Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-22, 16:56
  #1
Medlem
Tjenare jag letar efter märkena som jag nämnde i rubriken. Frågan är vart det är billigast och störst sortiment. Varje gång jag ska köpa något i nämnda märken så finns det oftast inte i XS eller S eller så kostar det mer än vanliga fall. Ni får järna tipsa om butiker som har fina priser och stort soriment
Citera
2017-08-22, 17:54
  #2
Medlem
Bluebeast72s avatar
Adidas handlar jag bara på intersport, dom har bra utbud o kan ta hem allt i sortimentet som fattas. + på dom enligt mig.
Citera
2017-08-22, 19:27
  #3
Medlem
aaerligs avatar
Eller så kör du på säkrare stilrena märken så som Acne studios, Our legacy, lhomme rogue, selected homme, velour och dylikt. De du nämnde är lika ute nästa år som Aqua Limone är i år. Bortkastade pengar och du kommer se ut som en sextonåring i baseballkeps.
Citera
2017-08-22, 20:18
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aaerlig
Eller så kör du på säkrare stilrena märken så som Acne studios, Our legacy, lhomme rogue, selected homme, velour och dylikt. De du nämnde är lika ute nästa år som Aqua Limone är i år. Bortkastade pengar och du kommer se ut som en sextonåring i baseballkeps.

Mm exakt. Klä dig som aaerlig så blir livet lite lättare. För övrigt hade jag Acne-jeans när jag var 16.
Citera
2017-08-23, 14:07
  #5
Avstängd
Sherberts avatar
Utbudet pa FILA och Ellesse ar klent i Stockholm, basta shoppen online ar 80's Casual Classics, min favorit-step-in-shop for dessa marken och andra ar "Cruise" belagen pa Union Street i Aberdeen.

Mvh / en som ager 50+ FILA piketrojor...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback