Citat:
Ursprungligen postat av
Tomato
Googlar du alla Eduardos kommentarer så verkar det vara en riktig mytoman. Jobbat med någon känd gladiatorbrud, bor i USA, Tyskland och lite varstans, har kvinnlig rumskamrat, pullar frun aso.
Jag förstår och kan till viss del förstå ordet mytoman då jag med kollat upp denne. Lite i stil med PM som också kommer med berättelser som kan anses dito. Lägger man ihop Madsens lista på samma vis som ovan blir det också udda, simmat med strippor i vattentankar, öppet förhållande med frugan, springer på köpenhams strippklubbar, övernattar på sjöbotten i sin u-båt, pullar frun, rest runt lite varstans osv. Du förstår. Jag ser PM lista som lite mer udda, Ns känns ganska normal där pulla frugan blir smaskigast.
Denne N drar mytoman(normala)historier om sig själv men just det draget att han komernterar gällande en "artikel" om PM och säger sig varit på sjön med denne är inget som kännetecknar Ns kommentarer. En liten avstickare och jag tror PM är en filur som har en del kontakter via internet, dras till vissa sidor där likasinnade finns. Att polis hittat både det ena och det andra på hans data/datorer är jag övertygad om.
Finns incest-booken på PMs data? Då är denna N värd att kollas upp.