2018-10-31, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Deirdre. Jag citerade ju Otto, som pratade om Deirdre. Deirdre har känt Madsen i många år skrev jag, men hon har inte hälsat på honom en enda gång sedan "händelsen". Hon skrev ju till Jens Falkenberg att hon inte vågat.

Ah. Ok. Hon sa att hon bokat besökstid men eftersom hon så småningom insåg att han faktiskt var skyldig till brottet så avstod hon från besöken och vill inte ha något mer att göra med honom. Till skillnad från vakten och andra kvinnliga galningar.
Citera
2018-10-31, 18:36
Medlem
Citat:
Det gjorde hon ju. Eller hon övervägde i alla fall möjligheten. Det sa hon både till RTL (TV) och NZZ (text). (Länkarna finns någonstans i tråden, bara att googla.) Observera även att hon inte varit och hälsat på honom en enda gång, fast dom stod varandra så nära i så många år! Det säger ju någonting! För jag tror inte att det är, för att hon bryr sig om vad som hände Kim - inte Deirdre.
Visst övervägde hon möjligheten att hon kunde blivit PMs mordoffer. samtidigt som hon fjantade om romantik.
Men efter att Madsen yttrat till åklagaren strax innan rättegången,-Att Deidre var kanske den hustru jag aldrig haft. (obs inte ordagrant.) Så löpte ju hennes känslor för Madsen amok. I rättsalen formade hon ett hjärta med händerna och skickade till Madsen. Han tecknade tillbaka att hon skulle skriva (inget hjärta tillbaka?). Utanför rättssalen lät hon sig intervjuas.
-Det spelade ingen roll - För hon visste vad hon och Madsen haft. Och det kunde ingen ta ifrån henne!-kuttrade DK.osv och såg så förälskad ut.
obs. Inte ordagrant citerat.
Hon verkade helt till sig i trasorna över Madsen. Som om han friat till henne.

Senare har hon väl insett att PM redan då, när han sa det där till åklagaren hade en "fling" med en fångvaktare.
Bra att hon inte besökt Madsen. Då finns det hopp för kvinnan!
Senast redigerad av ottoplommon 2018-10-31 kl. 18:42.
Citera
2018-10-31, 18:38
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Ah. Ok. Hon sa att hon bokat besökstid men eftersom hon så småningom insåg att han faktiskt var skyldig till brottet så avstod hon från besöken och vill inte ha något mer att göra med honom. Till skillnad från vakten och andra kvinnliga galningar.

Deirdre har aldrig sagt att det var därför hon avbokade besöken. Tvärtom. hon sa i intervjun i RTL att "olyckan naturligtvis inte hände", men att hon inte heller trodde att han var en kallblodig mördare. Hon trodde att det var något "mitt emellan" som hade hänt, och så sa hon att hon trodde att M hade förlorat kontakten med verkligheten och med sig själv den natten. Hon insåg alltså att han hade begått mordet.

Men i samma intervju sa hon att hon ändå alltid skulle älska M, och att ingen kan ta det ifrån henne, och att hon inte bryr sig om vad andra tycker om det. Jag tror att det är tanken på att hon själv kunde ha gått åt, som håller henne tillbaka från att besöka honom. Och det förstår man ju. Den undran hon har, skulle stå emellan dem livet ut, om de skulle umgås. Och ämnet är så tabubelagt, att ingen av dem kan ta upp det för att tala ut om det.
Citera
2018-10-31, 18:40
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Visst övervägde hon möjligheten.
Men efter att Madsen yttrat till åklagaren strax innan rättegången,-Att Deidre var kanske den hustru jag aldrig haft. (obs inte ordagrant.) Så löpte ju hennes känslor för Madsen amok. I rättsalen formade hon ett hjärta med händerna och skickade till Madsen. Han tecknade tillbaka att hon skulle skriva (inget hjärta tillbaka?). Utanför rättssalen lät hon sig intervjuas.
-Det spelade ingen roll - För hon visste vad hon och Madsen haft. Och det kunde ingen ta ifrån henne!-kuttrade DK.osv och såg så förälskad ut.

Senare har hon väl insett att PM redan då, när han sa det där till åklagaren hade en "fling" med en fångvaktare.

Fast jag vet inte om just det (romansen med fångvaktaren) spelar någon roll för dom där människorna, med den polygama läggningen. Deirdre har ju också den läggningen. Hon har uttalat att hon vet att hon aldrig kommer att få M för sig själv, men hon vill det inte heller, för hon är också "en fri själ" och vill ha möjlighet att vara med andra karlar.
Citera
2018-10-31, 18:42
Medlem
Citat:
Visst övervägde hon möjligheten.

