Det är INTE pengarna i sig, som kvinnorna nödvändigtvis vill åt - det är det faktum att mannen HAR lyckats åstakomma allt detta och roffat åt sig resurserna, därför är han "attraktiv".
Attraktion från kvinna till man är dynamisk.
Det är exakt samma sak i Thailand, Indonesien eller annat fattigt land. En man som kommer dit och har MÅNGA resurser (vilket västlänningar har, relativt) kommer göra att attraktionsmekanismerna i den kvinnliga hjärnan slår igång - PRECIS på samma sätt som västländska kvinnor blir kåta på random känd rik hockeylirare.
Det handlar om skillnaden i status, när mannen har makt och status så blir kvinnor intresserade.
FATTAR du nu eller är det helt kört?
Citat:
När det gäller att det är en minoritet av män som tänker så här, så är det min erfarenhet. Kanske för att jag har bott i stan (Sthlm) så länge. Om det skulle vara så, att fler män än jag tror tänker så här, så skakar det om min uppfattning på en punkt: Jag har i många år kallat mig en stolt anti-feminist, och bråkat med kvinnor som anser att feminism inte är förlegat 2017. Om de idiotiska pojkarna i den här tråden är ett spår representativa, av ens ett litet segment av populationen, så måste jag tänka om där. I så fall behövs feminism fortfarande.
Vad ska man säga, det är för i helvete till mångt och mycket FEMINISMENS FEL ATT DET BLIVIT SÅHÄR, MER FEMINISM KOMMER RESULTERA I MER KVINNOHAT, PRECIS SOM MER INVANDRING KOMMER RESULTERA I ÖKAD RASISM, DET ÄR EN NATURLIG KONSEKVENS AV DET HELA.
INNAN feminismen så gillade könen varandra mycket mer, konstigt?
Du är så korkad att det knappt är lönt att svara på dina inlägg längre. VARFÖR är majoriteten av kvinnorna så extremt lågintelligenta?