2017-08-16, 21:44
Medlem
Tröttnar? De på Södermalm ska tamigfan ha mer araber och afrikaner i sitt område. De röstar på fi, mp och liberalerna, alltså partierna som vill ha fri invandring från tredje världen. Lite afghaner på torget är ingenting.
Citera
2017-08-16, 21:45
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odensnorre
Det är nog inte fi eller miljöfjantarna som klagat, dom hänger nog i trappan på medis. Men vi är fler som bor här, många fler.

Då kanske ni på allvar ska börja göra er röst hörd och inte låta massa inflyttade jävla hipsterhens styra och ställa?

Jag skiter fullständigt i om det bor några vettiga personer där, de kompenserar inte på långa vägar för all mångkulturvurm, HBTQ, dekadens, flum och äckelvänster som florerar.
Citera
2017-08-16, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Jag hoppas att Söder blir en enda stor folkfest där solidariteten med tiggare och ensamkommande baaaarn kan manifesteras.
Tal och gyckel från eliten, billiga droger och sexuella tjänster från afghanerna. Zigge pantar och tar hand om "upphittade" värdesaker.

Jaa, en sanctuary, som det trevliga skidrow området i L.A

50-55k gatublattar som gör söder till sitt permanenta hem.

Win-win för alla.
Citera
2017-08-16, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Vad som verkligen är pinsamt patetiskt är hur din sort förnekar varenda problem kopplat till en stor invandring från tredje världen.

Nu är visserligen jag en av få i tråden som uttryckt förståelse för de klagande södermalmsborna. Medans ni andra mest tycks roa er åt eländet i tron att det ni lärt er på vissa forum är absolut sanning. I denna tråd har ju tillochmed frågan om hur man kan skramla pengar för att stödja strejken kommit upp.

Är det då jag eller du som förnekar problemet? Det är inte jag som njuter över att förtidspensionerade Lasse eller arbetslösa Karin beklagar sig över en sittstrejk enbart för att det i deras stadsdel bor ett gäng journalister och annan från landet inflyttad medelklass.

Det är inte jag som är patetisk, det är ni som ser allt och alla som inte skrävlar med som motståndare som är patetiska.
Senast redigerad av Magban 2017-08-16 kl. 21:56.
Citera
2017-08-16, 21:50
Medlem
Dom glider omkring där som äckliga små John Travoltas i tonårsfilmen "Saturday Night Fever", 1977.

Idag, sen eftermiddag, gick jag Götgatans två första kvarter, var aldrig framme vid Medis.
Det är den trendigaste delen av Götgatan, gågata,mest cafeer och pubar.

Mötte 4-5 av dessa dyrt klädda slemmiga äckel.
Dom går där som om dom äger gatan, sådär som Travolta gjorde i filmen.

Nån har påtalat att det är Donny Osmond som batikhäxorna känner har fallit för dom.
Ännu fler låtsas att Travolta, hans rollfigur, har valt dom.
Citera
2017-08-16, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Är inte mångkulturen lika trevlig längre era jävla fjollträskare? Man märker verkligen hur de "boende" går på glas för att inte verka vara rasistiska.

Lätt för er att gilla blattar så länge de stannar i förorten eller fastnar i Skåne men nu är skiten rätt på er bakgård, hoppas de bygger en kåkstad så att ni aldrig vågar gå ut igen.

