Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av
Clawdice
Det här blir intressant att beskåda.
Om någon undrar varför vänstern försvinner så beror det på att det inte är revolutionärt och spännande att vara för all "progressiv" degenererad skit när man blir utklassad med hästlängder av Moderater och Liberaler.
Hade skränvänstern varit seriösa, så hade de försökt nå dialog med NMR och andra nationella grupper.
Är man det minsta intresserad av geo-politik så inser man hur jävla illa läget är, och många som tyckte det var kul att stå och skräna på 90-talet när de bodde med mor och far i svenska medelklassområden, tycker inte det är lika kul idag när de sitter isolerade ute i förorten och inte vågar gå ut p.g.a gängkrig och dekadens de själva varit med och skapat.
Precis det'. 'Divide and rule' är globalister/elitens medel. 'Arbetskraftens fria beväglighet över gränser' - har bara fört problemet med romaer med sig. Sverige kan inte lösa ett gammalt integrations problem, Rumänien haft med detta folk i århundreder. Arbetsplatser, vettig sysselsättning inom basic produktions varor, har förflyttats till öst. Tycker i det mesta, att NMR talar sant, men när det kommer till deras åsikten kring ras och förhärligande av nazismen, då tar mitt sympati slut. Som en där har 'rasblandad' är jag inte välkommen i det' sällskap, och jag är inte heller intresserat, om de inte skulle acceptera mitt avkomma.