Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
Nu har Madsens ryska fruga Jenny låtit höra av sig med anledning av det som framkommit
via inspelningarna med hennes fängslade make. Och hon är uppenbart arg!
Efter en dokumentar, hvor Peter Madsen indrømmer at være skyld i Kim Walls død, tager Madsens kone, Jenny Curpen, til genmæle
"Mr Linnemann informerede os aldrig om, at han optog telefonsamtalerne, og jeg må understrege, at alle de optagelser, han har, er kommet ham ihænde på ulovlig vis."
Ifølge Jenny Curpen, var den eneste grund til, at Kristian Linnemann fik lov til at tale i telefon med Peter Madsen, at det skulle handle om, hvordan Madsens auto-biografi kunne blive udgivet.
"I min optik er Mr Linnemanns handlinger både uetiske, uprofesionelle, uansvarlige og uacceptable," skriver hun videre.
https://www.seoghoer.dk/krimi/efter-vild-dokumentar-peter-madsens-kone-taler-ud
Vilken soppa! Ska man tolka telefonintervjun som att Madsen talar i metamorfoser?
I Ekstrabladets artikel säger Madsen å ena sidan,
"Men så er det, at Kim Wall under interviewet i ubåden altså bare 'rammer nogle ting', siger han videre, og journalisten spørger, om det er der, hun får ham trigget, så han 'ender med at slå hende ihjel'.
- Ja, lyder svaret."
Och sedan längst ned,
" Peter Madsen siger i det nye tv-program,
at han ikke ved fysiologisk, hvad der dræbte hende.
- Jeg ved, det var de ting, jeg fortalte hende. Det var situationens drift, det var måske chok, men hun blev fjern, og hun forsvandt, lyder det blandt andet."
Hur ska man tolka det?
Har Madsen slagit ihjäl henne med ord?
Bara konstnärsfrugan förstår och Jenny Curpen har uppenbarligen inte läst det rättsmedicinska.