Citat:
Ursprungligen postat av
bumbibjornens
"Kentgulablent" asså borde den ju heta. Liksom detta namn kommer ju ingen komma ihåg mer. Dock låter det neutralt, vilket kanske inte är så dumt. Kent borde satsa galet på något nu när sd ledningen gör lite fel.
Kent är borta, likaså Avpixlat.
Dagerlind kör något eget nu tillsammans med Tommy Carlsson, Erik Almqvist och Egor Putilov i Samhällsnytt.
Det verkar bli mer av ett Breitbart stuk.