2020-09-10, 18:02
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Hon sa aldrig att det var PM. Det var innan hela detta case. Hon berättade att hon dateade halvt en uppfinnarsnubbe som var kapten på en Mycket speciell båt, att han var skrämmande när dom hade sex och att han var ung (asså i relation till hon själv), samt att han jobbade på Refshaleøen. Sen vet jag att hon själv hängde i Xxdark. Hon berättade att han inviterade henne ut med båten, fast hon hade problem med sin hals (skada, ej relaterat till sex Vad jag vet). Det var sommaren innan mordet på KW.

Och min kompis - som är lite äcklig och pervers - berättade efter ubåtsmordhypotesen kom fram, att PM och KW flera gånger besökte XxDark tillsammans när han var där.

Har inte hört några detaljer. Men dessa två infos är nog för att jag själv tror på det. Så jag tror dom KANSKE hade någon sorts relation och att PM på så sätt lurade sitt offer.

Men alltså skulle vara kul om någon annan hade mer info. Jag har inte mer än det här. Och infot från ena parten drar jag själv slutsatsen att det rör sig om PM, och genom Hennes engagement, att PM troligen hängde i klubben samt ville ha ut tjejer. Andra infot påstår direkt att PM och KW umgicks där.

Själv värderar jag min kvinliga bekantas mindre informativa påståenden 100% tillförlitliga, och de från min kompis kring PM och KW som mindre pålitliga. Typ jag skulle våga stå fram med det första under eget namn, det andra skulle jag inte våga stå fram med.

Ja, det måste ju ha varit PM.

Ja, det skulle ju vara sensationella uppgifter om det skulle vara sant.
Citera
2020-09-10, 18:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
och här är tokans inlägg:
https://www.facebook.com/jenny.curpen/posts/3136334156434848

@develi: självförhärligande (ingen kan hantera det så bra som vi har) och ansvarsförnekelse (citationstecken kring "admitting the crime") även i den här typen av skrivelse... och kriget mot media fortsätter! samtidigt som hon har mage att "beklaga" något som rör Kim, det handlar nog snarare om att trycka ner och smutskasta danska media än att hon faktiskt har någon slags empatisk känsla gentemot Kim och hennes familj.
Visst är det så.
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Onekligen typiskt psykopat/narcissist. Ansvarsvägran, skuldförskjutning. Självklart är han inte skyldig, han är ju faktiskt nästintill ett situationens offer! Han ville ju typ inte leva vidare och ge livet en ny chans! Nu måste stackarn lära känna sig själv igen, ta itu med sitt förflutna, hantera nutiden och blicka framåt, som ungefär alla andra människor någonsin...
Såg nyss att även Kragh uttalat sig (skuldförskjutning).

Typisk psykopati som sagt.

Erkänns brottet så kan offren indirekt skylla sig själva för de fixade till sin egen död.
[QUOTE
Enligt Kurt Kragh, tidigare biträdande chef på danska rikskriminalen, är Madsens förklaring ett skuldbeläggande av Kim Wall.
Citat:
– Han säger faktiskt att det är Kim Walls fel. Hennes frågor får honom att explodera. Redan där skjuter han över skulden på Kim Wall, säger Kurt Kragh i dokumentären.
Hans centrala problem var CS och att han var på väg att framstå som en loser:
Citat:
– Hon hade förmågan att se in i några centrala problem i min situation och röra vid dem. Det tragiska är att hon då trampade på en landmina – som exploderade, säger Peter Madsen under intervjuerna.
På ett sätt är det nog en sanning. Hon gick rätt in i en krigszon som hon inte anade vidden av.
För att Madsen har som sagt svår psykopati och är extremt pervers.

Hon blev ett objekt att vräka hat, aggressioner, flerårig frustration över.
Samt agera ut perversa drömmar som varit hans ventil i flera år.
Då via film.

Predatorn som består av den absolut farligaste kombinationen.
Senast redigerad av develi 2020-09-10 kl. 18:23.
Citera
2020-09-10, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, det måste ju ha varit PM.

Ja, det skulle ju vara sensationella uppgifter om det skulle vara sant.
Det där med att PM och KW skulle frekventerat obskyra sexklubbar tillsammans, i varandras sällskap, hoppas jag verkligen inte nån försöker plantera in i tråden nu, som nån sorts sanning. KW kände inte PM innan intervjun.

Mitt inlägg är under förutsättning att jag tolkade det där inlägget du svarade på, som just ett sådant rykte.
Citera
2020-09-10, 18:38
Avstängd
Bajsmohammeds avatar
Den rättsmedicinska undersökningen visade att Peter Madsen knivhögg Kim Wall tio gånger på utsidan av hennes kön, och fyra gånger inuti.
Citera
2020-09-10, 18:38
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Visst är det så.

