Älskar hur Tommy Carlsson skryter om att han varit i mer än 20 länder och därför förstår hur världen fungerar.
Det är väl knappast imponerande för en skitgubbe i hans ålder. Bilat runt lite i Skandinavien och åkt till Mallis och Grekland typ.
Fortfarande förbluffad över den enorma tabben att ta med Erik Almqvist.
Hade förstått syftet med bytet om det inte var för just detta.
Almqvist kommer alltid vara paria hos Svensson. Springa runt och kalla tjejer för hora är bara pinsamt, riktigt blattebeteende.