Citat:
Ursprungligen postat av
grelin1999
Det är inte alls svårt att peka på felaktigheter hos avpixlat.
Det håller jag med om, men det gäller ju 100% av all media som existerar. Om man jämför dom med SVT, AB eller DN så tja, då kan man ju knappast beskylla dom för att vara oseriösa. För te.x SVT är det ju näst intill dagliga företeelser, och det är ändå media som enligt lag ska vara te.x politiskt neutral, A.P hade inga sådana åtaganden, det ÄR(var) såklart en politisk blogg / nyhetsaggregator, man får ta det för vad det är..
När dom anställer någon mördare (så som DN) så kan man börja säga att dom är minst lika oseriösa / extrema