Såg nyss att även Kragh uttalat sig (skuldförskjutning).

Typisk psykopati som sagt.

Erkänns brottet så kan offren indirekt skylla sig själva för de fixade till sin egen död.
[QUOTE
Enligt Kurt Kragh, tidigare biträdande chef på danska rikskriminalen, är Madsens förklaring ett skuldbeläggande av Kim Wall.

Hans centrala problem var CS och att han var på väg att framstå som en loser:

På ett sätt är det nog en sanning. Hon gick rätt in i en krigszon som hon inte anade vidden av.
För att Madsen har som sagt svår psykopati och är extremt pervers.

Hon blev ett objekt att vräka hat, aggressioner, flerårig frustration över.
Samt agera ut perversa drömmar som varit hans ventil i flera år.
Då via film.

Predatorn som består av den absolut farligaste kombinationen.

Jo, det var ju precis den vinkeln KW skulle skriva om - tävlingen mellan CS och RML. Det var en extremt olämplig tidpunkt att fråga om just de sakerna, när PM precis hade fått klart för sig att han inte skulle kunna skjuta upp någon raket. (Det visste KW förstås inte.)

...och vem vet. Jag tänker, att det är en oerhörd gräns att kliva över, att begå ett sådant lustmord, även om man längtat efter det länge, fantiserat om det, planerat för det, tagit med utrustningen som krävs ombord o.s.v.. Han kanske inte riktigt hade bestämt sig, när de två stod där i tornet tillsammans? Det kanske fortfarande bara var en möjlighet för honom, en maktlek: "jag har skruvmejslarna med mig, jag skulle kunna /ja ni vet, jag behöver inte skriva ut det/, nu när vi går ner och stänger luckan och dyker ner på bottnen. Hon vet inte om det, bara jag vet om det. Hon är i mitt våld, JAG bestämmer över hennes liv och död".

Det kanske faktiskt VAR något hon sa, som fick honom över gränsen? Han kanske faktiskt klippte till henne i rena ilskan - och efter det var det ändå kört med hans karriär, så han kunde lika gärna leva ut de sexuella fantasierna på samma gång? "You might as well be hanged for a sheep as for a lamb", and all that.

Men det kommer vi aldrig att få veta i så fall, för man kan inte lita på ett dugg av vad PM säger, och ingen annan kan veta det.
Citera
2020-09-10, 18:57
Medlem
kugutts avatar
Nja, jo på nåt sätt trampade kanske Kim Wall på en landmina när hon intervjuade en «in a dark place» Peter Madsen, men jag vil hellre säga att hon gick inn i en färdigt riggad fälla. Fällan var inte riggad för henne, men hon trampade i den.
Citera
2020-09-10, 19:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jo, det var ju precis den vinkeln KW skulle skriva om - tävlingen mellan CS och RML. Det var en extremt olämplig tidpunkt att fråga om just de sakerna, när PM precis hade fått klart för sig att han inte skulle kunna skjuta upp någon raket. (Det visste KW förstås inte.)

...och vem vet. Jag tänker, att det är en oerhörd gräns att kliva över, att begå ett sådant lustmord, även om man längtat efter det länge, fantiserat om det, planerat för det, tagit med utrustningen som krävs ombord o.s.v.. Han kanske inte riktigt hade bestämt sig, när de två stod där i tornet tillsammans? Det kanske fortfarande bara var en möjlighet för honom, en maktlek: "jag har skruvmejslarna med mig, jag skulle kunna /ja ni vet, jag behöver inte skriva ut det/, nu när vi går ner och stänger luckan och dyker ner på bottnen. Hon vet inte om det, bara jag vet om det. Hon är i mitt våld, JAG bestämmer över hennes liv och död".

Det kanske faktiskt VAR något hon sa, som fick honom över gränsen? Han kanske faktiskt klippte till henne i rena ilskan - och efter det var det ändå kört med hans karriär, så han kunde lika gärna leva ut de sexuella fantasierna på samma gång? "You might as well be hanged for a sheep as for a lamb", and all that.

Men det kommer vi aldrig att få veta i så fall, för man kan inte lita på ett dugg av vad PM säger, och ingen annan kan veta det.
Citat:
Det var en extremt olämplig tidpunkt att fråga om just de sakerna, när PM precis hade fått klart för sig att han inte skulle kunna skjuta upp någon raket. (Det visste KW förstås inte.)

Fetade sista meningen. Det är nämligen aldrig extremt olämplig tidpunkt för reportage - om PM vore normal.