Jag tror Madsen samlade på damer. Alltid ha en säng att landa i. Han hade ju inte ett eget hem direkt. Och typisk charmig psykopat. Och alltid en dörr öppen till nån som var villig. Han hade ju kvinnor bredvid både DK och Sirid. Tursamt att han sitter i Hestedvester där det även finns kvinns. Han lär nog få komma till även där.
Citera
2018-10-31, 18:46
Medlem
Citat:
Fast jag vet inte om just det (romansen med fångvaktaren) spelar någon roll för dom där människorna, med den polygama läggningen. Deirdre har ju också den läggningen. Hon har uttalat att hon vet att hon aldrig kommer att få M för sig själv, men hon vill det inte heller, för hon är också "en fri själ" och vill ha möjlighet att vara med andra karlar.
Ja, där har du en poäng. Jag hade nästan fått för mig att DK gick och hoppades på att hon skulle bli fru Madsen efter S.
S hade ju också ett öppet förhållande med PM även om de var gifta. Som en ram för familjebildning. Samma efternamn osv.
Citera
2018-10-31, 18:58
Medlem
Citat:
Jag tror Madsen samlade på damer. Alltid ha en säng att landa i. Han hade ju inte ett eget hem direkt. Och typisk charmig psykopat. Och alltid en dörr öppen till nån som var villig. Han hade ju kvinnor bredvid både DK och Sirid. Tursamt att han sitter i Hestedvester där det även finns kvinns. Han lär nog få komma till även där.
Nu har han ett hem för lång tid. Och även "charmiga psykopater" blir gamla. Och mindre attraktiva.
Så det roliga ligger nog bakom Madsen tror jag. Och kvinnliga fångarna är nog inte heller unga och "läckra".
Så ett liv i sus och dus och party, den risken tror jag är väldigt starkt överdriven av skvallerpressen.

EDIT: Låter inte vi som skvallerkärringar nu förresten?
Citera
2018-10-31, 19:00
Medlem
Citat:
Nu har han ett hem för lång tid. Och även "charmiga psykopater" blir gamla. Och mindre attraktiva.
Så det roliga ligger nog bakom Madsen tror jag. Och kvinnliga fångarna är nog inte heller unga och "läckra".
Så ett liv i sus och dus och party, den risken tror jag är väldigt starkt överdriven av skvallerpressen.
Inte"läckra?. Hahaha!!! Kräsen är nog de minsta han är nu. Räcker nog med en kille som är villig. Hål som hål.
Citera
2018-10-31, 19:03
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Jo, dom skrev ju tex också att Kims intervju med Madsen blev filmat av en okänd kvinna. Det visade sig att dom hadde blandat i hop det hela med et intervju Madsen gjorde tidigare på dagen.
Svensk media har inte imponerat mig i det här fallet, värkligen inte.
Nej, jag har kollat där också (retroaktivt) och det är väl språkförbistring. Man kan ju lugnt säga, om jag vore man, att jag har pissat i motvind i denna fråga 'who's calling who'. Hahahahaha.
Men jag satte på mig flytvästen, badringen och simdynorna och begav mig ut på isen.

Btw. Detta får ju ett morbid skimmer över sig...

Kl 23.13 skickar DK sms till honom: "Jeg glæder mig så meget til at se dig."

Han svarar inte.

12 minuter senare skickar han sms till frugan att han är på "eventyr med Nautilus".

I brev han skickar till DK från häktet. Förtroendeingivande..
" jeg nøjagtigt er den samme Peter, som jeg altid har været"
Citera
2018-10-31, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Nej, jag har kollat där också (retroaktivt) och det är väl språkförbistring. Man kan ju lugnt säga, om jag vore man, att jag har pissat i motvind i denna fråga 'who's calling who'. Hahahahaha.
Men jag satte på mig flytvästen, badringen och simdynorna och begav mig ut på isen.

Btw. Detta får ju ett morbid skimmer över sig...

Kl 23.13 skickar DK sms till honom: "Jeg glæder mig så meget til at se dig."

Han svarar inte.

12 minuter senare skickar han sms till frugan att han är på "eventyr med Nautilus".

I brev han skickar till DK från häktet. Förtroendeingivande..
" jeg nøjagtigt er den samme Peter, som jeg altid har været"
Klockrent.
Citera
2018-10-31, 19:06
Medlem
Citat:

EDIT: Låter inte vi som skvallerkärringar nu förresten?
Todde hela forumet var för skvallerkärringar
Citera
2018-10-31, 19:07
Medlem
Citat:
Inte"läckra?. Hahaha!!! Kräsen är nog de minsta han är nu. Räcker nog med en kille som är villig. Hål som hål.

Ja, man vet aldrig. Tror ändå att det roliga ligger bakom honom.
Och om han kommer ut är han för gammal troligtvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in