Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-15, 15:47
  #433
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Du kan kolla upp det, någon som kan länka sidan?
Att vendors rabatterar ut dem är förmodligen för att Flualprazolam har kommit ut nu. Den är bra mycket mer potent, mer lik Xanor än vad Fluklo är samt har längre halveringstid.

Det vore vänligt om någon har en länk där man kan kolla upp kommande klassningar.
Citera
2017-12-15, 16:17
  #434
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Det vore vänligt om någon har en länk där man kan kolla upp kommande klassningar.

https://www.folkhalsomyndigheten.se/

Hittade den
Citera
2017-12-15, 18:00
  #435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollietreflip
Hur fungerar det att dricka dagen efter att man tagit den här? Någon som har erfarenhet?

Är sugen på att peta i mig 2.5mg runt kl 19.00 idag, kommer detta att påverka fyllan om jag börjar dricka imorgon klockan 18?

Vet att det ska vara kort halveringstid på fluklotizolam men jag känner mig helt klart slöare hela dagen efter att jag tagit två stycken 1.25 mg av dessa


ingen som har en aning?
Citera
2017-12-15, 18:55
  #436
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
https://www.folkhalsomyndigheten.se/

Hittade den

Tack, ska lurka runt lite där.

Citat:
Ursprungligen postat av nollietreflip
ingen som har en aning?

Inte testat just flukto än, men rent generellt tycker jag att det brukar vara lugnt att kröka dagen efter att man har tagit benso. Man kan bli lite mer lättpverkad av alkoholen om man fortfarande är efterbensad och man kan känns ett visst sug efter att ta lite benso när man börjar dricka (lyssna inte på den rösten).
Citera
2017-12-15, 18:58
  #437
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Tack, ska lurka runt lite där.



Inte testat just flukto än, men rent generellt tycker jag att det brukar vara lugnt att kröka dagen efter att man har tagit benso. Man kan bli lite mer lättpverkad av alkoholen om man fortfarande är efterbensad och man kan känns ett visst sug efter att ta lite benso när man börjar dricka (lyssna inte på den rösten).

Okej tackar! Ska ta det lugnt å se hur det går
Citera
2017-12-16, 03:07
  #438
Medlem
[quote=nollietreflip|62617796]Hur fungerar det att dricka dagen efter att man tagit den här? Någon som har erfarenhet?

Är sugen på att peta i mig 2.5mg runt kl 19.00 idag, kommer detta att påverka fyllan om jag börjar dricka imorgon klockan 18?

Vet att det ska vara kort halveringstid på fluklotizolam men jag känner mig helt klart slöare hela dagen efter att jag tagit två stycken 1.25 mg av dessa[/QUOTE slappna av, det är inga problem. Tro mig
__________________
Senast redigerad av Pinjanot 2017-12-16 kl. 03:08. Anledning: Stavfel
Citera
2017-12-16, 03:11
  #439
Medlem
[quote=Pinjanot|62625334][quote=nollietreflip|62617796]Hur fungerar det att dricka dagen efter att man tagit den här? Någon som har erfarenhet?


Tro mig, det är lugnt..
Citera
2017-12-16, 22:34
  #440
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av St.Barger
Hej.

Har inte haft tid att läsa igenom hela tråden.
Hur känns denna? Är ute efter lugnande, muskelrelaxerande och bra mot ångest.
Funkar den bra för dessa ändamål?
Hur är den i jämförelse med Norflurazepam?

Mvh

Köp nitrazolam ist passar bättre till ditt behov
Citera
2017-12-16, 22:50
  #441
Medlem
Synd att ingen vet halveringstiden på dessa olika rc benzon
Citera
2017-12-17, 01:38
  #442
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
Synd att ingen vet halveringstiden på dessa olika rc benzon
Jag behöver verkligen, verkligen veta halveringstiden på denna.
Citera
2017-12-17, 02:21
  #443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Jag behöver verkligen, verkligen veta halveringstiden på denna.


Jag med har hört 4 yimmar men ingen säker källa leverantörerna svarar ju inte heller på den frågorna
Citera
2017-12-17, 02:30
  #444
Avstängd
DEPRESSIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
Jag med har hört 4 yimmar men ingen säker källa leverantörerna svarar ju inte heller på den frågorna
Denna och/eller FluAlprazolam fuckade upp min bensotolerans helt. 3-4 dagar senare och jag kände knappt av 8 mg Iktorivil och 70 mg Stilnoct intagit samtidigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback