Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-04, 19:16
  #25
Medlem
Motståndsrörelsen ger mig hopp. Även om det hoppet blir allt svagare pga dom liberala/marxistiska kräken och deras folkutbyte.
Citera
2017-08-05, 18:04
  #26
Medlem
Clawdices avatar
Det här blir intressant att beskåda.

Om någon undrar varför vänstern försvinner så beror det på att det inte är revolutionärt och spännande att vara för all "progressiv" degenererad skit när man blir utklassad med hästlängder av Moderater och Liberaler.

Hade skränvänstern varit seriösa, så hade de försökt nå dialog med NMR och andra nationella grupper.
Är man det minsta intresserad av geo-politik så inser man hur jävla illa läget är, och många som tyckte det var kul att stå och skräna på 90-talet när de bodde med mor och far i svenska medelklassområden, tycker inte det är lika kul idag när de sitter isolerade ute i förorten och inte vågar gå ut p.g.a gängkrig och dekadens de själva varit med och skapat.
Citera
2017-08-12, 12:27
  #27
Medlem
tokidokis avatar
http://www.friatider.se/1-000-nazist...san-i-g-teborg

"– Jag ser inget hinder för att de ska få tillstånd idag, vi har yttrandefrihet och demonstrationsfrihet, säger Emelie Kullmyr, polismästare i Göteborg till GP men påpekar också att man tänker "underlätta" för motståndare att hålla en motdemonstration mot NMR."

Betyder det att man skall dela ut stenar och glasflaskor till extremliberalerna? Är också tanken att man som vanligt tänker misshandla svenskarna i NMR då de försöker freda sig?
Citera
2017-08-15, 16:31
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tokidoki
http://www.friatider.se/1-000-nazist...san-i-g-teborg

"– Jag ser inget hinder för att de ska få tillstånd idag, vi har yttrandefrihet och demonstrationsfrihet, säger Emelie Kullmyr, polismästare i Göteborg till GP men påpekar också att man tänker "underlätta" för motståndare att hålla en motdemonstration mot NMR."

Betyder det att man skall dela ut stenar och glasflaskor till extremliberalerna? Är också tanken att man som vanligt tänker misshandla svenskarna i NMR då de försöker freda sig?
Med tanke på den senaste tidens acceleration och radikalisering från globalisterna så misstänker jag att ifall NMR samlar en stor skara så kommer liknande strategi som i Charlottesville anammas.
Citera
2017-08-15, 23:18
  #29
Medlem
Kan man bara dyka upp och haka på? Om man inte har något samröre alls med NMR men delar värdegrund.
Citera
2017-08-18, 13:24
  #30
Medlem
Fan va sugen jag är på att komma på detta.
Citera
2017-08-18, 13:26
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Kan man bara dyka upp och haka på? Om man inte har något samröre alls med NMR men delar värdegrund.
Det undrar jag också.
Citera
2017-08-18, 15:57
  #32
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Kan man bara dyka upp och haka på? Om man inte har något samröre alls med NMR men delar värdegrund.
Citat:
Ursprungligen postat av TorgBorg
Det undrar jag också.
Ja, det kan ni.
Citera
2017-08-19, 07:16
  #33
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Kan man bara dyka upp och haka på? Om man inte har något samröre alls med NMR men delar värdegrund.
NMR välkomnar alla sympatisörer att gå med i demonstrationståget.

Man bör emellertid vara redo på att alla demonstranter lär dokumenteras som sist i Falun.

https://www.flickr.com/photos/fabian...h/33621574263/

Jag hade personligen aldrig gått med i en demonstration som äger rum i Göteborg med tanke på vad NMR har ställt till med där. Jag tänker på följande: (FB) Tre män med kopplingar till NMR döms efter tre bombattentat i Göteborg . Vill man trots detta gå med i ett demonstrationståg till en grupp som bevakas av säkerhetspolisen så önskar jag all lycka.
Citera
2017-08-19, 10:23
  #34
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
NMR välkomnar alla sympatisörer att gå med i demonstrationståget.

Man bör emellertid vara redo på att alla demonstranter lär dokumenteras som sist i Falun.

https://www.flickr.com/photos/fabian...h/33621574263/

Jag hade personligen aldrig gått med i en demonstration som äger rum i Göteborg med tanke på vad NMR har ställt till med där. Jag tänker på följande: (FB) Tre män med kopplingar till NMR döms efter tre bombattentat i Göteborg . Vill man trots detta gå med i ett demonstrationståg till en grupp som bevakas av säkerhetspolisen så önskar jag all lycka.
Det är klart att du säger att du inte hade gått med, eftersom du är ett vänstertroll ute efter att försöka slå splittring och skapa en överdriven rädsla. Ingen bör vara så korkad att de tror att du av genuin omsorg kommer med goda råd för folks säkerhet efter att ha gjort en neutral och objektiv bedömning av läget. Vad du säger dig viljat och vågat om du hade varit en sympatisör är irrelevant. Om något är det ett tecken på att de här demonstrationerna är allt mer betydelsefulla, gör allt större skillnad, är allt viktigare att delta i när såväl regimmedia lobbar för förbud som vänstertroll på Flashback och annorstädes nu uppenbart försöker kraftsamla för att försöka häckla, demoralisera, splittra och allmänt tjafsa.
Citera
2017-08-19, 10:59
  #35
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Det är klart att du säger att du inte hade gått med, eftersom du är ett vänstertroll ute efter att försöka slå splittring och skapa en överdriven rädsla. Ingen bör vara så korkad att de tror att du av genuin omsorg kommer med goda råd för folks säkerhet efter att ha gjort en neutral och objektiv bedömning av läget. Vad du säger dig viljat och vågat om du hade varit en sympatisör är irrelevant. Om något är det ett tecken på att de här demonstrationerna är allt mer betydelsefulla, gör allt större skillnad, är allt viktigare att delta i när såväl regimmedia lobbar för förbud som vänstertroll på Flashback och annorstädes nu uppenbart försöker kraftsamla för att försöka häckla, demoralisera, splittra och allmänt tjafsa.
Jag informerar bara om några risker som finns med att gå med i NMRs demonstrationståg. Detta är ju inget man direkt får höra från Nordfronts ledning när man vill locka så mycket folk som möjligt till deras demos. Istället tonar man ner riskerna som AFA och andra grupper utgör.

Inte heller har jag påstått mig vara så objektiv. Något inte du heller kan vara som NMR-sympatisör. Det är klart det ligger i ert intresse att få så många demonstrationsdeltagare som möjligt som kan leda till fler medlemmar och pengar.
Citera
2017-08-19, 11:22
  #36
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
Jag informerar bara om några risker som finns med att gå med i NMRs demonstrationståg. Detta är ju inget man direkt får höra från Nordfronts ledning när man vill locka så mycket folk som möjligt till deras demos. Istället tonar man ner riskerna som AFA och andra grupper utgör.

Inte heller har jag påstått mig vara så objektiv. Något inte du heller kan vara som NMR-sympatisör. Det är klart det ligger i ert intresse att få så många demonstrationsdeltagare som möjligt som kan leda till fler medlemmar och pengar.
Det blir inte mycket fler medlemmar om de som kommit dit skulle upptäckt att det saknas fog för påståenden om en seriös och trygg organisering för gemene sympatisör. Just därför hade jag inte gått ut och sagt just det, att man som vanlig sympatisör kan känna sig så trygg som rimligt kan begäras om man vill hålla sig borta från incidenter och följer instruktioner, om jag inte kände mig trygg med att kunna stå för det.

Hundraprocentiga garantier om säkerhet eller trygghet kan man givetvis aldrig lova. Skulle regimen, vare sig i sin gulvästade eller svartröda form, försöka något kan jag däremot garantera att det finns en seriös och kompetent säkerhetsorganisation inom rörelsen som kan hantera långtgående attacker. Man är långt säkrare än om man t.ex. sluter upp i de harmlösa men relativt oskyddade "medborgardemonstrationer" som ploppar upp lite här och var, t.ex. f.d. Folkets Demonstration eller aktionen på medborgarplatsen idag.

NMR har en trovärdighet på spel och därmed en insats till stöd för vad de säger. Du är ett vänstertroll med en uppenbar agenda att försöka sprida skräck och demoralisera till passivitet. Var och en får ytterst välja vem de tror på, men om inte annat finns det en enorm mängd deltagare från demonstrationerna i Borlänge, Stockholm och Falun som kan intyga att ville man hålla sig trygg så var man det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback