2017-08-16, 22:35
Medlem
EbolaTillAllas avatar
- Inga rassar på våra gator! Inga rassar på våra g...

- Ja men gå hem då din jävla hycklare så är problemet löst.
Citera
2017-08-16, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Nej, det är du som är patetisk. Tyvärr, men så är det.

Innerstaden i Stockholm har varit, jämfört med resten av landet, befriat från de problem ni själva har prackat på andra. När de sedan har protesterat kallar sådana som du dem för rasister och försöker med alla medel få de sparkade från sina jobb, hänger ut dem på olika sätt etc.

Naturligtvis förtjänar vissa områden konsekvenserna av massinvandringen mer än andra, även om inte alla i ett visst område har hejat eller röstat fram vansinnet.

Ja, är man lagd åt det hållet så är man... Personligen tycker jag man ska motverka problem och i detta fall tycker jag det är smått sjukt att kalla Afghanistan säkert.

Vad det gäller att Stockholms innerstad varit förskonad från problem är en nätsanning, speciellt gällande Södermalm. Skulle gissa att Södermalm med Medborgarplatsen, Fatbursparken, Mariatorget, Tanto och Högalid är en av de mest drabbade områdena i landet under väldigt många år.

Att ni som bor där ute på landet tror att det är en lugn oas bara för att media inte skriver om det dumförklarar er själva. Hur ofta läser man om problemen med gatubarnen i Sveg, Katrineholm, Bjuv, Boden, etc, etc...

Att tro att Stockholm är förskonat och då i synnerhet Södermalm visar på en grov okunskap. Skulle du våga komma till Södermalm och gå ut efter 22 gissar jag att du skulle få en chock då de 10-20glyktingar du retar dig på i hembyn bara på Medis är några hundra.

Stockholms kommun har inget att göra med andra kommuners flyktingmottagande och du får gärna konkret visa vart jag kallat någon rasist. Problemet är som jag tidigare sagt att du och många andra är enögda, ni ser inte världen ni lever i med egna ögon utan tycks enbart leva på diverse forum där ni får virtuella ryggdunkar av varandra. Det är inte patetiskt utan snarare tragiskt.
Citera
2017-08-16, 22:40
Medlem
sherms avatar
Härligt att ta del utav all kärlek och värme som äras Södermalmsborna här, kanske kan flytta ut lite hazarer till midsommarkransen också så att de också kan få ta del utav härligheterna
Citera
2017-08-16, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jesuijuliusceasar
nigger please,dom åker ju på semester till somalia somali land, syrien,kurdistan,turkiet,afganistan hela tiden går det fulla flyg dit!
mmm och har gjort sedan 5 år tillbaka minst .kosovo albanerna flög hela tiden åkte också och krigade i terros med uck hela kosovo ser fint ut nu byggt av bara skandinaviska drog pengar eller rån pengar dom så duktigt gjort dom vita muzzlerna.

Du verkar inte vidare intellektuell och du verkar inte förstå poängen eller kontexten av det jag skrev. Det var komiskt att läsa att en individ först kallade Sverige för ett land som är livsfarligt att leva i, för att sedan kalla rena krigsplatser för säkra områden.

Citat:
passande namn från dej wigga wannabe nigga...aloe blacc en låt i bagaget=i need dollar dollar i need

Moget, du visar bara prov på hur infantil och korkad du faktiskt är. Än mer komiskt blir det när du av alla individer gör narr av mitt nickname, du är samma individ som inte ens lyckades stava rätt i ditt nickname, vad fan är "sui"? "Suis" är den korrekta stavning, använd hjärnan.

Citat:
fulaste och äckligaste jävla folkslagen som kan dela plats med zoomalierna dessa smutsiga kinesmongosarna... fina afgan tjejer finns ju dock...men inte fan kommer dom eller deras barn hit ..

iran tömde alla sin psyk-anstalter och köpte biljetter åt dessa jävla hazarer för att bli av med dom.

likadant gjorde hela nordafrika+irak i arabiska våren,alla kriminella och psyk sjuka sattes på båtar och plan mot norden/eu ,mot betalning.

nu kommer saudi fittorna lagom till julafton och ska byta ut sina slavar, ca 5 miljoner pakkisar ,indier,banglisar,afganer och annat smuts .
Dessa kommer hit och börjar bygga tusen nya moskeer lagom till nästa år.

sverige drar ner byxorna och tar emot duktigt i röven även då.

ps. pk stod nyss och sög av UAE för sitt stora pariserhjul, dom har ju allt stort och lyxigt stället för att hjälpa en enda flykting...pk sverige hyllar länder som har slavar och som anser kvinnor vara lågt,lågt stående människor.

