Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-26, 06:29
  #745
Medlem
Nickelmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krid
Jagex har täppt igen nästan alla trade luckor idag

Skulle säga att det är ömöjligt, om du inte vill lägga ner 1-2 veckor på att föra över.
Kan tänka mig att spendera 2-3 veckor på att göra det...Hur går jag till väga då? Det rör sig om 1.5m i cash + diverse drag stuff, yews, pure ess, arrows, herb, seeds, runes, glorys, pots... Ska jag dela upp dem i mindre paket, och tradea en i taget eller?
__________________
Senast redigerad av Nickelman 2009-03-26 kl. 06:34.
Citera
2009-03-26, 12:26
  #746
Medlem
Är det så lite pengar det handlar om så är det ju bara att tanka rsbot och börja fiska eller något på din andra gubbe. Du kommer att få ihop pengarna snabbare på så sätt.
Citera
2009-03-26, 16:59
  #747
Medlem
Nickelmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wada
Är det så lite pengar det handlar om så är det ju bara att tanka rsbot och börja fiska eller något på din andra gubbe. Du kommer att få ihop pengarna snabbare på så sätt.

Har du någon erfarenhet av hur säkert det är att botta med RSBot och ta pauser då och då? Typ 3 timmar bottande, 20 minuters "ätpaus", sen 4 timmar till, sen 43 minuters "paus" osv? Tänkte mina iron/coal, fisha och WC:a yews. Kan också tänka mig att auto-fletcha.
Citera
2009-03-26, 23:46
  #748
Medlem
Nokenoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickelman
Har du någon erfarenhet av hur säkert det är att botta med RSBot och ta pauser då och då? Typ 3 timmar bottande, 20 minuters "ätpaus", sen 4 timmar till, sen 43 minuters "paus" osv? Tänkte mina iron/coal, fisha och WC:a yews. Kan också tänka mig att auto-fletcha.
Orkar du så kan du väl leta upp en pålitlig mellanhand? Bara att tradea över allt till honom, och sen tillbaka till din andra karaktär.

Jag kan tänka mig att ställa upp. Är så låg i level så det är bara att slakta mig om jag springer
Citera
2009-03-26, 23:49
  #749
Medlem
A.Chigurhs avatar
när jag spelade var det IP bann på aoutminer/bot
Citera
2009-03-27, 00:18
  #750
Medlem
Gosifs avatar
Blev member idag igen. Blev en och annan level i agility. Fick runda slängar 290k också efter lite str-exp.
Citera
2009-03-27, 20:40
  #751
Medlem
Nickelmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokenoa
Orkar du så kan du väl leta upp en pålitlig mellanhand? Bara att tradea över allt till honom, och sen tillbaka till din andra karaktär.

Jag kan tänka mig att ställa upp. Är så låg i level så det är bara att slakta mig om jag springer
Eh...anledningen till att jag inte bara kan tradea över skiten till någon jag känner, är att Jagex har infört restriktioner, just för att förhindra det.
Citera
2009-03-27, 21:28
  #752
Avstängd
BjaarNs avatar
Någon som är med i en helt sjukt bra Runescape klan?!
Citera
2009-03-29, 00:09
  #753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BjaarN
Någon som är med i en helt sjukt bra Runescape klan?!
DI äger RS sen flera år. Har du 99 i dom flesta combat skills och med lite tur så kanske du kan få joina dom.
Citera
2009-03-29, 17:19
  #754
Medlem
Krids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickelman
Har du någon erfarenhet av hur säkert det är att botta med RSBot och ta pauser då och då? Typ 3 timmar bottande, 20 minuters "ätpaus", sen 4 timmar till, sen 43 minuters "paus" osv? Tänkte mina iron/coal, fisha och WC:a yews. Kan också tänka mig att auto-fletcha.

Jag bottade 81-99 strenght själv. Nästan 24/7. Jag tittade in, skrev o spelade lite själv då också.

2 polare har åkt på permban. En redan efter 18 timmar. Den andra klarade sig från 77-98 range
Citera
2009-03-29, 18:04
  #755
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krid
Jag bottade 81-99 strenght själv. Nästan 24/7. Jag tittade in, skrev o spelade lite själv då också.

2 polare har åkt på permban. En redan efter 18 timmar. Den andra klarade sig från 77-98 range


Vilket bot program körde ni med?
Citera
2009-03-29, 20:29
  #756
Medlem
Här kommer lite goda nyheter för oss PKers. Det verkar som att dom kommer göra så att det finns ett ungefärligt wild igen och med det gamla level-systemet (ju högre upp man går, desto högre lvls kan man atkera). Detta kommer göra bl.a pures användbara igen! Bara jag som ser fram emot detta som fan?

http://forum.runescape.com/forums.ws?16,17,641,58575396
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback