2017-09-29, 23:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Massinvandring är en relativt ny "grej" ja. Men massinvandring av det här slaget kan endast ske med en hjärntvättad befolkning som har indoktrinerats av en massmedia och mäktiga lobbygrupper i ett modernt kommunikations/IT-samhälle. Detta är ett väldigt nytt fenomen från ett historiskt perspektiv.

Däremot har de historiskt pysslat med att suga ut sina värdbefolkningar genom sin ockerverksamhet, bedrivit slaveri, förrått sina värdländer osv. Hur kommer det sig förresten att de har slängts ut över hundra gånger i olika länder? Låter det rimligt att det är de oskyldiga små judarna som har drabbats av världens otur och blivit orättvist behandlade över hundra gånger... eller kan det möjligen ha något att göra med att deras beteende väckt kraftigt negativa reaktioner hos värdbefolkningarna?

Faller inte hela teorin om judarnas stora skuld i typ allt som sker när Sverige nu massimporterar antisemiter, lite motsägelsefullt ändå va? Saknar för övrigt också Aftonbladets stora uthängningen av militanta islamister som för mig är ett ganska mycket större hot än 100 snubbar från Dalarna som nu ska marschera genom min stad men vad fan vet väl jag...
Citera
2017-09-29, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Va? Folkhemmet, då sprang man definitivt inte omkring med Tyr-runor,

Men germanismen och tanken om vad som skilde det nordiska ifrån folket vi idag berikas av var stark. En och annan tyrruna eller tom hakkors i avslappnade sammanhang hittade du med kan jag lova utan att folk vile mörda judar eller såg sig som herrefolk som skulle ta över världen.

Citat:
och ej heller skanderade man att gasa ihjäl folk. Du har nog fått folkhemmet lite om bakfoten.
Har jag sagt man ska göra det? Har jag sagt man gjorde det? Har NMR skrikit man ska göra det? Gjorde man det ens i tyskland? Nej din ohistoriske fitta. Avmarinera dig själv från hjärntvätten. För dig var allt innan 50talet bara en massa vita män klädda som syntare som åt judebarn va?

Citat:
Folkhemmet, det är ungefär det samhälle som SD vill ha, demokratiskt och öppet för en var som vill arbeta assimilerat i samhället och vara en del av detta. Skulle säga att det är ungefär som Japan och Sydkorea fungerar idag. Respekt för arbete och respekt för kärnfamiljen.

Exakt så vi har idag mao. Vi släpper in en jävla massa och alla får arbeta om de så vill. Problemet är bara att de även får ligga på soffan och skita ut ungar oxå om de vill. Men ingen förhindrar blattarna att arbeta, tvärtom. Staten ser hellre att man anställer en massa isis-krigare över unga svenskar så dessa inte kan bilda familj och föda fram nya svenskar.

Reslutatet blir dock alltid en blek kopia av usa med dina assimilerade icke-svenskar. Jag vet många schyssta invandrare som jobbar och beter sig bra, en stark faktor verkar dock vara att dessa är förstagenerationsinvandrare. Man tar in arbetsamma och laglydiga människor från världens alla hörn och låter dom yngla av sig ett par generationer, sen så har du ditt delade skitsamhälle där barnen till dessa mer och mer grupperar sig utifrån etnicitet och inte ser det svenska som deras ursprung och ser ner på oss och ser oss som fiender, speciellt känsligt verkar detta bli då nordbor inte verkar ha samma tribalistiska grupptänk som andra folk. För att ditt SDpiss ska fungera krävs i princip att vi kastrerar invandrarna och använder dom som skattekossor. I övrigt har du extremt rudimentär vetskap om mänsklig natur.
Citera
2017-09-29, 23:41
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Faller inte hela teorin om judarnas stora skuld i typ allt som sker när Sverige nu massimporterar antisemiter, lite motsägelsefullt ändå va?

Typ. De som drabbas allra värst av dagens massimport av araber är ju judarna själva. Till exempel i Malmö, där hatbrotten mot judar utförda av muslimska invandrare har exploderat. Och detta har pågått i decennier.

