Citat:
Ursprungligen postat av
Roidornot
Håller med, i alla fall svenska kvinnor. Jag kommer ALDRIG vilja ha ett förhållande med en svensk kvinna, det är något riktigt vidrigt som hänt med dessa, förgiftning. Kvinnor från många andra länder är dock fortfarande kvinnliga och trevliga.
Jag vet inte, men det kan vara för att de fortfarande är beroende av män för att försörja sig själva. I alla länder där ekonomin har exploderat så ökar skilsmässorna lavinartat. När kvinnor inte behöver män så lämnar de sina män och lever ensamma, inte alla men upp emot 50-60 % i tex Japan. Nåt liknande i Sverige.
1) Kvinnor behöver inte män för sex. Män behöver kvinnor för sex. Grovt generaliserat men så är ju våran biologi, att män är kåtare än kvinnor.
2) Kvinnor får "kvinnlig kärlek" från andra kvinnor medan män enbart får det av sina mödrar när de är små och sen vänder sig till kvinnor när de är vuxna. Jag tror det är nån biologisk grej att alla suktar efter "moderlig kärlek". Det är ju inte så att män sitter och gullar med varandra och säger "fan du är grym bengan, styrkekram till dig".
Detta gör nog att många män får väldigt dålig självkänsla, de känner sig aldrig uppskattade och vänder sig till kvinnor för att i ett desperat försök få lite bekräftelse och uppskattning.
Detta är dock bara en teori jag har.