Om du är så oroad över att så många flyttar till Sverige, engagera dig då politiskt. Istället för att skriva korkade och pinsamma inlägg på Flasbhack, läs på lite och inse varför världen ser ut som den gör. Vad krigföring, invasioner och kupper mot länder i Afrika och stora delar Asien har lett till.

Du imponerar ingen med din usla retorik och obefintliga kunskap, öppna en bok och läs på.
Citera
2017-08-16, 22:45
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
MP och F! inkasserade 14,7% respektive 11,07% av rösterna på Södermalm, så vad bottnar detta missnöje i? Oavsett fortsätter förhoppningsvis de mångkulturella inslaget bre ut sig på Södermalm så invånarna kan avnjuta den samhällsutvecklingen som man bevisligen förespråkar.
Inga dåliga procentsatser där inte och nu vann dom sin bonusvinst och mångkultur hemleverad till dörren.
Citera
2017-08-16, 22:45
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
- Inga rassar på våra gator! Inga rassar på våra g...

- Ja men gå hem då din jävla hycklare så är problemet löst.

De låter iofs mest som MEDrasister.
https://www.youtube.com/watch?v=RFT37HBIUho
Citera
2017-08-16, 22:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Ja, är man lagd åt det hållet så är man... Personligen tycker jag man ska motverka problem och i detta fall tycker jag det är smått sjukt att kalla Afghanistan säkert.

Vad det gäller att Stockholms innerstad varit förskonad från problem är en nätsanning, speciellt gällande Södermalm. Skulle gissa att Södermalm med Medborgarplatsen, Fatbursparken, Mariatorget, Tanto och Högalid är en av de mest drabbade områdena i landet under väldigt många år.

Att ni som bor där ute på landet tror att det är en lugn oas bara för att media inte skriver om det dumförklarar er själva. Hur ofta läser man om problemen med gatubarnen i Sveg, Katrineholm, Bjuv, Boden, etc, etc...

Att tro att Stockholm är förskonat och då i synnerhet Södermalm visar på en grov okunskap. Skulle du våga komma till Södermalm och gå ut efter 22 gissar jag att du skulle få en chock då de 10-20glyktingar du retar dig på i hembyn bara på Medis är några hundra.

Stockholms kommun har inget att göra med andra kommuners flyktingmottagande och du får gärna konkret visa vart jag kallat någon rasist. Problemet är som jag tidigare sagt att du och många andra är enögda, ni ser inte världen ni lever i med egna ögon utan tycks enbart leva på diverse forum där ni får virtuella ryggdunkar av varandra. Det är inte patetiskt utan snarare tragiskt.

Om en stadsdel eller en kommun i överväldigande har röstat för mångkultur, vore det ju konstigt om de sedan inte fick uppleva det, eller hur? Detta ÄR mångkultur när tredje världen är inblandat i begreppet. Så frågan är ju vad de på Södermalm egentligen gnäller om. Ingen människa är illegal - eller hur var det nu det lät?

Framför allt förtjänar alla jävla äckel-journalister och annat löst PK-folk som residerar på Södermalm skiten som nu sköljer över området. Det är synd om de som inte har bett om det, men som sagt, vissa områden förtjänar det mer än andra.

Vad som är tragiskt är hela den svenska offentliga ryggdunkar-kultur - som du verkar vara medlem i - där en elit och ett etablissemang med makt tar sig rätten att slå ner på oliktänkande - privatpersoner vars enda brott består i att uttrycka en åsikt i en fråga som alltmer har visat sig vara en ödesfråga för landet.
Det är en sluten och enögd värld, om något.

Vad vi gör på Flashback bleknar i jämförelse med vad som pågår på alla tidningsredaktioner runt om i landet och bland landets alla politiker. Förstår du inte den avgörande skillnaden är du faktiskt dum på riktig.
Vi skulle dessutom inte behöva sitta här om invandringsfrågan hade blivit behandlad som vilken politisk fråga som helst. Den konstanta tystnaden om invandringens många och reella problem och den rena mobbningen gentemot de som har protesterat har skapat en enorm folklig tryckkokare, vilket alla med minsta kunskap om mänsklig psykologi fattar.

Och att påstå att vi inte ser världen med egna ögon är ett osedvanligt provocerande påstående. Du ser ju världen precis som regimen vill att du ska göra. Det vill säga; Du visar upp exakt det slöa tänk som du anklagar andra för. Att hålla med de som har makten kräver inte mycket hjärnkapacitet eller mod. Att gå emot däremot...
Senast redigerad av GenesisP 2017-08-16 kl. 23:25.
Citera
2017-08-16, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Precis, för jag har ju liksom du aldrig varit på söder. Liksom du känner jag ingen som bor här utan sväljer och tror blint på allt jag kan läsa under i&i.

Finns gott om vanligt folk som bor på söder fortfarande och de som besöker söder tillhör knappast "kultureliten".

Vad som verkligen är patetiskt är att ni begränsat er bildning till detta forum, avpixlat, friarider, ledarsidorna och andra siter vars agenda vi alla känner till.

Att ni tror att det bara är journalister och vänsterröstande medelklass på söder avslöjar er.

Edit: Sen begriper jag att ni inte bryr er om vad jag skriver då ni redan vet att ni har rätt då detta är vad ni lärt er hemma på vischan.

http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/kvalkrets/01/80/01/index.html

Räknade lite lätt och väldigt liberalt på vilka som är för en strängare politik. Så SD, KD och FP räknade jag som att man kanske inte vill ha lite många svartskallar på gatorna och resterande så har man uppenbarligen röstat för att importera det här problemet.
85% VILL VERKLIGEN ha det här problemet på ALLA gator och torg. Det absolut största frågan sen i alla fall valet 2010 har varit invandringen. Det är frågan som varit absolut störst på tapeten och man har bott långt under en sten om man missat det.
Citera
2017-08-16, 22:54
Medlem
Det kryllar av skäggbarn kring Medis så nice att söderborna får smaka på den multikulti som de röstat fram.
Citera
2017-08-16, 23:01
Medlem
Badios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
MP och F! inkasserade 14,7% respektive 11,07% av rösterna på Södermalm, så vad bottnar detta missnöje i? Oavsett fortsätter förhoppningsvis de mångkulturella inslaget bre ut sig på Södermalm så invånarna kan avnjuta den samhällsutvecklingen som man bevisligen förespråkar.

Citat:
Ursprungligen postat av dack
Inga dåliga procentsatser där inte och nu vann dom sin bonusvinst och mångkultur hemleverad till dörren.
Om det nu är boende runt medborgarplatsen som klagat så är det ännu starkare siffror för dessa. MP 16.64% & Fi 13.79%.
http://www.val.se/val/val2014/slutresultat/R/valdistrikt/01/80/1508/index.html
Citera
2017-08-16, 23:05
Medlem
Vad fint att de får plats på Söder. Men jag är helt säker på att fler får plats! Jag är säker på att varenda tiggare får plats i Tantolunden och jag hoppas kyrkan använder sig av de duktiga irländarna för renoveringar nu när de får mindre pengar från kyrkoskatten.

Jag vet inte vilket geni som kom på att att afghanerna skulle flytta till Medborgarplatsen men en medalj vore på plats! Nu har ju hjälpsamma svenskar delat ut reklam på stan om det fina Södermalm. Hopp finns! När sedan alla F!-väljare fått som de vill och allt urartat bygger vi ett fängelse av hela ön som i Flykten från New York.

Övriga vänstertomtar som fortfarande tror på idioter som Morgan, Gudrun och Fridolin får fribiljett till deras eget himmelrike på Södermalm. Jag tror vi har en lösning här.
Citera
2017-08-16, 23:07
Medlem
Återigen en SD storm i ett vattenglas av folk som knappt satt sin fot på Södermalm. Demonstrationen är fredlig och stör knappt någon förutom några vilsna främlingsfientliga. SD har länge fört kampanj mot "förhatliga" Söder men lever inte som de lär för när SD ledarna ska på krog, sport, evenemang eller bara allmänt ha trevligt i huvudstaden så är det ofta Söder som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in