2017-08-13, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nqdz5/janouch-twittrade-om-dinamarca--kan-bli-av-med-sitt-jobb

tydligen har Rossana Dinamarcas taskig humor, Janouch skrev angående bilden där Rossana särade på benen en klockren kommentar på tweet :”Trappan är mer effektiv än Tinder” tyckte det var skitkul kommentar

Klart att hon är störd,hon är medlem i ett parti som har mördat 100 miljoner männsikor med sin marxtiska ideologi.
Citera
2017-08-13, 23:34
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Har aldrig förgripit mig på någon, det är SD-fasoner

Jag har aldrig debatterat men en vuxen man som är öppen med att han har haft sex med någon som säger att han är en 14-årig pojke. Du förstår förmodligen inte varför men jag föraktar dig från djupet av mitt hjärta.

Din sjuka djävul, jag kommer kontrollera morgondagens matleveranser på Medborgarplatsen.

/Provokatör
Citera
2017-08-13, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
De kommer inte ens från Afghanistan utan Iran.
Det är muslimer dessutom ,knappast ett bödrafolk. Finland tillhörde dessutom sverige fram till cronstedt sket i de blå skåpet.
Citera
2017-08-13, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Jag har aldrig debatterat men en vuxen man som är öppen med att han har haft sex med någon som säger att han är en 14-årig pojke. Du förstår förmodligen inte varför men jag föraktar dig från djupet av mitt hjärta.

Din sjuka djävul, jag kommer kontrollera morgondagens matleveranser på Medborgarplatsen.

/Provokatör
Inte konstigt alls att snubben finns i tråden då allt runt omkring afghanerna inklusive dom själva är perversiteter, våldtäkter, äldre kärringar som sover med dom, kastar ut sina egna ungar för att själv tillbringa nätterna tillsammans med afghanbarnet. Sjukligheten står som spön i backen och till och med vänsterpolitiker går dit och visar gamla urmjölkade tuttar och den andra särar på benen så hela skrevet syns. Dock med trosa men den var nog av innan kvällen. Flugor dras till sockerbitar och här handlar det om en massa ponkar som drar pedofilerna till sig. Sommarpappan blev bara besviken att ungarna var i 30-50-årsåldern.
Citera
2017-08-13, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nqdz5/janouch-twittrade-om-dinamarca--kan-bli-av-med-sitt-jobb

tydligen har Rossana Dinamarcas taskig humor, Janouch skrev angående bilden där Rossana särade på benen en klockren kommentar på tweet :”Trappan är mer effektiv än Tinder” tyckte det var skitkul kommentar

Janouchs lilla hyss är av en art som "vänster"politiker och -journalister (och även vänsterliberala feminister som t ex Isobel, Margret Atladottir, Mian Lodalen, Jack Werner m fl) har kört mängder med gånger mot sina motståndare. Med precis samma glada osaklighet och lättsnusk eller än värre. Men det är förstås en *helt* annan sak när måltavlan är en tung kvinnlig v-politiker, dessutom med latinobakgrund.

Dubbla måttstockar, som vanligt.
Senast redigerad av HepCat-X 2017-08-14 kl. 00:04.
Citera
2017-08-14, 00:17
Avslutad
http://avpixlat.info/2017/08/13/julia-caesar-om-ockupanterna-pa-medborgarplatsen/

Citat:
I en nyskriven krönika på danska Snaphanen resonerar författaren och journalisten Julia Caesar kring de afghanska “flyktingbarn” som, understödda av naiv svensk pk-vänster, intagit Medborgarplatsen i centrala Stockholm i protest mot utvisningar. Caesar titulerar asylhaveristerna med det i sammanhanget mer adekvata epitetet “ockupanter”.

Citat:
Julia Caesar skriver bland annat:

Filmer och uttalanden från demonstrationen visar att de afghanska männen beter sig som ockupanter – vilket är exakt vad de är. De är ivägskickade av sina familjer och klaner hemma i Afghanistan och Iran för först fixa uppehållstillstånd åt sig själva och sedan ta hit sina anhöriga eller skicka hem pengar. De har passerat ett tiotal länder för att ta sig till just Sverige och ta för sig av den välfärd som svenskar och välintegrerade invandrare har arbetat ihop.
Citera
2017-08-14, 00:19
Avslutad
http://avpixlat.info/2017/08/13/oppen-droghandel-pa-medborgarplatsen-bland-ensamkommande-flyktingbarn/

Citat:
Spektaklet på Medborgarplatsen i Stockholm, men de afghanska “ensamkommande flyktingbarnen”, fortsätter. Trots att man bryter mot en lång rad lagar står polisen handfallna och tittar på.
Citera
2017-08-14, 00:24
Bannlyst
Citat:

/Provokatör

Jaja. Jag har aldrig haft sex med någon som är 14 och internet är fyllt av tjejer och killar som är yngre än vad de ser ut och vara och gör porr. Men vet du vad? Era personliga påhopp gör inget. Jag kan ta det, så länge ni lämnar barnen ifred.
Citera
2017-08-14, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Jag gissar på att hans svenska familj inte tjänar några pengar på honom förutom studiebidrag eftersom att han är adopterad Enligt röda dagensarena kan man få uppemot 19000kr per månad för ett litet barn stämmer det?

Är han adopterad? Jag tolkade det som att han är en av dem som ockuperar trappan för att få stanna?

Det var för övrigt en familj på Gotland som ville adoptera sin afghan - men de fick avslag på grund av att han saknade papper. Eller det var åtminstone anledningen de uppgav. Hittar ingen källa nu - mamman i hushållet satt hur som helst i någon morgonsoffa och pratade om detta.
Citera
2017-08-14, 00:27
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Trevliga följare Vänsterpartiets UngiSverige har

http://imgur.com/a/y5YzW
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-08-14 kl. 00:34.
Citera
2017-08-14, 00:31
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:

/Provokatör

Även om det är svårt ignorera pederasten Det här är sommarpappor- och sommarmammors dröm som gått i uppfyllelse Nu när polisen vaktar barnen för våra skattepengar hoppas jag att polisen håller uppsikt över sexköp och prostitution.
Citera
2017-08-14, 00:40
Medlem
Sperssons avatar
.
Tisdagens misslyckade utvisningsförsök, då ett specialchartrat plan fick återvända till Sverige från Jordanien, kostade skattebetalarna över 650 000 kronor, uppger SVT Uppsala.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/sa-mycket-kostade-misslyckade-utvisningsforsoket

Så det billigaste är nog att låta afghanerna stanna kvar i Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in