Dom på Södermalm kommer nog att påverka Eliasson m.fl. så att de deporterar de oönskade till andra ställen i landet...I tysthet förstås....
Citera
2017-08-16, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Tja, av artikeln framgår att en majoritet(51%) av de boende på Södermalm skall ha röstad på de röd-gröna och nu får stå sitt kast. Hoppas de tänker rätt vid valurnan 2018.
Hoppas de oönskade rotar sig på Södermalm och andra PK-nästen....Det vore ju helt rätt...
Citera
2017-08-16, 21:58
Moderator
Tinuviels avatar
Nu förbereds "en stor demonstration":
Citat:
Vi är redo för en stor demonstration i Stockholm de som vill var med och stötta oss dela och sprida 💪 #UngiSverige
https://twitter.com/nabizadehse/status/897887412952682498
Senast redigerad av Tinuviel 2017-08-16 kl. 22:06.
Citera
2017-08-16, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Svenska politiker är livrädda att sätta igång med utvisningarna, Sverige kommer att gå ifrån humanistisk stormakt till ett superrasistiskt land internationellt, då man väl sätter gång och gör det som måste göras! Snacka om prestigeförlust för våran vidriga feministregering och sverigebilden sätts i brand. Nu har de jävla asen målat in sig ett helveteshörn och det brister närsomhelst!

Att allt detta kommer att starta på vidriga Slöddermalm gör mig oerhört upprymd, snacka om payback och få äta sin egen skit!

Pull the fucking trigger!

Så kan det bli. En dag upptäcker lejonet att buren saknar dörr. Sadisterna som i åratal plågat lejonet fattar först när lejonet lämnat buren, på väg mot sadisterna. Sedan måste lejonet leta upp de som satte lejonet i buren, för det var inte sadisterna. Om man tror att man som ansvarig kan komma 2017, 2018 eller 2019, "ångra sig" och tro att folket kommer låta udda vara jämnt så misstar man sig gruvligt.
Citera
2017-08-16, 21:59
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuxm
Kollade din länk och SD ligger inte på 5-6% i alla områden på Södermalm. Högalid hade över 10% och Katarina Ringen och Katarina Rosenlund hade över 8%. Flera med 7%. Gillar inte när det sprids desinformation om antalet röster på SD, räcker som det är att viss media försöker få dem att låta mindre populära än vad de är.

Eftersom du och andra Aspergare tar allting 100% bokstavligt utan att förstå subtila nyanser i vad som sägs:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hyperbole

SD fick 10% i ett område av typ 100, över 7% i hela 9 områden. Wow, stoppa pressarna! Genomsnittligt nådde man inte ens upp till 6%.

"Men vadååå! Man fick ju 10% där och hela 8% där! Det är inte alls 5% överallt!"

Håll käften
Citera
2017-08-16, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Nu är visserligen en av få i tråden som uttryckt förståelse för de klagande södermalmsborna. Medans ni andra mest tycks roa er åt eländet i tron att det ni lärt er på vissa forum är absolut sanning. I denna tråd har ju tillochmed frågan om hur man kan skramla pengar för att stödja strejken kommit upp.

Är det då jag eller du som förnekar problemet? Det är inte jag som njuter över att förtidspensionerade Lasse eller arbetslösa Karin beklagar sig över en sittstrejk enbart för att det i deras stadsdel bor ett gäng journalister och annan från landet inflyttad medelklass.

Det är inte jag som är patetisk, det är ni som ser allt och alla som inte skrävlar med som motståndare som är patetiska.

Nej, det är du som är patetisk. Tyvärr, men så är det.

Innerstaden i Stockholm har varit, jämfört med resten av landet, befriat från de problem ni själva har prackat på andra. När de sedan har protesterat kallar sådana som du dem för rasister och försöker med alla medel få de sparkade från sina jobb, hänger ut dem på olika sätt etc.

Naturligtvis förtjänar vissa områden konsekvenserna av massinvandringen mer än andra, även om inte alla i ett visst område har hejat eller röstat fram vansinnet.

I och för sig är det oundvikligt, förr eller senare drabbas nästan alla, så länge gränsen är öppen för fortsatt invandring så kommer inte många undan.
Citera
2017-08-16, 22:02
Medlem
DaEzzs avatar
Augusti och September är de månader när folk flyttar dvs byter bostad.

Det finns säkerligen en fullt berättigad skräck hos diverse överbelånade BRF-innehavare för en negativ utveckling vad gäller bostadspriserna, när tilltänkta köpare och deras familjer nu ska berikas genom att ha diverse exotiska inslag en masse utanför köksfönstret på obestämd tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in