Gravt pervers.
Likaväl som att han har svår psykopati.
Jag repeterar:
Farligaste kombon som predator.

Sen så är han redan ursinnig.
Långt innan KW kommer in i bilden.

Han jagar liksom kvinnor innan för ubåtstur.
Han packar även sågen innan KW ringt.
Sen får han napp, i brist på bröd får man äta limpa?
Sist ut är DK som tackar ja.

Han vet sen långt innan vad hon har som tema för artikeln. De har haft kontakt på våren.

Han vet innan de åker ut vad hennes reportage berör.

Däremot torde det vara som att släcka en brasa med bensin - att hon dyker upp just då.

A female punching bag.

Så det är skit det samma vad KW än sa.
Senast redigerad av develi 2020-09-10 kl. 19:23.
Citera
2020-09-10, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed
Den rättsmedicinska undersökningen visade att Peter Madsen knivhögg Kim Wall tio gånger på utsidan av hennes kön, och fyra gånger inuti.
Sadisten måste verkligen ha njutit av att plåga stackars Kim.
Att någon enda kvinna frivilligt velat beblanda sig och ha relation denne sadist är en gåta
han ser ut som en slusk, strippor och prostituerade, o trasiga själar är dem han lockat till sig.
Ingen normal kvinna skulle väl undgå att uppfatta det konstiga och sjuka som fanns bakom
skrytet o storhetsvansinnet.
Det är nåt fel på den där aktivist ryskan också.
Och hennes stackars ungar blir väl psykiskt sjuka om de ska tvingas träffa den här idioten som nu är mammas nya kille.
Nästan som man vill hjälpa den här kvinnan att få hjälp att träffa en annan man en normal person.
Citera
2020-09-10, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Sadisten måste verkligen ha njutit av att plåga stackars Kim.
Att någon enda kvinna frivilligt velat beblanda sig och ha relation denne sadist är en gåta
han ser ut som en slusk, strippor och prostituerade, o trasiga själar är dem han lockat till sig.
Ingen normal kvinna skulle väl undgå att uppfatta det konstiga och sjuka som fanns bakom
skrytet o storhetsvansinnet.
Det är nåt fel på den där aktivist ryskan också.
Och hennes stackars ungar blir väl psykiskt sjuka om de ska tvingas träffa den här idioten som nu är mammas nya kille.
Nästan som man vill hjälpa den här kvinnan att få hjälp att träffa en annan man en normal person.
Fast jag förstår mig inte på hans f d fru. Den riktiga hustrun i Danmark innan detta hände. Hon verkade bara vara en vanlig normal dansk tjej? Fotograf om jag minns rätt? Vad i all världen såg hon hos PM?
Citera
2020-09-10, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Fast jag förstår mig inte på hans f d fru. Den riktiga hustrun i Danmark innan detta hände. Hon verkade bara vara en vanlig normal dansk tjej? Fotograf om jag minns rätt? Vad i all världen såg hon hos PM?
kan inte heller vara helt normal kvinna. ingen vuxen kvinna av den normala sorten skulle ha dragits till denne. Hans utseende är sluskigt,och hans sexuella preferenser är perversa. Bara likasinnade dras till en sådant.
sluskigt rovdjur, vuxna kvinnor som levt normala liv o ändå dras till en sådan slusk, klart de är samma sort.kaka söker maka.
NÅgon vidare utbildning lär hon nog inte ha, vad hennes fotokunskaper handla om vet jag ju inte.
Inga välutbildade kvinnor skulle lockas att gifta sig med denne sadist.
Citera
2020-09-10, 19:30
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Fråga Merwinna. Hon gillar ju PM, pratat om karisma etc. Via Youtube.

Fråga de som olyckligtvis hamnar i klorna på en psykopat.
Mixen av falska kärleksbedyrelser, manipulation, hjärntvätt, maktutövande och tyvärr förälskelse ger en hint.

" en vanlig normal dansk tjej"
Kan hända exakt vem som helst.

Jag undrar snarare när förvåningen ska släppa och folk ska begripa hur extremt förrädiska de här är IRL.

Fråga de på verkstaden som gick på hans storsvulna visioner och känner sig rätt blåsta nu.
Senast redigerad av develi 2020-09-10 kl. 19:34.
Citera
2020-09-10, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmohammed

Och ändå fick jag frågan hur jag "visste" att han var sprittsprångande galen. Hade jag "bevismaterial" för det uttalandet?..

När man utöver ovanstående vet att han styckade kroppen vet jag inte vad mera jag borde "bevisa" för mitt påstående? :-o
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in