2017-08-16, 22:06
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Augusti och September är de månader när folk flyttar dvs byter bostad.

Det finns säkerligen en fullt berättigad skräck hos diverse överbelånade BRF-innehavare för en negativ utveckling vad gäller bostadspriserna, när tilltänkta köpare och deras familjer nu ska berikas genom att ha diverse exotiska inslag en masse utanför köksfönstret på obestämd tid.

Så är det absolut. Man måste vara en speciellt typ av idiot om man köper en jävla skokartong på 25kvm för +2 miljoner och dessutom måste ha massa jävla Hazargubbar och tiggare som stryker runt i området

Låt Slöddermalm återgå till den smutsiga arbetarhåla det en gång var, och låt alla överbelånade hipsterfittor bo kvar där så vi vet vart vi har dem.
Citera
2017-08-16, 22:07
Medlem
[quote=Fizzlor|61520669]Då kanske ni på allvar ska börja göra er röst hörd och inte låta massa inflyttade jävla hipsterhens styra och ställa?

Du tror inte vi håller på eller?

Citat:
Ursprungligen postat av TechPriest72
Om du inte röstade för skiten så hoppas jag ärligt talat att du inte blir drabbad av något "berikande" eller liknande. Men de hycklande kommunisterna och feministerna som har ylat om att pracka på resten av Sverige mångkultur i evighet tycker jag förtjänar att få behöva leva som de lär.
Tack för omtanken! har alltid röstat RÄTT men det har ju inte hjälpt var man än bor i landet.
Citera
2017-08-16, 22:07
Medlem
ExtremParanoias avatar
Det var inte så kul längre med mångkultur när borgarkärringarna fick smaka på vad vi andra har fått bemöta i hela våra liv.
Citera
2017-08-16, 22:09
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
jätteglada över att skydda kriminella är de iaf. Snacka om genomkorrupt poliskår.
Hur ska man någonsin kunna lita på dessa åsnor igen?
Du har rätt. Påminner om Gotland där de aktivt beskyddade afghanska våldtäktsmän samtidigt som de trakasserade hederliga svenskar.

https://www.nordfront.se/leave-this-country-you-filthy-animals-skaggbarnen-bakom-gruppvaldtakten-pa-gotland-konfronteras.smr
Citera
2017-08-16, 22:10
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odensnorre
Du tror inte vi håller på eller?

Nej, det gör jag faktiskt inte.
Citera
2017-08-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor

Du får tro vad du vill, men du skriver ju själv om dem vi kämpar mot.
Citera
2017-08-16, 22:21
Bannlyst
Citat:

Fizzlor-dude är hetare än david lee roth ikväll. Och med all rätt.

Håller med att detta är en gamechanger, söder har alla chanser att bli blattarnas nya habitat för evigt.

Denna bisarra manifestation kan vara det bästa som hänt sverige på flera år.

Marrokanerna lämna ju nordstan för söder oxå. Se det positivt ni två tjatpellar i tråden, ni bor på ett attraktivt område.

Vilken helg det kommer bli, we are sthlm i city och så denna alternativa cirkusfestival på söder, nu får vi bara hoppas det blir kalasväder.

Jag hade nog låst fast mina döttrar med klass4 lås om jag bott där.
Senast redigerad av victortich 2017-08-16 kl. 22:30.
Citera
2017-08-16, 22:22
Medlem
stone_sleepers avatar
Flytta afghaner till nåt fattigare område, de rika ska inte behöva stå ut med det här. Not in my backyard!
Citera
2017-08-16, 22:26
Medlem
EnDodTigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mexen
Men vilka äckliga människor! Måste först berätta att dom inte är rasister? Händer detta verkligen i Sverige?

Inte säkert att det händer. Källhänvisningen i denna artikel är för klen, kan lika gärna vara påhitt.
Citera
2017-08-16, 22:32
Medlem
IceEyess avatar
MP och F! inkasserade 14,7% respektive 11,07% av rösterna på Södermalm, så vad bottnar detta missnöje i? Oavsett fortsätter förhoppningsvis de mångkulturella inslaget bre ut sig på Södermalm så invånarna kan avnjuta den samhällsutvecklingen som man bevisligen förespråkar.
Citera
2017-08-16, 22:33
Medlem
Citat:
Eftersom du och andra Aspergare tar allting 100% bokstavligt utan att förstå subtila nyanser i vad som sägs:
https://en.wikipedia.org/wiki/Hyperbole

SD fick 10% i ett område av typ 100, över 7% i hela 9 områden. Wow, stoppa pressarna! Genomsnittligt nådde man inte ens upp till 6%.

"Men vadååå! Man fick ju 10% där och hela 8% där! Det är inte alls 5% överallt!"

Håll käften

Fyfan vad dum. Följ ditt eget tips och håll käften nästa gång. Nej, det finns inte 100 områden på Södermalm där man röstar haha. Enskede m fl i din länk hör inte till Södermalm. Lär dig läsa ffs. Sluta skriv om du saknar läsförståelse och inte klarar av att ange rätt fakta. Idiot.
Citera
2017-08-16, 22:34
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victortich
Fizzlor-dude är hetare än david lee roth ikväll. Och med all rätt.

Håller med att detta är en gamechanger, söder har alla chanser att bli blattarnas nya habitat för evigt.

Denna bisarra manifestation kan vara det bästa som hänt sverige på flera år.

Marrokanerna lämna ju nordstan för söder oxå. Se det positivt ni två tjatpellar i tråden, ni bor på ett attraktivt område.

En bra grej med Södermalm är att det är en malm, dvs. en ö.
En ö som med lätthet skulle kunna omvandlas till en Flykten från New York fängelseö.

Snacka om ball turisattraktion.
När någon "flyr" till Sverige så placeras man på Södermalm som blir en sorts Ellis Island fast utan myndighetspersoner, ett stort anarkistiskt reservat där Survival of the Fittest gäller.

Jag tror på den här idén. Vi har ju redan majoriteten av de dåliga svenskarna placerade på Södermalm som skapat det samhälle som kräver dessa radikala lösningar.

Så kan de sitta där och högljutt klaga bäst de vill.
Lets do it, gör Södermalm till ett gigantiskt fängelse dit man förvisar folk efter 3 strikes regel.

Sen kan man sälja streams från Södermalm, en sorts reality netflix.
Stor succé och Sverige kan återgå till att bli ett laglydigt land där de kriminella ganska omgående får flyttas till Södermalm.

Det blir lite som den här scenen:
"Take him to Detroit!"
https://www.youtube.com/watch?v=g09GtnWdBjc

då kommer vi inte se några balla blattar som tycker det coolaste i världen är gangsterpedofilen Muhammad och Tony Montana.

"Take him to Södermalm! AAAAAAAAAAAAH NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO..."
Senast redigerad av P4n0pl147h305 2017-08-16 kl. 22:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in