2017-09-03, 12:25
Medlem
Jag avvaktar med att kommentera men jag tycker det är förbannat bra och jag älskar dessa för att de går emot PK-strömmen och gör något. De DN-skadade foliehattar som skriker om "hatmedia" skall veta att enbart Expo har fler anställda och omsätter oerhört mycket mer pengar än alla "hatmedia" tillsammans. - "hatmedia" är än idag idealister. - De andra är däremot maktgalna agendasättande kapitalister.

Expo, DN, SVT och eliten på Södermalm tror på fullt allvar att om "hat-media" försvinner bli det fred på den östra sidan av den skandinaviska halvön och alla gambianska män, somalier och araber kommer att få ett jobb, bli bisexuella gayälskare och bygga avancerade mobiltelefoner med deras fruar som direktörer.
Att det inte är så redan idag beror på den onde vite svenske mannen.

Blir Sverige bättre utan Friatider, Samhällsnytt och Nyheter Idag? - Nope.

Nu skall vi bara se hur Familjen Bonniers tacklar en "seriös annonsör" som vågar annonsera i Samhällsnytt. Hur toleranta är familjen Bonniers och deras avlönade flockar? Blir det Expo som får rycka ut igen och pumpa ut "naziinfo" till journalisterna om företagens kopplingar till förintelsen? Eller backstabbas och misskrediteras företaget på börssidorna så att kurserna sjunker?

Bonniers kommer att reagera med alla tillåtna medel. - Frågan är bara HUR de gör denna gång.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2017-09-03 kl. 12:35.
Citera
2017-09-03, 13:03
Medlem
[quote=Demokraturdn|61682512](Jag ändrade detta 9 min innan du postade din kommentar.)

Jag vet inget om ditt kommenterande på Avpixlat, men din stil här präglas av fula angrepp. Du tramsar sönder hela trådar här, så varför skulle du inte ha gjort samma sak där? Vad har det förresten med Samhällsnytt att göra?

Vad har vissa kommentatorers eventuella övertramp med Avpixlat och Samhällsnytts redaktionella innehåll att göra?[/QU Fula angrepp är en omskrivning för att säga att jag ljuger eller hur?Hela din hållning här visar att du går ut i försvar för Mittlandet och Avpixlat mera "dåliga sidor".Att sen säga att det är trams, ovettigt och för att därefter ge uttryck för jag inte är "riktig" i huvudet då blir allt lite konstigt när du sen säger att min stil här har präglats av fula angrepp..
Senast redigerad av mijoow 2017-09-03 kl. 13:11.
Citera
2017-09-03, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PKsluddret
Regeringen svettas för att hitta på lagar för att stoppa liknande sajter så de behövs onekligen. Inför valet 2018 kommer de bli livsviktiga, hatet mot dem kommer nå oanade styrkor
Det är ett demokratiskt problem att de marginaliserade dårarna på nätet får mycket större röst än de är numerärer genom nättidningarna. Det måste de seriösa aktörerna med majoriteten bakom sig göra något åt annars förstörs demokratin med en felaktig obalans.
Citera
2017-09-03, 13:47
Medlem
Wajis avatar
Tycker det är dumt att byta namn på avpixlat. Varumärket avpixlat har blivit starkt. Sedan tycker jag sidan innehåller för dåligt material och känns B- Betonad måste jag säga.
Ingen sida jag läser ofta vill jag påstå.
Citera
2017-09-03, 13:50
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosto
Det är ett demokratiskt problem att de marginaliserade dårarna på nätet får mycket större röst än de är numerärer genom nättidningarna. Det måste de seriösa aktörerna med majoriteten bakom sig göra något åt annars förstörs demokratin med en felaktig obalans.

Bestäm dig dumskalle: är dårarna marginaliserade eller har de en stor röst?
Citera
2017-09-03, 13:53
Medlem
sjalvebastedrangs avatar
Varumärket avpixlat hade gjort sitt. Jag tycker det här är en bra utveckling. Sakta men säkert skapas en högerkonservativ nätmedia i Sverige. Det sker inte utan trassel och barnsjukdomar. Men det går framåt och nu har ett till steg tagits.

Att ansvarig utgivare/chefredaktören har en lång yrkeshistorik i msm är mycket bra. Att han kan spilla sitt hjärta först efter pension är väl dock talande. (Jag utgår ifrån att han är pensionerad eller nära pension).
Citera
2017-09-03, 14:19
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBulldogg
Du menar alltså på fullaste allvar att detta är en faktor i ditt nyhetsintag?

Får man helt ödmjukt föreslå att du justerar "Brightness"-inställningen på den monitor eller padda du använder i så fall?
Det är bara den sidan som jag tycker är bländande. Dock var det samma sak med Twitter, men där kunde man själv ändra färg till en mer passande nyans.
Citera
2017-09-03, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sjalvebastedrang
Bestäm dig dumskalle: är dårarna marginaliserade eller har de en stor röst?
Eftersom jag är inteläktuellt överlägsen dig och kallas dumbom vad är då du?
Vad det gäller frågan kan du läsa mitt inlägg en gång till, men läs sakta så du hinner ta in innehållet.
Citera
2017-09-03, 15:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Nja. Samhällsnytt var väl inget vidare namn. Där kunde man väl kommit på ett bättre som t.ex Sverige idag. Åtminstone något bättre namn kopplat till Sverige.
Citera
2017-09-03, 15:40
Medlem
Älskar hur Tommy Carlsson skryter om att han varit i mer än 20 länder och därför förstår hur världen fungerar.
Det är väl knappast imponerande för en skitgubbe i hans ålder. Bilat runt lite i Skandinavien och åkt till Mallis och Grekland typ.

Fortfarande förbluffad över den enorma tabben att ta med Erik Almqvist.
Hade förstått syftet med bytet om det inte var för just detta.

Almqvist kommer alltid vara paria hos Svensson. Springa runt och kalla tjejer för hora är bara pinsamt, riktigt blattebeteende.
Citera
2017-09-03, 15:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rostigamazon
Moderaterna. Nya Moderaterna
Folkpartiet. Liberalerna

Ganska dålig liknelse.
Citera
2017-09-03, 15:56
Medlem
Samhällsnytt.Var alla andra namn upptagna?Det känns som ett tv-program från 70-talet som gick efter bokhörnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in