Då lite konstigt om de "sluga judarna" har orkestrerat detta för att sänka sig själva. Eller.... Kanske någon NMR'are som har ett "slugt" svar på detta. vad vet jag..

Annars verkar det bara hjärndött att vara nazist och judehatare år 2017, my take.
Citera
2017-09-29, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foo666
Precis som jag gjort alltså. Har även lämnat den mindre orten och bott i en stor variation av områden i större städer. Utan att för den sakens skull bygga upp den typen av hat som många här tydligen gjort.

Du ger mig inte så mkt att argumentera mot om det är det du vill. Vart har du varit och vad har du sett? antingen är du totalt blind eller ljuger. Ingen kan undgå kontrasten som är mellan det riktiga svenska sverige och 2 miljoner menafolk intryckta i förorten till bristningsgränsen. även om dom mer och mer tar över mindre orter över hela landet är det där vi ser det starkast.
Citera
2017-09-29, 23:43
Medlem
Foo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Det är vänstern som uttryckt att de tänker ställa till med kaos och våld i samband med en tillståndsgiven demonstration imorgon. Du väljer den onda sidan. Den som sponsras av antivita globalistdemoner som George Soros.

Må så vara, i frustration över att det är det enda språk som förstås antagligen...

Diskussionen om vem som väljer den onda sidan kan vi kasta fram och tillbaka hur länge som helst eftersom vi verkar ha så diametralt skilda uppfattningar om vad ondska är.

Återigen, en "fredlig" tillståndsgiven demonstration som startar en timme före utsatt tid från annan plats av vilken anledning? Om man nu ska luta sig mot yttrandefrihet (vilken vad jag förstår kommer begränsas om NMR rent hypotetiskt skulle nå makten) och att den genomförs lagligt går inte riktigt hand i hand med att bryta tillståndet, eller?
Citera
2017-09-29, 23:45
Medlem
Citat:
Faller inte hela teorin om judarnas stora skuld i typ allt som sker när Sverige nu massimporterar antisemiter, lite motsägelsefullt ändå va? Saknar för övrigt också Aftonbladets stora uthängningen av militanta islamister som för mig är ett ganska mycket större hot än 100 snubbar från Dalarna som nu ska marschera genom min stad men vad fan vet väl jag...

Den sionistiska grundaren pratade mycket om att "alliera sig med antisemiter" för att skrämma judar bort till Israel, och samtidigt i processen stärka "vi och dem"-tänket bland judar. Judar tycks även hata vita människor mer än muslimer... och dessutom, genom att massimportera muslimer så kommer fokus skiftas från judar till muslimerna. Du vet, söndra och härska. Förr eller senare kommer massimporten att stoppas när det börjar att bli "för många" muslimer här. Det är inte alls så konstigt som det först kan verka.

Dessutom, muslimer tenderar dessutom att ogilla judar på ett väldigt ytligt plan, som inte sträcker sig längre än religion... och möjligen "befria Palestina". Shiamuslimerna däremot med Iran i spetsen verkar fatta detta bättre, men shiamuslimerna är i förkrossande minoritet bland muslimer.
Senast redigerad av IKN 2017-09-29 kl. 23:57.
Citera
2017-09-29, 23:46
Medlem
Citat:

Det kanske ungått dig att Israel existerar och att ett storIsrael(syrien, egypte, irak är länder som måste offra landmassa för att detta. Hittar du en röd tråd med dessa länder?) är på gång som alla judar kan fly till när Europa våldtas sönder av muslimer.
Citera
2017-09-29, 23:54
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Det kanske ungått dig att Israel existerar och att ett storIsrael(syrien, egypte, irak är länder som måste offra landmassa för att detta. Hittar du en röd tråd med dessa länder?) är på gång som alla judar kan fly till när Europa våldtas sönder av muslimer.

Detta är tyvärr så osammanhängande så att jag måste be dig förtydliga det hela. Som jag läser det, så handlar det om landmassa, Israel, flykt, Egypten, Irak, judar, offra, men det är mycket svårt att förstå vad du egentligen vill komma.

Om du förtydligar så kan vi diskutera det hela
Citera
2017-09-29, 23:56
Medlem
Foo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Du ger mig inte så mkt att argumentera mot om det är det du vill. Vart har du varit och vad har du sett? antingen är du totalt blind eller ljuger. Ingen kan undgå kontrasten som är mellan det riktiga svenska sverige och 2 miljoner menafolk intryckta i förorten till bristningsgränsen. även om dom mer och mer tar över mindre orter över hela landet är det där vi ser det starkast.

Jag har tex bott i Ryd i Linköping samt i Biskopsgården som exempel på områden där integrationen misslyckats. Har aldrig sagt att den lyckats i stort.

"Det riktiga svenska Sverige" antar jag du menar är det Sverige som byggdes tiden mellan att en stor mängd svenskar utvandrade och att folk började fly till Sverige från krig och misär. Jag tror inte på en värld uppdelad i områden där man absolut inte får beblanda sig mellan respektive områden. Att sen vissa delar av världen utvecklats på olika sätt har flera faktorer.

Att lösa integration är inget enkelt problem men SKALL göras förr än att slänga ut alla man anser beter sig på ett felaktigt sätt (räknar ej in kriminalitet här) eller ser ut på ett annat sätt en den norm man anser sig ha rätt att skapa.

Världen står inför så mycket större utmaningar och problem än var folk bor någonstans.

OT, jag är varken blind eller ljuger.
Senast redigerad av Foo666 2017-09-30 kl. 00:50. Anledning: Felformulerat
Citera
2017-09-30, 00:08
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Detta är tyvärr så osammanhängande så att jag måste be dig förtydliga det hela. Som jag läser det, så handlar det om landmassa, Israel, flykt, Egypten, Irak, judar, offra, men det är mycket svårt att förstå vad du egentligen vill komma.

Fattar du inte att det är Israel som är den destabiliserande faktorn i Mellanöstern? Att det är Israel som bär ansvaret för den mänskliga misären därnere genom att dom - tillsammans med Saudiarabien - ligger bakom proxykrigarna i Syrien och Irak som gör att vi drabbas av israelisk politik i praxis.

Hur skulle världen se ut idag om inte staten Israel grundats 1948? Berätta det för mig. Jag har hela natten på mig för din skull.

#RymdKram
Citera
2017-09-30, 00:13
Medlem
Citat:

Stor-Israel är området mellan Nilen och Tigris, det är detta det blåa sträcken står för på deras flagga. Som av en ren och skär slump har judarna i usa hetsat för att usa ska destabilisera och invadera dessa länder i många år så att israel ska kunna lägga dessa under sig, precis som de gjorde i 6dagars-kriget.
Citera
2017-09-30, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foo666
Jag har tex bott i Ryd i Linköping samt i Biskopsgården som exempel på områden där integrationen misslyckats. Har aldrig sagt att den lyckats i stort.

"Det riktiga svenska Sverige" antar jag du menar är det Sverige som byggdes tiden mellan att en stor mängd svenskar utvandrade och att folk började fly till Sverige från krig och misär. Jag tror inte på en värld uppdelad i områden där man absolut inte får beblanda sig mellan respektive områden. Att sen vissa delar av världen utvecklats på olika sätt har flera faktorer.

Att lösa integration är ett stort problem men bör göras förr än att slänga ut alla man anser beter sig på ett felaktigt sätt (räknar ej in kriminalitet här) eller ser ut på ett annat sätt en den norm man anser sig ha rätt att skapa.

Världen står inför så mycket större utmaningar och problem än var folk bor någonstans.

OT, jag är varken blind eller ljuger.

Vilket politikersvar. Jävla dravel. tassa kring olika formuleringar men aldrig nå nått konkret. Ni svennar snackar alltid om att man ska var försiktig och helst inte kasta ut folk till höger o vänster. Men det fungerar inte så när det å andra hållet släpps in vem som helst. När staten släpper alla regler för vem som får komma hit får vi som drabbas utav deras inkompetenta svenskhat revoltera och kasta ut alla utan regler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in