Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-06, 18:45
  #421
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vadsadusadu
Nej jag tror jag ska hålla mig till dessa som ångestdämpande och bara ta precis vad jag behöver.

Det tycker jag låter rimligt Ska du knarka finns det annat som är mycket roligare
Citera
2017-12-08, 02:34
  #422
Medlem
WhiteWalkers avatar
Skrev just en kommentar i f..Alpra..nånting-tråden: (FB) FluAlprazolam - ny benso (Xanor-analog)

Insåg att det kanske är dom här jag har fått ändå? Små och väldigt gröna. Vilken styra är dem på isf?
Citera
2017-12-08, 06:14
  #423
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteWalker
Skrev just en kommentar i f..Alpra..nånting-tråden: (FB) FluAlprazolam - ny benso (Xanor-analog)

Insåg att det kanske är dom här jag har fått ändå? Små och väldigt gröna. Vilken styra är dem på isf?

Små & väldigt gröna låter som Fluklotizolam. Dem är antingen 0.5mg eller 1.25mg.

Gå in på asklepios hemsida & kolla bilden på Fluklotizolamen & jämför.
Citera
2017-12-09, 14:00
  #424
Medlem
Duano84s avatar
Funkar o sova på o lite ångest dämpande.
Men kass kass kass. I mitt tycke. Käkade 9st 1.25 plus en 50cl starköl då mådde jag bra . O jag har noll!!!!! Tolerans
Citera
2017-12-11, 01:18
  #425
Medlem
Skumt med den påstådda korta halveringstiden och så många känner sig på påverkade långt in på nästa dag.


Hur tycker ni det är med toleransökning med denna? Tog 3mg (ZH) och vaknade igen och tog 3mg till mu får vi se.
Citera
2017-12-12, 18:53
  #426
Medlem
RZLAs avatar
Jag hoppas att jag ställer frågan i rätt tråd nu; jag undrar om den här substansen är på väg att klassas som narkotika/hälsofarlig vara? Jag undrar eftersom en del shoppar har utförsäljningar och kampanjer där man får den för rabatterat pris eller t.o.m. gratis.
Citera
2017-12-12, 19:52
  #427
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Jag hoppas att jag ställer frågan i rätt tråd nu; jag undrar om den här substansen är på väg att klassas som narkotika/hälsofarlig vara? Jag undrar eftersom en del shoppar har utförsäljningar och kampanjer där man får den för rabatterat pris eller t.o.m. gratis.

Du kan kolla upp det, någon som kan länka sidan?
Att vendors rabatterar ut dem är förmodligen för att Flualprazolam har kommit ut nu. Den är bra mycket mer potent, mer lik Xanor än vad Fluklo är samt har längre halveringstid.
Citera
2017-12-14, 15:19
  #428
Medlem
HerrSilvers avatar
Jag beställde dessa av misstag, skulle ha köpt flualpra men läste inte ordentligt på hemsidan.
Jag har ingen tollerans och ska enbart ha dom för flygrädsla, bör jag lägga ut mer pengar för att få dom andra bättre, eller duger dessa? Hur många bör jag ta? Har en timmes flygresa så att hålla sig vaken och någorlunda alert är att föredra.
Citera
2017-12-14, 20:05
  #429
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSilver
Jag beställde dessa av misstag, skulle ha köpt flualpra men läste inte ordentligt på hemsidan.
Jag har ingen tollerans och ska enbart ha dom för flygrädsla, bör jag lägga ut mer pengar för att få dom andra bättre, eller duger dessa? Hur många bör jag ta? Har en timmes flygresa så att hålla sig vaken och någorlunda alert är att föredra.

Om du vill hålla dig vaken & någorlunda alert så passar fluklon bättre än vad flualpran hade gjort, man blir helt nockad av alpran.

Det duger bra med fluklon, ta 2-3st 1.25mg så kommer nog din flygrädsla vara ganska så bortblåst! Dom sitter även bara i ett par timmar, flualpran sitter i mycket längre.
Citera
2017-12-14, 20:55
  #430
Medlem
HerrSilvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sepekastrull
Om du vill hålla dig vaken & någorlunda alert så passar fluklon bättre än vad flualpran hade gjort, man blir helt nockad av alpran.

Det duger bra med fluklon, ta 2-3st 1.25mg så kommer nog din flygrädsla vara ganska så bortblåst! Dom sitter även bara i ett par timmar, flualpran sitter i mycket längre.


Tack för svar!
La en beställning på flualpran också, men då får det bli till kvällsmys snarare än fallskärm.
Återkommer med resultat om jag kommer ihåg.
Citera
2017-12-15, 08:35
  #431
Medlem
sepekastrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSilver
Tack för svar!
La en beställning på flualpran också, men då får det bli till kvällsmys snarare än fallskärm.
Återkommer med resultat om jag kommer ihåg.

Gör det! Gärna om fluklon fungerade bra mot flygrädsla & hur många du tog. Är det 1.25mg du beställt?
Citera
2017-12-15, 14:51
  #432
Medlem
Hur fungerar det att dricka dagen efter att man tagit den här? Någon som har erfarenhet?

Är sugen på att peta i mig 2.5mg runt kl 19.00 idag, kommer detta att påverka fyllan om jag börjar dricka imorgon klockan 18?

Vet att det ska vara kort halveringstid på fluklotizolam men jag känner mig helt klart slöare hela dagen efter att jag tagit två stycken 1.25 mg av dessa
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback