Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-13, 20:58
  #49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Har fått orgasm av tre olika massörer, två kvinnliga och en manlig. Jag har inte varit upphetsad och massagen har inte varit intim, men området vid min svank/ländrygg verkar ha någon koppling till min klitoris. Så nu undviker jag massörer...

Antagligen är du jättespänd i det området, sen när det släpper får kroppen en chock.
Citera
2017-09-14, 08:50
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bikarbonat
Jaså, så massörerna masserade inte ens låret/ljumsken utan du fick orgasm bara av massage i ryggen/svanken. Du är då underligt kopplad. Jag förstår om någon blir upphetsad av massage i svanken men att få orgasm är ju en helt annan nivå med tanke på stället som masserad. Hur skedde orgasmen? Var det så tydligt att hela du skakade eller? För när du säger att du blev generad så måste man ju ha märkt att du fick orgasm.

Sen så tycker jag inte att du ska undvika massörer helt för det, vem är det som förlorar på det? Det blir du eftersom du blir så spänd av att inte bli masserad att du får mer besvär.
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Antagligen är du jättespänd i det området, sen när det släpper får kroppen en chock.
Skulle tro att det är svårt att missa att någon får orgasm under de omständigheterna och min man påstår att jag inte skulle kunna vara tyst under en orgasm även om mitt liv hängde på det, men eftersom jag varit alltför generad efteråt för att våga möta massörernas blickar och de inte sa något, så vet jag inte om de märkte det.

Har haft lite känningar i ländryggen efter att jag försökte spöa min tonårsson i marklyft, så möjligt att nåt hände då för tidigare har jag aldrig haft problem med orgasmer vid massage. Men nu har det hänt för många gånger för att jag ska våga mig på massage igen, vilket är lite dumt eftersom jag mår bra av avslappningen och det nog är bra att mjuka upp det området.

Fast nu har jag börjat gå till en sadistisk naprapat istället för att lösa upp det onda, och får jag orgasm där så är det en sinnesundersökning jag behöver...
Citera
2017-09-14, 09:44
  #51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
vilket är lite dumt eftersom jag mår bra av avslappningen och det nog är bra att mjuka upp det området.

Det är nog inget nytt för dom, då många människor är spända idag på ställen dom inte hade en aning om. Finns dom som kan ligga och gråta av lycka när man masserar upp ett ställe som är "igen täppt".

Tror det är bra för dig att fortsätta trotts orgasm, och om du upplever det som skämmigt så våga diskutera saken med din massör. Hon kan säkert berätta vad det beror på och hur länge det kommer behövas innan spänningarna släpper.
Citera
2017-09-14, 09:55
  #52
Medlem
Bikarbonats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Skulle tro att det är svårt att missa att någon får orgasm under de omständigheterna och min man påstår att jag inte skulle kunna vara tyst under en orgasm även om mitt liv hängde på det, men eftersom jag varit alltför generad efteråt för att våga möta massörernas blickar och de inte sa något, så vet jag inte om de märkte det.

Har haft lite känningar i ländryggen efter att jag försökte spöa min tonårsson i marklyft, så möjligt att nåt hände då för tidigare har jag aldrig haft problem med orgasmer vid massage. Men nu har det hänt för många gånger för att jag ska våga mig på massage igen, vilket är lite dumt eftersom jag mår bra av avslappningen och det nog är bra att mjuka upp det området.

Fast nu har jag börjat gå till en sadistisk naprapat istället för att lösa upp det onda, och får jag orgasm där så är det en sinnesundersökning jag behöver...

Sexigt

Jag skulle inte ha något emot om du fick orgasm när jag masserade dig. Stönade du eller inte?

Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Det är nog inget nytt för dom, då många människor är spända idag på ställen dom inte hade en aning om. Finns dom som kan ligga och gråta av lycka när man masserar upp ett ställe som är "igen täppt".

Tror det är bra för dig att fortsätta trotts orgasm, och om du upplever det som skämmigt så våga diskutera saken med din massör. Hon kan säkert berätta vad det beror på och hur länge det kommer behövas innan spänningarna släpper.

Håller med, berätta för din massör. Det är nog inte första gången de har träffat på någon som fått orgasm under massagen. Ok, kanske inte genom att massera ryggen men ändå. I slutändan kommer det att vara du som vinner på det för du kan ju inte sluta med massage helt, lycka då till med ryggen.
Citera
2017-09-15, 08:35
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Det är nog inget nytt för dom, då många människor är spända idag på ställen dom inte hade en aning om. Finns dom som kan ligga och gråta av lycka när man masserar upp ett ställe som är "igen täppt".

Tror det är bra för dig att fortsätta trotts orgasm, och om du upplever det som skämmigt så våga diskutera saken med din massör. Hon kan säkert berätta vad det beror på och hur länge det kommer behövas innan spänningarna släpper.
Citat:
Ursprungligen postat av Bikarbonat
Sexigt

Jag skulle inte ha något emot om du fick orgasm när jag masserade dig. Stönade du eller inte?


Håller med, berätta för din massör. Det är nog inte första gången de har träffat på någon som fått orgasm under massagen. Ok, kanske inte genom att massera ryggen men ändå. I slutändan kommer det att vara du som vinner på det för du kan ju inte sluta med massage helt, lycka då till med ryggen.
Dels så tycker jag ju att det är väldigt genant, så massage känns inte längre lika avkopplande eftersom jag inte kan koppla av helt när jag vet att det kan leda till orgasm.

Men anledningen till att jag nämnde det i den här tråden är för att jag tycker att det är fel att utsätta andra för sin sexualitet mot deras vilja. Alternativet då skulle vara att fråga massören vid bokningen om det är ok för den att jag får orgasm under dess händer, och det känns inte lockande.

Så jag fortsätter hos sadistnaprapaten och låter min man fortsätta ha ensamrätt till mina orgasmer!
Citera
2017-09-15, 10:29
  #54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Dels så tycker jag ju att det är väldigt genant, så massage känns inte längre lika avkopplande eftersom jag inte kan koppla av helt när jag vet att det kan leda till orgasm.

Men anledningen till att jag nämnde det i den här tråden är för att jag tycker att det är fel att utsätta andra för sin sexualitet mot deras vilja. Alternativet då skulle vara att fråga massören vid bokningen om det är ok för den att jag får orgasm under dess händer, och det känns inte lockande.

Så jag fortsätter hos sadistnaprapaten och låter min man fortsätta ha ensamrätt till mina orgasmer!

Säg åt han att gå en kurs då så han får massera loss alla spänningar i bäckenet? Tror inte att det tar så lång tid att gå en utbildning.
Citera
2017-09-15, 17:49
  #55
Medlem
Bara jag som tycker det låter lite för bra för att vara sant?

Om du nu är exhibitionist och tycker om det där så borde du väl inte ha något emot att lägga upp en bild här för att visa att det inte bara är påhitt alltihopa?
Citera
2018-01-13, 10:54
  #56
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pinkgrey
Tack.

Ja, det kan man diskutera.

Om naprapaten verkligen hade något emot det tror jag att han skulle ha sagt det. Visst, han såg lite generad ut först men sen så var det inget mer med det utan han behandlade som vanligt.

Vi har alla våra fantasier och du har säkert dina sexuella fantasier också.

Fast det är skillnad på att tvinga dem på andra, så påtagligt som du gör. Jag gillar inte alls det du håller på med, för jag har också arbetat inom vården samt inom service, och jag vet hur svår balansgången är mellan att våga säga ifrån, och att kunden alltid har rätt och ska bemötas så att han eller hon vill komma tillbaka. Det är det du utnyttjar: att en servicepersonal inte kan säga ifrån, vilket en man du träffade privat skulle kunna göra. Har du komplex för ditt utseende, så att du tror att du måste betala/utnyttja, eller varför letar du inte efter en man som vill massera dig lite överallt i stället, på någon dejtingsida?
__________________
Senast redigerad av Merwinna 2018-01-13 kl. 10:56.
Citera
2018-01-13, 11:00
  #57
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Mitt råd; ge fan i det! Ditt beteende är rakt av idiotiskt, respektlöst och vidrigt. Vem fasen är du att tvinga din sexualitet på någon annan?

Det finns många andra tillfällen att få utlopp för sin exhibitionism än att tvinga sig på någon som försöker utföra sitt arbete. "Han blev nog lite generad och ville säkert inte säga emot igen för att typ inte börja tjafsa för mycket."
Du låter som en våldtäktsman som börjat grooma sitt offer för övergrepp, eller vänta, det är precis det du gör.

Ja, tänk vilket liv det skulle bli, om det var en man som höll på så där mot en kvinnlig vårdpersonal!
Citera
2018-01-13, 12:18
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheHellis
Bara jag som tycker det låter lite för bra för att vara sant?

Om du nu är exhibitionist och tycker om det där så borde du väl inte ha något emot att lägga upp en bild här för att visa att det inte bara är påhitt alltihopa?
Kanske för att hon ändå vill ha sitt Flashbackkonto anonymt? 1.06 någon? Eller hon kanske har någon gräns för hur många hon vill ska se henne samtidigt, precis som att det finns många som gillar sex men inte gruppsex?

Det är även en orättvis dubbelmoral att kvinnliga exhibitionister blir krävda på att bryta sin Flashbackanonymitet, under hot om att inte bli trodda, medan manliga sådana slipper sådana krav.
__________________
Senast redigerad av engammaltant 2018-01-13 kl. 12:36.
Citera
2018-01-21, 21:56
  #59
Medlem
storraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engammaltant
Det är även en orättvis dubbelmoral att kvinnliga exhibitionister blir krävda på att bryta sin Flashbackanonymitet, under hot om att inte bli trodda, medan manliga sådana slipper sådana krav.
Ingen har väl krävt det? Det vimlar ju av bilder på FB på kroppar/kroppsdelar (finns särskild tråd) - till skillnad från ansikten, vilket som nämnts bryter mot regel.
Citera
2018-07-25, 17:01
  #60
Medlem
Hur har det gått? Vill du skriva här igen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback