2017-09-01, 21:27
  #49
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Har man redan stängt ned den gamla sajten http://avpixlat.info/ ?

Ja. Den tiden är över. Avpixlat är död. Och den anonyma redaktionen har avvecklats helt.
Citera
2017-09-01, 21:29
  #50
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Har man redan stängt ned den gamla sajten http://avpixlat.info/ ?

Det verkar ju otroligt korkat om man inte har kvar en omstyrning därifrån till den nya sajten.

Amatörernas afton?
Citera
2017-09-01, 21:33
  #51
Medlem
Frejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Avpixlat har ett uselt rykte. Sprider i princip bara massa skit. Hänger ut människor. Hittar på nyheter. Namnbytet är väl till för att försöka reparera sitt dåliga rykte. Kanske kan funka till en början men snart så fortsätter dem med sin skitrapportering och är tillbaka på ruta ett.

Har du nått exempel på påhittade nyheter och uthängningar av oskyldiga personer?
Citera
2017-09-01, 21:37
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Det verkar ju otroligt korkat om man inte har kvar en omstyrning därifrån till den nya sajten.

Amatörernas afton?

Typ. Och den nya är inte i drift ännu??
samhällsnytt.se samhallsnytt.se parkerad hos Loopia.
Eller är det en annan adress?
Citera
2017-09-01, 21:38
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Men gisses, det var mycket värre på andra sidor när de hade kommentarsfält. OBS! När de hade kommentarsfält!

Den tiden är över!

Därför anser jag att det är bra att i alla fall någon tillåter kommentarer.

Sen om moderatorerna suger eller om inläggen inte är alltid gjorda av några hjärnkirurger är väl en helt annan jävla femma!

Läs mitt inlägg ovan om Skäggetorp i Linköping. Nop inte ett undantag. Har skrivit negativt (sakligt) om Ekeroth (det togs bort), att syriska flyktingar har utbildningsnivå mots Sveriges på 1970 talet (bevisligen stämmer det) och att vi ändå torde ha en bra chans nu i högkonjunktur att utbilda dem/få ut dem i jobb (inte den vanliga klagosången med andra ord) . Detta togs bort. Där har du verkligheten. Minsta avsteg från ryggdunkandet så togs det bort på Avpixlat. Vi får väl se hur det blir med Samhällsnytt
__________________
Senast redigerad av bulingenbul 2017-09-01 kl. 21:40.
Citera
2017-09-01, 21:39
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Skitpixlat byter namn är ointressant, ytterst få gånger det fanns något vettigt att läsa, mwningslöst patetiska sionistiska rövslickandet kommer nog att fortsätta. Fria Tider är ljusår bättre.

Jo men visst. Förstår att du tycker det. För mig är FT är tröttsamt Putinslickande till och ifrån.
Citera
2017-09-01, 21:40
  #55
Medlem
-DaRude-s avatar
Politiskt Inkorrekt, Avpixlat och sannolikt nu även Samhällsnytt är ju den Israelvänliga Counterjihadrörelsens förlängda arm med snudd på bloggrasism. De har en del intressant att säga men är ju på samma gång lika partiska som "vanlig" media. Vi får väl se om de lyckas stila upp sig och skriva mer nyanserat och opartiskt.
__________________
Senast redigerad av -DaRude- 2017-09-01 kl. 21:43.
Citera
2017-09-01, 21:40
  #56
Moderator
TheLuckys avatar
Sidan är bra. Dess aktörer är viktiga och kunniga. Flera intressanta med sin bakgrund. Potentialen stor. Kritikerna verkar mest besvikna hard core ku klux. Vilket sajten ändå aldrig kommer att förlika sig med. Inte heller de 99 procent andra.
Citera
2017-09-01, 21:43
  #57
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Typ. Och den nya är inte i drift ännu??
samhällsnytt.se samhallsnytt.se parkerad hos Loopia.
Eller är det en annan adress?

Det är en annan adress.

Samnytt.se är den som gäller.
Citera
2017-09-01, 21:43
  #58
Bannlyst
"Kentgulablent" asså borde den ju heta. Liksom detta namn kommer ju ingen komma ihåg mer. Dock låter det neutralt, vilket kanske inte är så dumt. Kent borde satsa galet på något nu när sd ledningen gör lite fel.
Citera
2017-09-01, 21:51
  #59
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
"Kentgulablent" asså borde den ju heta. Liksom detta namn kommer ju ingen komma ihåg mer. Dock låter det neutralt, vilket kanske inte är så dumt. Kent borde satsa galet på något nu när sd ledningen gör lite fel.

Kent är borta, likaså Avpixlat.

Dagerlind kör något eget nu tillsammans med Tommy Carlsson, Erik Almqvist och Egor Putilov i Samhällsnytt.

Det verkar bli mer av ett Breitbart stuk.
Citera
2017-09-01, 21:58
  #60
Medlem
yz44s avatar
Den nya sidan är ointressant för mig vad jag kunde se i alla fall. Har månadsvis donerat en mindre summa sedan förra valet då de i stort sett var de enda som rapporterade om det som tystades ner av övrig media, vilket jag tyckte borde uppmuntras. Den tiden är förbi och jag ser just nu ingen orsak att stödja den nya sidan och har därför tagit bort den automatiska överföringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in