Citat:
Ursprungligen postat av
mijoow
Just varit inne och skrivit lite.Så jag är inte bannad längre.Yippe!Fast jag måste nog säga att Avpixlat kändes mera personligt och hade mera "vi mot dom känsla".Det här känns mera mainstream och tråkigt.
Kommentarsfälten är dock sig lika. Trist.
Som exempel; Viktor Orban staketräkning.
Fullt med fullständigt meningslösa one-liners i kommentarsfälten av typen;
-Han är bäst
-Älska Orban
-Orban som president
osv...
Detta tycker jag ledningen och moderatorerna ska fundera över.
Som exempel kan jag ta dagens industri när de hade kommentarsfält. Då gav ofta inläggen mer info än artikeln. Och inte sällan kritiserade de vad som där stod. Antagligen varför di fimapade dem...
På Avpixlat och efter namnbytet är kommentarsfälten en helt ointressant läsning och får snarast sajten med dess skribenter o ofta BRA artiklar att framstå som ett ungdomar.se eller "hamsterpaj".
Tom med moderatorerna spammar kommentarsfälten med liknande meningslösa kommentarer.
Intresseklubben antecknad.